abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112353923
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:21 schreef Moogwai10 het volgende:
Lijkt me een duidelijk gevalletje abortus ....al is het alleen maar omdat het de genen heeft van een kansloze pa.
Ksnap niet dat je een kind het aan kunt doen om zo een pa te hebben inderdaad.
Rustig aan.
pi_112353973
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ksnap niet dat je een kind het aan kunt doen om zo een pa te hebben inderdaad.
kind =/= vader.
pi_112353978
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:43 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Een mens die een mens bevrucht daarvan is de vrucht geen mens? Hele aparte biologie dit! Wat is het dan voor soort wezen als het geen mens is? Een fruitvlieg?

Een demente bejaarde heeft ook nog amper bewustzijn naast het verrichten van de basale levensfuncties. Die mogen ook allemaal een spuitje dus? Het zijn immers ook klompjes cellen met amper bewustzijn in het collectief. :P
is een bevrucht eenden ei een eend? Nee het is een ei waar ooit een eend uit komt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 2 juni 2012 @ 19:27:12 #254
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112354020
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

is een bevrucht eenden ei een eend? Nee het is een ei waar ooit een eend uit komt
Waarom sturen we elkaar überhaupt kaartjes en feliciteren we elkaar überhaupt als iemand zwanger is!?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2012 @ 19:27:14 #255
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112354024
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En wat voor wezen zit er dan in dat eitje, domkop? Een kaketoe? :P
pi_112354135
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

voel jij dan helemaal geen liefde voor je toekomstige baby als je zwanger wordt, totdat ie een bewustzijn heeft?
dat he ik nooit gezegd
ik he juist meerdere keren gezegd dat het vanuit de vrouw vast moeilijk is

Ook omdat hormonen mee spelen
maar rationeel gezien hoef je niet te redeneren vanuit de 'baby' alleen vanuit jezelf..

Hooguit vanuit het kind en wat je die later (niet) kunt bieden maar nu voelt het nog niks want het is niks
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112354140
Ik zeg niet dat abortus fout is ik vind alleen dat er niet zo licht over gedacht moet worden. Ik vind het nogal verachtelijk dat er over een kindje (in wording) wordt gesproken alsof het niks is en over abortus alsof het iets is wat je zomaar even doet. Abortus is inderdaad in sommige situaties een goeie beslissing maar het is niet een beslissing die licht genomen moet worden. Door over een ongeboren kindje te praten als 'een hoopje cellen' distantieer je jezelf van de werkelijke situatie, dat het namelijk om een ongeboren kindje gaat. Als moeder heb je al een band met een kind vanaf het moment dat je erachter komt dat je zwanger bent, dus is abortus een hele ingrijpende beslissing. De hele emotionele kant van de situatie kan niet weg worden gelaten en is wel degelijk belangrijk en die kant wordt hier af gedaan alsof die niet bestaat en niet belangrijk is en dat vind ik nogal makkelijk gedacht.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_112354339
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou dat noem ik een héél andere situatie idd. Dat zijn over het algemeen vrouwen die bewust kiezen voor een kind en waarschijnlijk hun zaakjes op orde hebben. Ik geloof ook best dat een man of vrouw een kind goed alleen kan opvoeden, dat is mijn punt niet.
TS is een vrouw van 24 die een topic moet openen omdat ze zelf niet zo goed weet wat ze moet doen, laat zich min of meer beinvloeden door een eikel van een vent die alleen maar bang is dat zijn overspel uitkomt, en ts denkt dat er ook nog een kansje is dat die eikel bij zijn vriendin weggaat.
Happy parenting ^O^
Ik hou van nuchtere vrouwen :)
Rustig aan.
pi_112354656
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

kind =/= vader.
Ja hey, ik nuanceer het niet zo hard, maar voor het kind hoef je het niet te doen... Je moet met jezelf gaan leven als je het wel of niet doet, het kind kan er niks aan doen en het kind groeit liever op in een leuke goede omgeving dan in een slechte omgeving.
Rustig aan.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:04:32 #260
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_112355662
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom sturen we elkaar überhaupt kaartjes en feliciteren we elkaar überhaupt als iemand zwanger is!?
Iemand kaartjes sturen als ze zwanger zijn? Wat is dát nou voor een gek gebruik? :P. Nog nooit gezien..
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2012 @ 20:05:05 #261
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112355680
Meestal stuurt iemand net na de zwangerschap een kaartje. :P
  Moderator zaterdag 2 juni 2012 @ 20:07:25 #262
184769 crew  Deisyy
pi_112355794
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:04 schreef Detroit het volgende:

[..]

Iemand kaartjes sturen als ze zwanger zijn? Wat is dát nou voor een gek gebruik? :P. Nog nooit gezien..
Dat is helemaal zo vreemd niet hoor, kijk maar eens bij de boekhandel er zijn genoeg kaarten om te feliciteren met een zwangerschap.

Maar om op de vraag van Maanvis terug te komen, het kaartje is om te feliciteren met het kindje dat komen gaat en niet om te feliciteren dat de embryo al een mens is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:12:34 #263
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112356015
Ik heb even gemist of TS al besloten heeft wat ze gaat doen?
Hallon!
pi_112356434
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:12 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb even gemist of TS al besloten heeft wat ze gaat doen?
Het lijkt wel of ze beslissing al voor de zwagerschap heeft genomen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_112356740
Simpel: Neem het risico niet dat ie niet weg gaat bij z'n vriendin, en ga met z'n vriendin erover praten.

Ik zou persoonlijk het kind sowieso weg laten halen. Je situatie is waarschijnlijk niet stabiel genoeg voor een kind, en dat hij in de problemen komt als iemand erachter komt is niet jouw schuld (en ook niet jouw probleem). HIJ is degene die vreemd is gegaan EN het kind heeft verwekt bij jullie allebei. Jij (als je beslist wél het kind te houden) krijgt alleen maar meer problemen als ik gelijk krijg, als je met een kind zit en je situatie niet stabiel genoeg is, want dan kun je ook niet naar hem toe voor hulp omdat niemand erachter mag komen. Daarbij, hij komt af en toe wel stiekem langs terwijl hij je abortus aandringt omdat niemand erachter mag komen? Zou er niet op rekenen. Er hangt teveel vanaf.

Dus: Hij had niet vreemd moeten gaan, zijn schuld. Daar hoef jij niet met een kind voor te gaan zitten, die kun je ook later met iemand anders verwekken die er wél zeker weten voor gaat zijn. Ik hoop echt voor je dat je dit doet en je gevoel niet in de weg laat staan. (Hij had nl sowieso niks met je moeten/mogen doen.)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:28:50 #266
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_112356882
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar om op de vraag van Maanvis terug te komen, het kaartje is om te feliciteren met het kindje dat komen gaat en niet om te feliciteren dat de embryo al een mens is.
Dat zou ook inderdaad wel een gek kaartje zijn. "Gefeliciteerd met je embryo!".
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:31:53 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112357094
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:04 schreef Detroit het volgende:

[..]

De Hallmark rollator hangt er vol mee!
/me had er ook 1 gekocht voor iemand maar het werd een miskraam ;(
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator zaterdag 2 juni 2012 @ 20:32:36 #268
184769 crew  Deisyy
pi_112357130
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:28 schreef Detroit het volgende:

[..]

Dat zou ook inderdaad wel een gek kaartje zijn. "Gefeliciteerd met je embryo!".
Ik zie een gat in de markt :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:35:06 #269
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_112357265
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[me=Maanvis]had er ook 1 gekocht voor iemand maar het werd een miskraam ;([/me]
Was de vriendschap toen over?

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik zie een gat in de markt :D
:D.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:40:10 #270
42847 ra
Orbis Non Sufficit
pi_112357602
Een kind krijgen van een willekeurige knakker waarvan de kans dat ie bij je blijft (of zelfs komt) zeer klein is.is gewoon rationeel gezien geen goed idee.
Een nieuwe relatie en een stabiel gezinsleven worden veel en veel moeilijker.
Het kind van een ander mee opvoeden is voor elke man wel even slikken.

En waarom moet TS alles op d'r nek nemen, ze hebben met z'n tweeen sex gehad en nu er een ongeboren kind bij is kan het dus niet meer stiekem.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:42:04 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112357712
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:35 schreef Detroit het volgende:

[..]

Was de vriendschap toen over?

nee ik heb het kaartje nooit verstuurd.
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:45:25 #272
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_112357921
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[me=Maanvis]had er ook 1 gekocht voor iemand maar het werd een miskraam ;([/me]
Dat heb ik 2 keer gehad, bij dezelfde persoon :{

OT: TS ik denk dat je hier best met een aantal mensen over praat die belangrijk voor je zijn, en misschien ook met een psycholoog? Sterkte iig.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2012 @ 20:47:07 #273
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112357995
Ik had na de abortus (wegens medische redenen) een kaartje gestuurd. Zo werd goed nieuws, na een echo ineens slecht nieuws.
pi_112358157
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

En wat voor wezen zit er dan in dat eitje, domkop? Een kaketoe? :P
dus omdat er ooit een eend uit komt is bevrucht ei gelijk aan een eend?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112358212
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

omdat die mensen graag een gezin willen en die droom komt nu uit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')