eerst zien dan gelovenquote:
Ik heb nog nooit tegen je gelogen, dus je doet het er maar mee!quote:
Op twitter hangt die sfeer er leuk bij, alleen zwart kleed af.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit tegen je gelogen, dus je doet het er maar mee!
Jij hebt verstand van mode!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op twitter hangt die sfeer er leuk bij, alleen zwart kleed af.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op twitter hangt die sfeer er leuk bij, alleen zwart kleed af.
Denk dat hij niet meer lang op 3fm isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe lang nog voor die broodmongool ermee kapt?
Dat weet ik, daarom ook mijn vraag..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat hij niet meer lang op 3fm is!!!!!!!!!!
Die mop over die getekende kut op de kachel blijft goudquote:
yup. de dames hier sopten vannacht hun bank af bij wat herenfoto's...prinsen op t witte paard zeg maar...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Cee het volgende:
Veradelijk glibberig, is dat zoiets als een gladde prins?
Je kan ook overdrijven, he?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. de dames hier sopten vannacht hun bank af bij wat herenfoto's...prinsen op t witte paard zeg maar...
Zag het gisteren al, maar ik mag niet meer zeveren over dat soort kleine dingetjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:18 schreef CindieY het volgende:
Ik zie ook nu pas dat 'veradelijk' in de TT
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag het gisteren al, maar ik mag niet meer zeveren over dat soort kleine dingetjes
Ik heb hem aangevraagd. Gewoon, om Sersj uit zijn tentje te lokkenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem aangevraagd. Gewoon, om Sersj uit zijn tentje te lokken
Verdimmequote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag het gisteren al, maar ik mag niet meer zeveren over dat soort kleine dingetjes
Ja, je begrijpt de diepere laagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Cee het volgende:
Veradelijk glibberig, is dat zoiets als een gladde prins?
volgens mij was jij degene die dreef....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |