Ben ik de enige die pas wist dat ze lesbo was toen der vriendin binnen kwam?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:20 schreef DJJoris het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Barbie er uit is. Maar van mij mag Christina wel winnen al zal dat waarschijnlijk iets te controversieel zijn voor Fox, een lesbische winnares.
Denk hetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben ik de enige die pas wist dat ze lesbo was toen der vriendin binnen kwam?
Het geschreeuw tijdens de tussenstukjes vooral, tijdens het koken niet zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik erger mij niet zo heel erg aan Dana, ik vond andere veel erger dus zij valt wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel maar misschien heeft nog niet iedereen gekeken omdat het gisteren pas in de US is uitgezondenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:23 schreef Pvoesss het volgende:
hoezo verklap je niets? Het is toch al uitgezonden![]()
Ik was voor Justin
Geeft niks hoor, maar het was nog redelijk vroeg toen ik dat postte en niet iedereen had misschien al de kans gehad om te kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:45 schreef Pvoesss het volgende:
Hahah ja sorry het is gewoon een grote ergernis van mij, mensen die dingen in spoilertafs zetten terwijl dit het usa topic is en de "regel" is dat na uitzenden niets meer onder spoiler tags hoeft![]()
Ja zij was voor mij sowieso ook nummer 2 geweest, ik was wel tevreden met de top 2
En Jean Philippe is weer terugquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef FL_Freak het volgende:
Seizoen 11 is vanaf vandaag te downloaden (episode 1 en 2)!
CUL / [USA] Hell's Kitchen seizoen 11quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef FL_Freak het volgende:
Seizoen 11 is vanaf vandaag te downloaden (episode 1 en 2)!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |