Wie zegt datquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk alleen maar een nummer 1 op jouw Fok!-bangalijst.
Ik zat gisteravond in het HGT-topic en daar was iemand ook een niet blij en postte "Goffer".quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:49 schreef golfer het volgende:
Wat heb ik daar nou....oh er staat goffer en geen golfer.
Heb ik ook vaak.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond in het HGT-topic en daar was iemand ook een niet blij en postte "Goffer".
Het was een lange dag geweest voor mij en ik las "Golfer" en ik dacht: "Waar dan"?, want jij was daar in geen velden of wegen te bekennen![]()
You're rightquote:
Ach, iemand voor er bij.. op de reservelijst of zoquote:
Ja die jaquote:
Bijvrouwen zelfs, toe maarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef golfer het volgende:
Ach...als er dan ook maar niet moeilijk gedaan wordt over al mijn bijvrouwen.
Zeker weten, mannen zijn soms net kinderen. Van de week hoorde ik op mijn werk van een aantal mannen dat zij hun kleren laten klaarleggen door hun vrouw! Hoe we daar zo opkwamen weet ik niet meer, daar ik dacht bij mezelf (en zei dat ook), kun je dat zelf niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:30 schreef golfer het volgende:
Vrouwen zijn dan ook een stuk makkelijker in het onderhoud.
Oh hoi,quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker weten, mannen zijn soms net kinderen. Van de week hoorde ik op mijn werk van een aantal mannen dat zij hun kleren laten klaarleggen door hun vrouw! Hoe we daar zo opkwamen weet ik niet meer, daar ik dacht bij mezelf (en zei dat ook), kun je dat zelf niet?
Dat eerste inderdaad ook. Dan moet je dus eten wat moeder de vrouw heeft klaargemaakt! Misschien heb je daar wel helemaal geen trek in.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:36 schreef Hanako het volgende:
[..]
Oh hoi,
Ken er zelfs eentje die iedere dag netjes zijn bammetjes gesmeerd en kleertjes krijgt klaargelegd door zijn vrouw
Ow, daar ken ik er meer van. Wel lief eigenlijk (van die vrouw dusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:36 schreef Hanako het volgende:
[..]
Oh hoi,
Ken er zelfs eentje die iedere dag netjes zijn bammetjes gesmeerd en kleertjes krijgt klaargelegd door zijn vrouw
Zoekse! hahaha... speld in een hooiberg gok ik zoquote:
Weet het haast wel zekerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoekse! hahaha... speld in een hooiberg gok ik zo
Irritant lijkt me dat inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:05 schreef Mickeys het volgende:
Ah, ik geloof dat de Pools/Duitse buurman van mijn buurman eindelijk klaar is het onkruid met een trimmer te snoeien of zo... tuintje van 5,5 bij 13 of zo... kolere wat een kabaal voor bijna anderhalf uur lang
Kennelijk zijn ze er wel, als ik die mannen op mijn werk zo hoor en het was er niet 1, maar 3 wier vrouw dat allemaal deed!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoekse! hahaha... speld in een hooiberg gok ik zo
Ik zou denk ik niet eens zo'n vrouw willen, maar dat weet je van te voren natuurlijk niet altijdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Kennelijk zijn ze er wel, als ik die mannen op mijn werk zo hoor en het was er niet 1, maar 3 wier vrouw dat allemaal deed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |