Asperges en witlof zijn vochtafdrijvend. Heb je enig idee hoe het komt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:27 schreef Tinkepink het volgende:
Wat kan je eigenlijk doen tegen vochtvasthouden? Heb er sinds een paar maanden extreem last van.
De foto is wel mooi overigensquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:17 schreef _aurum_ het volgende:
Henk, hou je niet giga vocht vast ofzo? Want dit is wel teveel van het goede zo
En check je linkedin, die update van 2 dagen geleden, die zin loopt voor geen meter
Nee. Ikzelf denk aan een link met de nierproblemen, maar de dokter denkt vsn nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Asperges en witlof zijn vochtafdrijvend. Heb je enig idee hoe het komt?
Hou zelf de laatste tijd ook veel vocht vast, aurum maakte pas een opmerking over zuivel en vocht vasthouden. Ging bij mij een lampje branden, omdat ik de laatste tijd veel kwark eet (ontbijt met 1 bak a 500g, soms ook een bak als tussendoortje). En Ehrmantoetjes (mijn nieuwe creme bruleequote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ikzelf denk aan een link met de nierproblemen, maar de dokter denkt vsn niet
Openbaar vervoer wordt weer eens ontzien, wij automobilisten sponsoren het OV het hardstquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
http://www.nu.nl/politiek(...)sten--maatregel.html![]()
![]()
Niet zo raar toch dat ze OV boven automobilisten stellen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Openbaar vervoer wordt weer eens ontzien, wij automobilisten sponsoren het OV het hardst
Zonder automobilisten geen betaalbaar OV.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Niet zo raar toch dat ze OV boven automobilisten stellen?
Op mijn telefoon lijkt het ook of ik de helft heb geskipt, maar op m'n computer nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je nu de helft van je lijstje geskipt?
Ik heb weer erg lekker Indiaas gegeten. En ben bijna thuis. Dat is mooi, dan kan.ik fijnslapen.
wmbt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
Zie die maatregel helemaal niet doorgaan zeker nu ze dit al roepen.
En OV is wmbtmaar kan er dan hiervandaan ook absoluut niet mee reizen.
Maar jij verdient ook gruwelijk veelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Verlaging van het onbelaste deel lijkt me niet zo erg, ik krijg toch maar 8 cent over de eerste 30 km/nimby
Ah, afkorting wat mij betreft is wmbquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:58 schreef Ml-etje het volgende:
Geloof dat ik feitelijk voor 6 euro 70 km moet afleggen.
Maar heb toen ik indienst trad er een extra vergoeding die bij mijn salaris in zit gevraagd.
Wmbt = wat mij betreft?
Ik heb geen idee! Heb gister nog wel plasma gedoneerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:17 schreef _aurum_ het volgende:
Henk, hou je niet giga vocht vast ofzo? Want dit is wel teveel van het goede zo
En check je linkedin, die update van 2 dagen geleden, die zin loopt voor geen meter
ja, dat lijkt me ook logisch. OV good, auto bad!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Openbaar vervoer wordt weer eens ontzien, wij automobilisten sponsoren het OV het hardst
Ik denk dat je weegschaal suckt. Dat zou de meest logische verklaring zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Heb gister nog wel plasma gedoneerd.
Merk het ook niet echt in mn omvang ofzo.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Vooralsnog vind ik die sprongen van (bijna) 4 kilo vooral grappig.
En ik ga die zin nog even nakijken.![]()
Spinnen ging trouwens voor geen meter. Word een beetje moe van mezelf. Hardlopen ging volkomen ruk afgelopen woensdag. ik zweet me een slag in de rondte bij 15 minuten rustig naar het station fietsen en mn benen wilden ook al niet met spinnen.
Het grappige is dat door deze maatregelen het (in ieder geval voor veel van mijn collega's) voordeliger zou zijn om hun auto te pakken dan met de trein te gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat lijkt me ook logisch. OV good, auto bad!
Oh ja!! Jij ging langer reizen door Amerika. Nu nóg jaloerser!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Over zes weken ongeveer. Eerst drie dagen NY, en dan aan het einde ook nog 1,5 ongeveer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n leven een half uur achter elkaar gerend!Met 9,74 km/u.
Oh wow.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb bijna alle tussenvluchten en het eerste hotel in Hong Kong geboekt. Kan niet wachten tot mijn reisgidsje binnen is, dan gaan we denk ik maar even een route uitstippelen. Oh, en ik denk dat ik hier wel heen wil.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja!! Jij ging langer reizen door Amerika. Nu nóg jaloerser!!
Heerlijk gevoel!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gisteren naar een pannenkoekenrestaurant geweest en alsnog was de weegschaal lief voor me vanochtend. Grappig hoe je zo lang kunt blijven schommelen rond een bepaald gewicht en dat je dan ineens keihard naar beneden gaat!
Wat hard!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n leven een half uur achter elkaar gerend!Met 9,74 km/u.
Kriebelen mag wel toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh wow.
Het begint te kriebelen. Not good.
Ik ga voor m'n gevoel helemaal niet hard, maar het valt me inderdaad meequote:
Goed man!! Sws heel goed hoe je nu bezig bent!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef Vlierbloesem het volgende:
Dankjewel! Allemaal trouwens, bedanktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:56[/ url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/159579]conleche het volgende:
[..]
Goed man!! Sws heel goed hoe je nu bezig bent!
Ik ga 7,5/8 km/u, ik vind 9,7 heel hardquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:52 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik ga voor m'n gevoel helemaal niet hard, maar het valt me inderdaad mee. Al schijnt het verschil tussen bijv. 9.74 km/u en 10 km/u rennen nog een behoorlijk verschil te zijn, terwijl het voor mij als een heel klein verschil klinkt
.
Dat durf ik te betwijfelen, zeker als je rekening houdt met 48-urige werkweek en onregelmatige diensten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij verdient ook gruwelijk veel. Jij vangt netto nog veel meer dan ik bruto ontvang
.
Ja, in het begin gaat het hard. Vooral vocht natuurlijk en in de komende dagen zal het langzamer gaan, maar als je langzaam weer opbouwt komen die vochtkilo's er niet bij, dus somewhere down the road wordt het toch omgezet in vetkilo's denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:58 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Dankjewel! Allemaal trouwens, bedankt![]()
.
Jij gaat ook weer goed met de low-carb zeg! Wat een snelle resultaten hè! Heerlijk.
Misschien Spa&Fruit of 50/50? Is iets minder goed dan water, maar waarschijnlijk beter dan wijn. En geen light-troepquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Besloten vanavond en morgenavond geen alcohol te drinken, dus moet even iets anders verzinnen om te drinken.
De hele dag/avond water in het weekend vind ik ook niet zo leuk, dus denk dat ik toch maar iets light ga zoeken.
Hup, nu, naar buiten! Dan ligt de bank straks nog beter!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Wie schopt mij de deur uit? Ik moet maar een klein rondje hardlopen, maar heb geen zin...
apfelschorle, of elke andere saft schorle. Sap half half met bubbelwater mixen. Wijnschorle drinken duutsers ook veel, dat vind ik niet zo lekker. Maar, appel en rabarber schorle, heerlijk!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien Spa&Fruit of 50/50? Is iets minder goed dan water, maar waarschijnlijk beter dan wijn. En geen light-troep
Ja zoiets zat ik ook te denkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien Spa&Fruit of 50/50? Is iets minder goed dan water, maar waarschijnlijk beter dan wijn. En geen light-troep
Hey die tip gaf ik vorige weekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:
mag ik iedereen hier de tip van airbnb geven?
Wij hebben nu in een heel fijn appartement, midden in Kreuzberg gewoond. 2 kamers, internet, keuken met koffie en alle kookspullen (niet dat we die gebruikt hebben), en voor vier dagen 150 euro betaald. Echt ideaal! Als je dat wilt gebruiken, laat het me even weten, want dan kan ik geld krijgen. Ik heb er nu in Berlijn en in San Diego gebruik van gemaakt, en het is tof!
[/spam]
Ja, dat de meneer laatst in Duitsland. Wel lekker fris, maar ik vind alle bubbels in drinken niet zo fijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
apfelschorle, of elke andere saft schorle. Sap half half met bubbelwater mixen. Wijnschorle drinken duutsers ook veel, dat vind ik niet zo lekker. Maar, appel en rabarber schorle, heerlijk!
Echtquote:Ooo irritant P, ik doe dat soms bij mijn vader, dus andersom, vindt hij ook niet zo chill..
Hm, ik heb het gevoel dat hier iets anders meespeelt, maar ik hoop dat het dat gewoon isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:09 schreef Probability het volgende:
Gewoon denken dat het wel kan, met een mee op porselein snijden oid en er even niet bij stilstaan dat het goede dure spullen zijn. Nu doe ik dat niet meer hoor, maar eerder wel door gebrek aan interesse/waardering voor spullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |