abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112336616
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112336831
Hee! Ben ik niet de eerste?
¿Que pasa?

Overigens, viel ik pas nog 4 kilo af in 1 dag, vandaag was ik 3.6 kg zwaarder dan gisteren. :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 2 juni 2012 @ 08:10:52 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112336912
Goeden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 08:11:35 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112336914
Morgen.

Stomme telefoons.
pi_112336939
Henk, hou je niet giga vocht vast ofzo? Want dit is wel teveel van het goede zo :P

En check je linkedin, die update van 2 dagen geleden, die zin loopt voor geen meter :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 2 juni 2012 @ 08:27:25 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112336981
Wat kan je eigenlijk doen tegen vochtvasthouden? Heb er sinds een paar maanden extreem last van.
  Vis een optie? zaterdag 2 juni 2012 @ 08:31:29 #7
70532 loveli
N
pi_112337013
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 08:27 schreef Tinkepink het volgende:
Wat kan je eigenlijk doen tegen vochtvasthouden? Heb er sinds een paar maanden extreem last van.
Asperges en witlof zijn vochtafdrijvend. Heb je enig idee hoe het komt?
crap in = crap out
pi_112337043
Morningg!! *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_112337068
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 08:17 schreef _aurum_ het volgende:
Henk, hou je niet giga vocht vast ofzo? Want dit is wel teveel van het goede zo :P

En check je linkedin, die update van 2 dagen geleden, die zin loopt voor geen meter :D
De foto is wel mooi overigens :Y

Ben kippenbouillon aan het maken en heb reeds een wasje gedraaid, in het kader van goed bezig!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 08:49:41 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112337152
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 08:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Asperges en witlof zijn vochtafdrijvend. Heb je enig idee hoe het komt?
Nee. Ikzelf denk aan een link met de nierproblemen, maar de dokter denkt vsn niet
  zaterdag 2 juni 2012 @ 08:51:10 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112337162
Zit nu door henks linkedin contacten te scrollen en me af te vragen wie aurum is.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 08:52:03 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112337171
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 2 juni 2012 @ 09:05:57 #13
70532 loveli
N
pi_112337294
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 08:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Ikzelf denk aan een link met de nierproblemen, maar de dokter denkt vsn niet
Hou zelf de laatste tijd ook veel vocht vast, aurum maakte pas een opmerking over zuivel en vocht vasthouden. Ging bij mij een lampje branden, omdat ik de laatste tijd veel kwark eet (ontbijt met 1 bak a 500g, soms ook een bak als tussendoortje). En Ehrmantoetjes (mijn nieuwe creme brulee :') ).

Schijnt te maken te hebben met de eiwitten/aminozuren die erin zitten.

/havermout aanslingert
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 2 juni 2012 @ 09:07:05 #14
70532 loveli
N
pi_112337300
quote:
Openbaar vervoer wordt weer eens ontzien, wij automobilisten sponsoren het OV het hardst :')
crap in = crap out
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:25:49 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112337516
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 09:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Openbaar vervoer wordt weer eens ontzien, wij automobilisten sponsoren het OV het hardst :')
Niet zo raar toch dat ze OV boven automobilisten stellen? :)

Lijstje:

O: twee geroosterde bth met wat halvarine, gewone bth pindakaas
S: 8 km hardlopen
T: whey shake
L: twee bth met gebakken ei
T :iets van fruit
T: iets van fruit
D: aubergine Parmigiana

Hm, er mag nog iets van zuivel bij, dus ik prop ook nog ergens wat kwark ertussen :Y. Ga weer meteen na m'n rondje naar de supermarché :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 2 juni 2012 @ 09:28:19 #16
70532 loveli
N
pi_112337563
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Niet zo raar toch dat ze OV boven automobilisten stellen? :)
Zonder automobilisten geen betaalbaar OV.

Er moet bezuinigd worden, er is een crisis. We willen niet dat het ten koste van de zorg gaat, automobilisten betalen zich toch al scheel, waarom niet eens een keer iets bij de OV-ers ophalen?
/knuppel in kippehok gooit
crap in = crap out
pi_112337761
Zie die maatregel helemaal niet doorgaan zeker nu ze dit al roepen.

En OV is wmbt :r maar kan er dan hiervandaan ook absoluut niet mee reizen.
pi_112337779
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Heb je nu de helft van je lijstje geskipt? :o

Ik heb weer erg lekker Indiaas gegeten. En ben bijna thuis. Dat is mooi, dan kan.ik fijn O+ slapen. O+
Op mijn telefoon lijkt het ook of ik de helft heb geskipt, maar op m'n computer niet :?. Heel vreemd. Even in de herkansing --> gaat weer fout zie ik. Ik probeer het later wel even opnieuw.
pi_112337838
Mogge!

O - vanilleyoghurt met bramen en bran flakes, snee zwaar notenbrood met roomboter en kaas, 2 gekookte eitjes, plak salami, finse ronde met zachte geitenkaas, kiwi.

*burp

We gaan zo 15 a 20 km wandelen, dus moet wel een bodempje leggen he :')

Ik denk dat mijn L een kommetje soep gaat worden :P

Oh ja, dan zie je je schoonouders 6 maanden niet en het is ze gewoon niet opgevallen dat ik 12 kilo kwijt ben :') Best wel iritant! :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:47:39 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112337841
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
Zie die maatregel helemaal niet doorgaan zeker nu ze dit al roepen.

En OV is wmbt :r maar kan er dan hiervandaan ook absoluut niet mee reizen.
wmbt?

Ik ben het reizen met het OV best wel zat, eigenlijk, en zou dus graag dichter bij het werk willen wonen, maar als ik in m'n eentje ga wonen, moet ik de huur en alles wat daarbij komt in m'n eentje ophoesten en dat is veel meer dan die 140 euro per maand die ik nu aan OV-kosten moet betalen (lees: onbetaalbaar). Dus dan maar een keer vertraging hoor.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:53:23 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112337910
Ik wou dat ik met het ov kon. Lijkt me heerlijk.
pi_112337919
Verlaging van het onbelaste deel lijkt me niet zo erg, ik krijg toch maar 8 cent over de eerste 30 km/nimby
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:55:10 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112337930
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 09:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Verlaging van het onbelaste deel lijkt me niet zo erg, ik krijg toch maar 8 cent over de eerste 30 km/nimby
Maar jij verdient ook gruwelijk veel :P. Jij vangt netto nog veel meer dan ik bruto ontvang _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_112337967
Geloof dat ik feitelijk voor 6 euro 70 km moet afleggen.
Maar heb toen ik indienst trad er een extra vergoeding die bij mijn salaris in zit gevraagd.

Wmbt = wat mij betreft?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:00:39 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112337991
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 09:58 schreef Ml-etje het volgende:
Geloof dat ik feitelijk voor 6 euro 70 km moet afleggen.
Maar heb toen ik indienst trad er een extra vergoeding die bij mijn salaris in zit gevraagd.

Wmbt = wat mij betreft?
Ah, afkorting wat mij betreft is wmb :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112338635
Gutemorgen!

Het regent en het stormt, maar toch ga ik zo een rondje hardlopen, denk ik. Alhoewel m'n bank ook nog wel lekker ligt...
pi_112338648
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 08:17 schreef _aurum_ het volgende:

Ik heb geen idee! Heb gister nog wel plasma gedoneerd. :P
Merk het ook niet echt in mn omvang ofzo.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Vooralsnog vind ik die sprongen van (bijna) 4 kilo vooral grappig. :)

En ik ga die zin nog even nakijken. B-)

Spinnen ging trouwens voor geen meter. Word een beetje moe van mezelf. Hardlopen ging volkomen ruk afgelopen woensdag. ik zweet me een slag in de rondte bij 15 minuten rustig naar het station fietsen en mn benen wilden ook al niet met spinnen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112338655
Hotel in New York geboekt! *O*
pi_112338680
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 09:07 schreef loveli het volgende:

[..]

ja, dat lijkt me ook logisch. OV good, auto bad!
pi_112338685
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb geen idee! Heb gister nog wel plasma gedoneerd. :P
Merk het ook niet echt in mn omvang ofzo.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Vooralsnog vind ik die sprongen van (bijna) 4 kilo vooral grappig. :)

En ik ga die zin nog even nakijken. B-)

Spinnen ging trouwens voor geen meter. Word een beetje moe van mezelf. Hardlopen ging volkomen ruk afgelopen woensdag. ik zweet me een slag in de rondte bij 15 minuten rustig naar het station fietsen en mn benen wilden ook al niet met spinnen.
Ik denk dat je weegschaal suckt. Dat zou de meest logische verklaring zijn. :P
pi_112338705
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:38 schreef LieLie het volgende:
Hotel in New York geboekt! *O*
Jaloers!

Wanneer ga je?
pi_112338731
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, dat lijkt me ook logisch. OV good, auto bad!
Het grappige is dat door deze maatregelen het (in ieder geval voor veel van mijn collega's) voordeliger zou zijn om hun auto te pakken dan met de trein te gaan.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112338744
mag ik iedereen hier de tip van airbnb geven?

Wij hebben nu in een heel fijn appartement, midden in Kreuzberg gewoond. 2 kamers, internet, keuken met koffie en alle kookspullen (niet dat we die gebruikt hebben), en voor vier dagen 150 euro betaald. Echt ideaal! Als je dat wilt gebruiken, laat het me even weten, want dan kan ik geld krijgen. Ik heb er nu in Berlijn en in San Diego gebruik van gemaakt, en het is tof!

[/spam]
pi_112338748
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Jaloers!

Wanneer ga je?
Over zes weken ongeveer. Eerst drie dagen NY, en dan aan het einde ook nog 1,5 ongeveer.
pi_112338768
Ik heb bijna alle tussenvluchten en het eerste hotel in Hong Kong geboekt. Kan niet wachten tot mijn reisgidsje binnen is, dan gaan we denk ik maar even een route uitstippelen. Oh, en ik denk dat ik hier wel heen wil. :+

It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112338769
Ik heb voor het eerst in m'n leven een half uur achter elkaar gerend! *O* Met 9,74 km/u.
pi_112338773
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef LieLie het volgende:

[..]

Over zes weken ongeveer. Eerst drie dagen NY, en dan aan het einde ook nog 1,5 ongeveer.
Oh ja!! Jij ging langer reizen door Amerika. Nu nóg jaloerser!! :D
pi_112338777
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n leven een half uur achter elkaar gerend! *O* Met 9,74 km/u.
_O_
pi_112338795
Ik ben gisteren naar een pannenkoekenrestaurant geweest en alsnog was de weegschaal lief voor me vanochtend. Grappig hoe je zo lang kunt blijven schommelen rond een bepaald gewicht en dat je dan ineens keihard naar beneden gaat! :D
pi_112338796
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb bijna alle tussenvluchten en het eerste hotel in Hong Kong geboekt. Kan niet wachten tot mijn reisgidsje binnen is, dan gaan we denk ik maar even een route uitstippelen. Oh, en ik denk dat ik hier wel heen wil. :+

[ afbeelding ]
Oh wow.

Het begint te kriebelen. Not good. :P
pi_112338805
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh ja!! Jij ging langer reizen door Amerika. Nu nóg jaloerser!! :D
:D 29 of 30 dagen inderdaad.
pi_112338807
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gisteren naar een pannenkoekenrestaurant geweest en alsnog was de weegschaal lief voor me vanochtend. Grappig hoe je zo lang kunt blijven schommelen rond een bepaald gewicht en dat je dan ineens keihard naar beneden gaat! :D
Heerlijk gevoel! :D
pi_112338812
quote:
Wat hard!! _O_
pi_112338828
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh wow.

Het begint te kriebelen. Not good. :P
Kriebelen mag wel toch? :D
pi_112338899
Eens kijken of m'n planning van vandaag nu wel lukt zonder dat alles doorstreept is:
S: 30 minuten hardlopen *O*
O: Yoghurt met appel, pompoenpitten-cracker met gerookte kip, muesli-cracker met gerookte biefstukworst
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met gebakken ei/gerookte kip, muesli-cracker met gerookte biefstukworst
T: Salade van veldsla, komkommer, dressing, frambozen en zachte geitenkaas
D: Wederom een broodje beefburger (afbakbroodje, beefburger, gebakken sjalotjes, komkommer, gebakken zongedroogde tomaten, mayonaise en daarbij een zak verse spinazie)
T: Bak optimel yoghurt met ananas
pi_112338927
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:46 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat hard!! _O_
Ik ga voor m'n gevoel helemaal niet hard, maar het valt me inderdaad mee :D. Al schijnt het verschil tussen bijv. 9.74 km/u en 10 km/u rennen nog een behoorlijk verschil te zijn, terwijl het voor mij als een heel klein verschil klinkt :P.
pi_112338940
Morning!!

Idealtier zou het OV zo goed zijn dat mensen af kunnen met af en toe een huurauto... maar helaasch!

Overigens, Loveli, heel veel mensen (lang niet allemaal natuurlijk) gebruiken het OV omdat ze geen auto kunnen betalen, dus tjah. Beter idee; de NS weer een staatsbedrijf maken en hoppa, al die miljoenen euro's winst Zo in de pocket! Winst maar toch staatssteun krijgen :')
pi_112338956
Goed hoor VB! Ik ga straks ook weer. Maar heb net een onmeunig lekkere kaascroissant op (ev0l) dus die laat ik eerst even bezinken.
pi_112338962
Mooi lijstje Vlierbloesem! En lekker :9

Lijstje gister:
Pre-O: cracker pindakaas
S: uurtje sportschool, 45 min kracht, 15 cardio
O: overnight oats met banaan en eiwitpoeder
T: koffie verkeerd
L: 2 bh geitenkaas
T: bak yoghurt met een mango
T: 2 stukjes pure choco
D: broodje zelfgemaakte visburger met groentefrietjes en spinaziesalade
B: ruim uur fietsen
T: 3 wodka lime
T: lepel pindakaas :')

Nu net lekker bakje havermout met banaan, dalels en kokos op :9
Be someone that makes you happy
pi_112338976
Gisteren:
O: gekookt eitje, plakje ham, plak kaas
T: stukje kiprollade
L: roerei met chinese wokgroenten
T: tomatensalade met ui, parmezaanse kaas en olijfolie
S: hardlopen
T: wodka, knabbelbacon met gerookte makreel en lente-ui wat boursin zo uit het pakje
D: haaskarbo (Sigme's big) met champignonroomsaus en een groene salade reuze garnalen met citroenmayo. tomaten/ui salade
T: volle kwark met citroensap en zoetsstof.
1240 -300 (-2,2) Weinig, I know, maar op omschakeldag is de zin in eten echt weg. gemiddeld heb ik over die 4 dagen nog wel ruim 1450 kcals gehad. Dat is niet slecht voor lowcarb

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, likje mayo
L: salade met ijsbergsla, preiringetjes, spekjes, in het spekvet gegaarde paprika, tomaat, ui en geitenkaas en dressing
T: baconknabbels met filet A.
S: hardlopen of wandelen
T: wodka, baconknabbels met boursin
D: haaskarbo chamignonsaus met platte peterselie en gegrilde courgette
T: volle kwark, citroensap en zoetstof
pi_112338991
quote:
Goed man!! Sws heel goed hoe je nu bezig bent! *O*
pi_112339034
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:56[/ url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/159579]conleche het volgende:

[..]

Goed man!! Sws heel goed hoe je nu bezig bent! *O*
Dankjewel! Allemaal trouwens, bedankt :D *O*.

Jij gaat ook weer goed met de low-carb zeg! Wat een snelle resultaten hè! Heerlijk.
pi_112339052
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:52 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Ik ga voor m'n gevoel helemaal niet hard, maar het valt me inderdaad mee :D. Al schijnt het verschil tussen bijv. 9.74 km/u en 10 km/u rennen nog een behoorlijk verschil te zijn, terwijl het voor mij als een heel klein verschil klinkt :P.
Ik ga 7,5/8 km/u, ik vind 9,7 heel hard :+
pi_112339060
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 09:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar jij verdient ook gruwelijk veel :P. Jij vangt netto nog veel meer dan ik bruto ontvang _O-.
Dat durf ik te betwijfelen, zeker als je rekening houdt met 48-urige werkweek en onregelmatige diensten.

Wat ik wel apart vindt, is dat m'n broer in de groenvoorziening meer verdient dan iemand die promoveert (en even oud is).
pi_112339067
Zo even m'n ergernis kwijt O+
pi_112339091
Morning :W
Besloten vanavond en morgenavond geen alcohol te drinken, dus moet even iets anders verzinnen om te drinken.
De hele dag/avond water in het weekend vind ik ook niet zo leuk, dus denk dat ik toch maar iets light ga zoeken.
pi_112339098
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:58 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Dankjewel! Allemaal trouwens, bedankt :D *O*.

Jij gaat ook weer goed met de low-carb zeg! Wat een snelle resultaten hè! Heerlijk.
Ja, in het begin gaat het hard. Vooral vocht natuurlijk en in de komende dagen zal het langzamer gaan, maar als je langzaam weer opbouwt komen die vochtkilo's er niet bij, dus somewhere down the road wordt het toch omgezet in vetkilo's denk ik.
pi_112339099
hmm dat is stom per. Waarom doet ie dat dan?

Lijstje van gister, zonder jillian :@
O: dubbele boterham pindakaas
L: soep, broodje kaas, broodje vlees, beker karnemelk, appel
T: biertje, 2 handjes chips (vrijmibo)
T: appel
D: biertje, tartaartje met salade en ovengebakken aardappeltjes
pi_112339108
Ooo irritant P, ik doe dat soms bij mijn vader, dus andersom, vindt hij ook niet zo chill..
Worry is a misuse of imagination
pi_112339118
Wie schopt mij de deur uit? Ik moet maar een klein rondje hardlopen, maar heb geen zin...
pi_112339121
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W
Besloten vanavond en morgenavond geen alcohol te drinken, dus moet even iets anders verzinnen om te drinken.
De hele dag/avond water in het weekend vind ik ook niet zo leuk, dus denk dat ik toch maar iets light ga zoeken.
Misschien Spa&Fruit of 50/50? Is iets minder goed dan water, maar waarschijnlijk beter dan wijn. En geen light-troep ;)
pi_112339129
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Wie schopt mij de deur uit? Ik moet maar een klein rondje hardlopen, maar heb geen zin...
Hup, nu, naar buiten! Dan ligt de bank straks nog beter!
pi_112339139
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:04 schreef LieLie het volgende:

[..]

Misschien Spa&Fruit of 50/50? Is iets minder goed dan water, maar waarschijnlijk beter dan wijn. En geen light-troep ;)
apfelschorle, of elke andere saft schorle. Sap half half met bubbelwater mixen. Wijnschorle drinken duutsers ook veel, dat vind ik niet zo lekker. Maar, appel en rabarber schorle, heerlijk!
pi_112339146
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:04 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja zoiets zat ik ook te denken :Y
pi_112339151
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:
mag ik iedereen hier de tip van airbnb geven?

Wij hebben nu in een heel fijn appartement, midden in Kreuzberg gewoond. 2 kamers, internet, keuken met koffie en alle kookspullen (niet dat we die gebruikt hebben), en voor vier dagen 150 euro betaald. Echt ideaal! Als je dat wilt gebruiken, laat het me even weten, want dan kan ik geld krijgen. Ik heb er nu in Berlijn en in San Diego gebruik van gemaakt, en het is tof!

[/spam]
Hey die tip gaf ik vorige week *) via mij kun je je dus ook aanmelden!
pi_112339157
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

apfelschorle, of elke andere saft schorle. Sap half half met bubbelwater mixen. Wijnschorle drinken duutsers ook veel, dat vind ik niet zo lekker. Maar, appel en rabarber schorle, heerlijk!
Ja, dat de meneer laatst in Duitsland. Wel lekker fris, maar ik vind alle bubbels in drinken niet zo fijn eigenlijk.
pi_112339182
quote:
Ooo irritant P, ik doe dat soms bij mijn vader, dus andersom, vindt hij ook niet zo chill..
Echt :D? Waarom dan? Zit er een niet zo duistere reden achter?
pi_112339220
Gewoon denken dat het wel kan, met een mee op porselein snijden oid en er even niet bij stilstaan dat het goede dure spullen zijn. Nu doe ik dat niet meer hoor, maar eerder wel door gebrek aan interesse/waardering voor spullen.
pi_112339249
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:09 schreef Probability het volgende:
Gewoon denken dat het wel kan, met een mee op porselein snijden oid en er even niet bij stilstaan dat het goede dure spullen zijn. Nu doe ik dat niet meer hoor, maar eerder wel door gebrek aan interesse/waardering voor spullen.
Hm, ik heb het gevoel dat hier iets anders meespeelt, maar ik hoop dat het dat gewoon is ;)
pi_112339263
We hebben echt een tof hotel! *O* Pal naast Times Square en Broadway!
pi_112339320
okay, nu ga ik echt de regen en de storm trotseren. :W
pi_112339333
Planning:
O: kaascroissant, druifjes, koffie verkeerd
L: ik denk twee bth (1x ei 1x tomaat) met komkommersalade ernaast ofzo
T: vast wel iets, denk fruit ofzo?
D: ik wil pasta, nu, eindelijk :') met salade erbij
T: mergpijpje :')

B en S: ik ga even de stad in voor een zomerjas, een zalando bestelling terugbrengen en dan nog Evy 27. Dat moet genoeg zijn!
pi_112339359
Sollicitatiegesprek gister duurde twee uur! Langgg!
pi_112339376
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:15 schreef Probability het volgende:
En hoe ging het? Wanneer weet je het?
pi_112339383
quote:
Maar ging het goed? Wel raar lang :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112339384
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, in het begin gaat het hard. Vooral vocht natuurlijk en in de komende dagen zal het langzamer gaan, maar als je langzaam weer opbouwt komen die vochtkilo's er niet bij, dus somewhere down the road wordt het toch omgezet in vetkilo's denk ik.
Dat denk ik ook. En het zijn misschien vochtkilo's in het begin, maar die werken wel heel motiverend natuurlijk!

Succes Jagar!

Misschien nog ergens kwark/yoghurt (of andere eiwitten) toevoegen Per? Vanwege de sport?
pi_112339387
quote:
Heel lang! Hoe ging het?
pi_112339419
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. En het zijn misschien vochtkilo's in het begin, maar die werken wel heel motiverend natuurlijk!

Succes Jagar!

Misschien nog ergens kwark/yoghurt (of andere eiwitten) toevoegen Per? Vanwege de sport?
Ja dat moet ik inderdaad nog even kopen. Nog een S: boodschappen doen :D
pi_112339435
Overigens heb ik nu net mijn L pas achter de kiezen, ga nu koffie maken en dan eens even aankleden. Rustig aan doen FTW!
pi_112339440
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:17 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Heel lang! Hoe ging het?
Ja goed! Hij vond mij leuk en eerlijk wat hij fijn vond en hij kreeg energie van mij. Dus positief maar weet niet hoe de andere kandidaten zijn..
pi_112339457
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja goed! Hij vond mij leuk en eerlijk wat hij fijn vond en hij kreeg energie van mij. Dus positief maar weet niet hoe de andere kandidaten zijn..
Dat klinkt positief! Vond jij het ook een prettig gesprek? Weet je wanneer je meer hoort?
pi_112339459
Woensdag hoor ik het!
pi_112339468
Spannend!
pi_112339489
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat moet ik inderdaad nog even kopen. Nog een S: boodschappen doen :D
Op zaterdag is dat zeker een S :+. Ik moet vanmiddag ook nog even.
En ik neem aan dat je nu pas je O op hebt en niet pas je L? ;)
pi_112339508
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:20 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Dat klinkt positief! Vond jij het ook een prettig gesprek? Weet je wanneer je meer hoort?
Ja vond het erg leuk en ik krijg heel veel vrijheid. Hij vond het ook leuk dat ik van duurzaamheid hield want hij was zelf ook een beetje een hippy maar dat ik wel moest weten dat t bedrijf niet zo was.

Dus toen zei ik dat ik wel wist wat voor wen bedrijf het was, en dat het gewoon een interesse is, net als varen. Maar dat ik ook niet verwachtte dat het bedrijf mij iedere week uit varen nam :P
pi_112339547
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:21 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Op zaterdag is dat zeker een S :+. Ik moet vanmiddag ook nog even.
En ik neem aan dat je nu pas je O op hebt en niet pas je L? ;)
Ja zeker!
pi_112339568
Bejaarden slalom! *O*

Zijn soms wel handig bij de Jumbo tho :@ Al 2x boodschappen gratis gehad :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112340009
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Bejaarden slalom! *O*

Zijn soms wel handig bij de Jumbo tho :@ Al 2x boodschappen gratis gehad :)
Nice, dacht dat dat bijna nooit lukte! :D
pi_112340071
Boh, ik was even vergeten dat het hier maar 6 graad is. Icm met regen en harde wind is dat koud. Toch een lekker rondje gelopen, en nu in ochtendjas opwarmen. Zo ontbijten/lunchen met wentelteefjes! :9
pi_112340386
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nice, dacht dat dat bijna nooit lukte! :D
De eerste keer baalde ik, had haast en een grote groep bejaarden die stond te kletsen gingen ineens naar de kassa.
Dus ik denken 'verdomme }:| ', maar toen was het 'Meneer u bent 4e in rij' :D
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:08:01 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112340506
Zo, 2 uur gesport :% Eerst Zumba, toen nog maar Total Body er achteraan gedaan 8-)

Yay: veel gesport *O*

Nay: regular vrouwtje die opmerkte dat ik al een tijd niet geweest was en daar aan toevoegde "Je bent wel een beetje aangekomen he!?" :') Fffuuuu datweetikzelfookwel. oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112340563
Echt Maria? Wat suf om dat zo in your face te zeggen :')
pi_112340570
Wat een stomme opmerking :{.
Maar heel goed bezig Maria! *O*
pi_112340626
Was dat het wegduwvrouwtje? :+
Het weer is toch best oké vandaag :)
pi_112340645
Aloha!

Ik heb uitgeslapen tot half elf :o dat is echt centuries ago. Daarna gelopen en met pijn ende moeite lesje 28 van Evy gedaan: 28 min achter elkaar. Nu een rood hoofd :D En het is asl 12.12 en ik heb nog niets gegeten, dus maar even douchen en dan een ontbijtlunch maken.

Goed bezig Maria *O* en Nynke ook met lopen in 6 graden, hier is het best lekker.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:14:33 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112340654
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:52 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Yup :P.

Goed hoor.

Welk schema heb je eigenlijk gevolgd?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:15:04 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112340671
Ja echt :') Weer verbazing alom over de Mensch :+ Vraag me dan wel af of het echt zo erg te zien is oO< Meh.

En nee, was niet wegduwvrouwtje :D

Vlierbloesem, half uur gerend :o En nog rap ook! Goed zeg _O_
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112340691
quote:
Zo goed! En ik had vanochtend totaal geen zin om te lopen, maar dit inspireerde enorm.
pi_112340723
Vik: die serie 'meisje uit 3000' is voor mij ook jeugdsentiment. Maar om het nog eens te zien is denk ik net zo suf als nog eens airwolf kijken of zo :')

Billy: spannend, je sollicitatie. Hopen op het beste.

Vlierbloesem: jaloers op je hardloopprestatie O+

Hier dood. Bruiloft was super maar vermoeiend. Makeup van vriendinnetje was goed gelukt en ook de foto's zijn denk ik ook wel tof!

Ik hoop me vanmiddag nog even naar de tattooconventie te kunnen slepen O+
pi_112340759
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja echt :') Weer verbazing alom over de Mensch :+ Vraag me dan wel af of het echt zo erg te zien is oO< Meh.

En nee, was niet wegduwvrouwtje :D

Vlierbloesem, half uur gerend :o En nog rap ook! Goed zeg _O_
Als het zo is, dan is het wel een eerlijk Mensch. Of een vuige Vrouw, dat kan natuurlijk ook. Ik zou zoiets echt nooooooooit tegen iemand zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')