Zwarte jas onder dat "koepeldeksel" had ik niet verwacht, maar dat van oud-deelnemers is wel erg voorspelbaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:54 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp ECHT niet dat Robyn er niet uit is gevlogen... Winnen zal ze in ieder geval niet.
Volgende week zullen ze wel tegen oud-deelnemers moeten strijden.
Meen je deze?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:36 schreef CaptainCab het volgende:
7 chefs over en geen van beide teams kan de challenge winnen. Zegt genoeg over de kwaliteit van dit seizoen
Voorlopig geen nieuwe afleveringen ivm de spelen
30 juli zenden ze de 2 afleveringen van vorige week uit, nieuwe afleveringen zijn er 13 augustus pas weerquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Meen je deze?
EDIT: Volgens de website komt er 30 juli een 2 uur lange uitzending. Daarna voorlopig niks meer?![]()
Waarom zouden ze afleveringen van vorige week nogmaals uitzenden?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:38 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
30 juli zenden ze de 2 afleveringen van vorige week uit, nieuwe afleveringen zijn er 13 augustus pas weer
Staat op de Fox website. 13 Augustus is een maandag, dus de uitzenddag verandert nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom zouden ze afleveringen van vorige week nogmaals uitzenden?
Wel jammer dat je nu moet wachten. Weet je zeker van 13 augustus? Want dan zou de uitzenddag veranderen.
Ah, vandaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Staat op de Fox website. 13 Augustus is een maandag, dus de uitzenddag verandert niet
Spoiler mag van mij hoorquote:
Ik zeg het gewoon niet, dan weet ik zeker dat mensen er niet achter komen, dat is hoe ik rollquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Spoiler mag van mij hoorMaakt mij nooit zoveel uit (wel even in tags voor degenen die het NIET willen weten).
OK maakt niet uit, als ik het echt zou willen weten kon ik het vast ergens vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon niet, dan weet ik zeker dat mensen er niet achter komen, dat is hoe ik roll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:04 schreef Crientj het volgende:
Ik denk dat iedereen nu wel gekeken heeft die het volgt, maar geen idee. Meestal lijkt het in het voorstukje heel wat maar valt het tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Familie zou kunnen, er werd gezegd (als ik het me goed herinner): voor het eerst in de keuken? Dat zou dan wel kloppen, want volgens mij mocht familie nooit in de keuken komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan nu wel zonder spoiler hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., het is maandag al in de USA uitgezonden. Ja vond ik ook, sloddervos en zweten, onsmakelijk.
Ik denk dat Justin gaat winnen, die komt het meest volwassen en professioneel over.
Of voor de uitslag van de finale weer TBC.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
Godverdomme ik zat op het puntje. Nu weer een week wachten en dan de finale
Ben ik de enige die pas wist dat ze lesbo was toen der vriendin binnen kwam?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:20 schreef DJJoris het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Barbie er uit is. Maar van mij mag Christina wel winnen al zal dat waarschijnlijk iets te controversieel zijn voor Fox, een lesbische winnares.
Denk hetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben ik de enige die pas wist dat ze lesbo was toen der vriendin binnen kwam?
Het geschreeuw tijdens de tussenstukjes vooral, tijdens het koken niet zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik erger mij niet zo heel erg aan Dana, ik vond andere veel erger dus zij valt wel mee
Dat wel maar misschien heeft nog niet iedereen gekeken omdat het gisteren pas in de US is uitgezondenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:23 schreef Pvoesss het volgende:
hoezo verklap je niets? Het is toch al uitgezonden![]()
Ik was voor Justin
Geeft niks hoor, maar het was nog redelijk vroeg toen ik dat postte en niet iedereen had misschien al de kans gehad om te kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:45 schreef Pvoesss het volgende:
Hahah ja sorry het is gewoon een grote ergernis van mij, mensen die dingen in spoilertafs zetten terwijl dit het usa topic is en de "regel" is dat na uitzenden niets meer onder spoiler tags hoeft![]()
Ja zij was voor mij sowieso ook nummer 2 geweest, ik was wel tevreden met de top 2
En Jean Philippe is weer terugquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef FL_Freak het volgende:
Seizoen 11 is vanaf vandaag te downloaden (episode 1 en 2)!
CUL / [USA] Hell's Kitchen seizoen 11quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef FL_Freak het volgende:
Seizoen 11 is vanaf vandaag te downloaden (episode 1 en 2)!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |