SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 02-06-2012 10:58:17 ]Ja doei.![]()
fixedquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
![]()
Temperatuur + gebrek aan zon waren vandaag echt perféct om te lopen hier overigens. Hoop zondag op soortgelijke omstandigheden.Ja doei.![]()
Net terug van Evy les 13Ze belazert wel de boel hoor
Zegt in het begin dat het qua lopen wordt 1 2 5 5 5, gaan we beginnen blijkt het opeens 2 3 5 5 5 te zijn
![]()
![]()
Maar goed, volgehouden en kwam op 4,25KM in 30:48Ben er eigenlijk best wel blij mee, als ik de loopstukjes (totaal 11 minuten) nu zou kunnen omzetten in hard-loop-stukjes zou ik wel eens de 5km binnen het half uur kunnen gaan halen
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Vrouwen![]()
Mods
-------------- +
Vrouwen met gezag
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
bah, ik had het al koud voor ik ging lopen .. heb op 't laatste moment m'n korte shirt omgewisseld voor lange mouwen, maar nu zit ik gewoonweg met een deken om me heen omdat ik het echt koud heb.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Is dat dan in de categorie 'lol + lol = hihi'?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar is wel in medische sexy taalJa doei.![]()
bikini - string - topje = sexy ???quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat dan in de categorie 'lol + lol = hihi'?Ik heb er één en ik ben er trots op
Onder andere ja. 7063170quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat dan in de categorie 'lol + lol = hihi'?
Mengsel van russisch,spaans, en een druppeltje tailor swift.![]()
Oliegol?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Onder andere ja. 7063170
Mengsel van russisch,spaans, en een druppeltje tailor swift.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb ook lekker zand gehapt bij de Omloop Ter Heijde. Volgens mn klokkie was het uiteindelijk 10,2 km, en die heb ik in 57 minuten afgelegd. Niet ontevreden, gezien het parcours.
Voor de Garmin liefhebbers:
http://connect.garmin.com/activity/184431457
En voor de Endomondo liefhebbers:
http://www.endomondo.com/workouts/u_Mo7Nz8JKwF means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook lekker zand gehapt bij de Omloop Ter Heijde. Volgens mn klokkie was het uiteindelijk 10,2 km, en die heb ik in 57 minuten afgelegd. Niet ontevreden, gezien het parcours.
http://www.endomondo.com/workouts/u_Mo7Nz8JKw![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
hey, je hebt door het water gelopen! geen wonder dat je het zwaar vond!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/u_Mo7Nz8JKw![]()
verder, well done ofc!Ik heb er één en ik ben er trots op
Mijn waardering voor deze prestatie is te vinden in de TTquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/u_Mo7Nz8JKw
Ja doei.![]()
* rechtsedirecte wacht ongeduldig afquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:40 schreef GotC het volgende:
Fotograferen is goed geluktMaar tering wat was het koud om te staan wachten.
account maken op connect.garmin.comquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:41 schreef xzaz het volgende:
Hoe kan je activiteiten importeren in garmin connect?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ok okquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
* rechtsedirecte wacht ongeduldig afIk zal wel wat fotos van Yur plaatsen, momentje.
![]()
Sorry ben niet duidelijk, heb activiteiten op afstandmeten.nl, deze kan ik exporteren. Kan je deze ook toevoegen?quote:![]()
Lekker sprintje nog op het eind. De overgang tussen verhard en zand is ook goed te zien in je tijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/u_Mo7Nz8JKw
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
uploaden, handmatig uploaden , uploaden uit bestand kiezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sorry ben niet duidelijk, heb activiteiten op afstandmeten.nl, deze kan ik exporteren. Kan je deze ook toevoegen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb je een Garmin horloge?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sorry ben niet duidelijk, heb activiteiten op afstandmeten.nl, deze kan ik exporteren. Kan je deze ook toevoegen?![]()
Ja net nieuwquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
uploaden, handmatig uploaden , uploaden uit bestand kiezen.Ja net nieuwquote:
En waar doe je dat dan? garmin connect website heeft geen optie upload. Of moet ik hem uploaden naar me FR 210 en vanuit daar weer uploaden naar garmin connect?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
uploaden, handmatig uploaden , uploaden uit bestand kiezen.![]()
kijk eens helemaal rechtsboven in de website? daar zie je de optie upload staan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja net nieuw
[..]
[..]
Ja net nieuw
[..]
En waar doe je dat dan? garmin connect website heeft geen optie upload. Of moet ik hem uploaden naar me FR 210 en vanuit daar weer uploaden naar garmin connect?
vervolgens helemaal onderin tekstlink handmatige upload. en dan kun je handmatig de activiteiten uploaden als ze de goede bestandsextensie hebben. (kan helaas niet in bulk, moet per stuk gebeuren)
-edit- http://connect.garmin.com/transfer/upload# die moet je hebben. Werkt alleen in firefox en chrome hier, safari weet ik niet, en IE gebruik ik niet, maar die worden geloof ik ook ondersteund door de garmin communicator.Ik heb er één en ik ben er trots op
zou ik ook gewoon een goede en rustige nacht mogen hebben?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, ik wens u allen een goede en sexy nachtrust
Als IT-er schaam ik mequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
kijk eens helemaal rechtsboven in de website? daar zie je de optie upload staan.
vervolgens helemaal onderin tekstlink handmatige upload. en dan kun je handmatig de activiteiten uploaden als ze de goede bestandsextensie hebben. (kan helaas niet in bulk, moet per stuk gebeuren)
-edit- http://connect.garmin.com/transfer/upload# die moet je hebben. Werkt alleen in firefox en chrome hier, safari weet ik niet, en IE gebruik ik niet, maar die worden geloof ik ook ondersteund door de garmin communicator., het is ook onlogisch maar goed bedankt!
![]()
hmmmquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als IT-er schaam ik me, het is ook onlogisch maar goed bedankt!
ik zoek nog werk.. zou de IT iets voor me zijn?
Duik de duinen in. Daar zitten echt schitterend mooie stukken inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik loop meestal in Den Haag, dus geen interessante foto's. En ik denk eigenlijk dat ik tijdens het lopen helemaal geen zin heb om m'n foon in m'n hand te hebben en me met foto's maken bezig te houden.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Ik las dat GotC me op de foto heeft? Heb jou en YUR helaas niet gezien
Nou even een verslagje van m'n eerste hardloopwedstrijdLiep samen met iemand en daar was ik uiteindelijk zó ontzettend blij mee! Diegene bleef me motiveren om door te lopen, ondanks dat ik een giga steek in m'n zij kreeg en nog nooit 5 km in één stuk had doorgerend. "Ik wil even wandelen" "Nee, we gaan door, je loopt maar rustiger maar we blijven doorlopen" "Okeuj"
Wat er door m'n hoofd ging:
Eerste kilometer: Dit gaat gooooed! Allemaal mensen ingehaald, supertof! En nog helemaal nergens last van!
Tweede kilometer: Shit, dat Chinese eten van vanavond had ik misschien niet moeten doen...
Derde kilometer: Kutstrandopgang, stom zacht zand, ik haat het strand, ik wil niet meer, steek in m'n zij
Vierde kilometer: Ooooh nog maar een stukje en hier is het een beetje hard zand weer, ok het moet lukken, steek in m'n zij is weer weg, ik kan het!
4,5 kilometer: Ik ga dood. Ik red het nooit, die strandopgang weer. Aaaargh!!
4,8 kilometer: Muziek! Ze juichen! Omg al die mensen moedigen me aan![]()
Supervett!!
Wat zat ik net nou te klagen?!
5 kilometer: Ik ben zó trots op mezelf!!!!
HahaMisschien 22 juni 5 km lopen in Kwintsheul
F means you're fucked![]()
Als je 7,5 uur achter de computer wilt zitten en soms 1 dag met 1 functie bezig wilt zijn... Be my guest, er is veel werk te vinden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmmm
ik zoek nog werk.. zou de IT iets voor me zijn?![]()
Endomondo heeft een optie die heet: Import from Garmin.
Easy does it...
Volgens mij had Wiehoe daar problemen mee in het vorige topic
F means you're fucked![]()
Als ik niet met m'n kids bezig ben, het huishouden doe of aan het hardlopen ben dan doe ik niets anders, of ik moet in slaap vallenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als je 7,5 uur achter de computer wilt zitten en soms 1 dag met 1 functie bezig wilt zijn... Be my guest, er is veel werk te vinden.
Garmin: Uploaden - apparaten zoeken - wachten - dan heb je een knop uploadenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef YUR het volgende:
Easy does it...![]()
runkeeper ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef YUR het volgende:
Easy does it...
Volgens mij had Wiehoe daar problemen mee in het vorige topicIk heb er één en ik ben er trots op
Het water ging voor me opzij, zoals te doen gebruikelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
hey, je hebt door het water gelopen! geen wonder dat je het zwaar vond!![]()
verder, well done ofc!
wel lastig als ik wil zwemmen....F means you're fucked![]()
zou er behoefte zijn om voor oa endomondo, runkeeper garmin een how to te maken hoe je direct van je garmin kan uploaden naar de website? heb ik ook eens wat te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Denk het niet? De meeste mensen weten hoe ze het uit moeten vogelenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:59 schreef DJMO het volgende:
zou er behoefte zijn om voor oa endomondo, runkeeper garmin een how to te maken hoe je direct van je garmin kan uploaden naar de website? heb ik ook eens wat te doen
De OP is al zo huge nu!![]()
een enkele zin zou genoeg zijn .. ik kan d'r een pdf van maken die ik zelf host.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk het niet? De meeste mensen weten hoe ze het uit moeten vogelen
De OP is al zo huge nu!Ik heb er één en ik ben er trots op
@VKV: Ik heb 1 foto van je bij de start en een aantal van je finishJe was goed bezig!
Je mag echt trots zijn op jezelf!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef GotC het volgende:
Kiek 'm goan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Dan moet je t zelf wetenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
een enkele zin zou genoeg zijn .. ik kan d'r een pdf van maken die ik zelf host.Van mij hoeft het niet. Dit was de 1e keer dat iemand om hulp vroeg
.
![]()
Ik ben jaloers!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:06 schreef YUR het volgende:
Oh, en een KNALgeel functioneel shirt gekregen bij de loop![]()
![]()
Pic!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:06 schreef YUR het volgende:
Oh, en een KNALgeel functioneel shirt gekregen bij de loop![]()
Ik ben jaloers, Yur krijgt alle toffe hardloopshirts van lopen cadeau![]()
Volgende week een EK hardloopshirt![]()
![]()
poserquote:![]()
and fair enough!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
In het echt issie fluoriserend geel. En achterop staan een boel sponsoren enzoF means you're fucked![]()
@RD: Over het stabiliseren van gewicht enzoJij bent idd aardig wat kwijtgeraakt, al was het niet de bedoeling.. Ik kamp nog met prachtig overgewicht. En daar moet ik nog vanaf
![]()
![]()
Misschien kunnen we een voortgangsoverzicht in de OP zetten van mensen die af willen vallen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:28 schreef GotC het volgende:
@RD: Over het stabiliseren van gewicht enzoJij bent idd aardig wat kwijtgeraakt, al was het niet de bedoeling.. Ik kamp nog met prachtig overgewicht. En daar moet ik nog vanaf
*rent*
(hihi, rent!)
Ja doei.![]()
Oeeeh ja! En met een overzicht erin met hoeveel we zijn afgevallen, wat ons doel is..soort van challenge!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een voortgangsoverzicht in de OP zetten van mensen die af willen vallen!
*rent*
(hihi, rent!)
![]()
![]()
![]()
Ik ga maar eens naar bed, ik word nog vervelender dan ik al was als ik moe ben!
Truste allemaal! Nogmaals goed gedaan heer en dame! En mooie dromen allemaal!![]()
![]()
En rd: geniet van je zaterdag!
Ja doei.![]()
vet ;-)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef YUR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het echt issie fluoriserend geel. En achterop staan een boel sponsoren enzo
Mijn shirt van de hema heeft de zelfde kleur
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Dikke vette props!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Nou even een verslagje van m'n eerste hardloopwedstrijdLiep samen met iemand en daar was ik uiteindelijk zó ontzettend blij mee! Diegene bleef me motiveren om door te lopen, ondanks dat ik een giga steek in m'n zij kreeg en nog nooit 5 km in één stuk had doorgerend. "Ik wil even wandelen" "Nee, we gaan door, je loopt maar rustiger maar we blijven doorlopen" "Okeuj"
Eerste kilometer: Dit gaat gooooed! Allemaal mensen ingehaald, supertof! En nog helemaal nergens last van!
Tweede kilometer: Shit, dat Chinese eten van vanavond had ik misschien niet moeten doen...
Derde kilometer: Kutstrandopgang, stom zacht zand, ik haat het strand, ik wil niet meer, steek in m'n zij
Vierde kilometer: Ooooh nog maar een stukje en hier is het een beetje hard zand weer, ok het moet lukken, steek in m'n zij is weer weg, ik kan het!
Supervett!!
Weet nog dat we allebei tegelijk zijn begonnen met Evy. Allebei netjes afgerond en jij hebt je eerste wedstrijdje te pakken. Top hoor!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
maar jij heb dan wel het geluk dat je een fantastische man naast je hebt staan die je 200% steunt!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:28 schreef GotC het volgende:
en YUR staat naast haar want...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik wil YUR niet afschilderen als gluurder, zelfs niet bij zijn eigen vrouwquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:08 schreef motorbloempje het volgende:
dus GotC is niet 'great' en/of heeft geen lekkere kont?
en wat betreft GotC... * rechtsedirecte houdt van stevigere vrouwen dus wat mij betreft zit het met haar kont wel oke
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-06-2012 06:47:31 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
truste MoBlo, ik stap zo in de auto op weg naar de Saturday Social Run'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh wat een complimenten allemaal, heel motiverend om nog een keer mee te doen
M'n tijd weet ik nog niet exact, maar is ongeveer 35 minuten. Had verwacht dat ik er 45 minuten over zou doen dus dat was een meevaller en ik ben niet als laatste geeindigd sowieso
En het was stiekem gewoon meer dan 5 km5.14 ofzo.
![]()
terug...heerlijk middagje met prachtig loopweer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
truste MoBlo, ik stap zo in de auto op weg naar de Saturday Social Run
kleine 10km met fartlek werk er in waarbij de langzamere lopers in de groep doorlopen terwijl de snellere omdraaien om bijv. 300 meter terug te lopen en daarna de achtervolging in te zetten op "the moving targets"
Verder leuk detail en wat voor mij de sfeer van menige loopgroep beschrjft: er was een dame van mijn leeftijd die al weken lang haar kinderen bracht en dan zelf in de auto een boek bleef lezen.
Ze had al eens eerder, tijdens de social cuppa afterwards verteld dat ze zelf sinds een half jaar af en toe hard liep om naar eigen zeggen wat pounds te verliezen.
Vandaag kwam ze zelf ook in hardloopkleding om mee te lopen..oke, natuurlijk niet de hele 10km maar daar gaat het niet om.... het gaat er om dat ze de moed had gevonden om mee te lopen tussen lopers van alle rangen en standen, van beginners totaan de club captain die een marathon PR heeft van 2.35
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-06-2012 07:13:57 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Supervett!!
Ik heb hardop gelachen om jouw post
.
Goed man, je bent een held. Maar Chinees eten voordat je gaat hardlopen is idd geen heel goed plan
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Goed bezig allemaal![]()
M'n moeder en zusje zijn een dagje hier, dus ik pas even een dagje met volgen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
kunnen jullie als echte loperds niet gewoon de hele dag met z'n drieen voor je laptoppie zitten lurken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed bezig allemaal![]()
M'n moeder en zusje zijn een dagje hier, dus ik pas even een dagje met volgen
enne Gup...veel plezier vandaag met jullie ja Vik, daar komt het weer meidendag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nog geen 10 meter verschil met nr 2 hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:23 schreef YUR het volgende:
Oh, en weer met een RUIME voorsprong op #1 op het leaderboard in Endomondo. Maar mooie score.
De tijd dat ik nog eens op 1 stond.
Dat hadden we ooit in Slankquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een voortgangsoverzicht in de OP zetten van mensen die af willen vallen!
*rent*
(hihi, rent!)
.
morge Vik, wat zijn de loopplannen voor vandaag?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mogguhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
morge Vik, wat zijn de loopplannen voor vandaag?.
Geen, vandaag is nog een rustdag en loop ik zo min mogelijk nu het kan.
Morgenochtend weer.
Jij hebt al gelopen, zie ik?Niet meer actief op Fok!![]()
Zit trouwens even te denken hoe ik het zal doen komende week.
Afgelopen week: zaterdagochtend 5 km, maandagochtend 6 km, woensdagavond 7 km = 18 km
Deze week: zondagochtend 8 km, woensdagavond 9 km, zondag 10 km (wedstrijd)
Maar dan ga ik van 18 km ineens naar 27 km en dat lijkt me geen goed idee, ook al valt die laatste 10 km eigenlijk in een nieuwe week. Wilde woensdag dus gewoon 5 km gaan lopen en de 9 km overslaan. Van 8 naar 10 gaat wel lukken. Goed plan?Niet meer actief op Fok!![]()
jup, morgen nog een lange duurloop van 25km op tempo en dan maandag een dagje rust waarbij ik echt helemaal niets ga doen want ik heb deze week m.u.v. afgelopen maandag elke dag gelopenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mogguh.
Geen, vandaag is nog een rustdag en loop ik zo min mogelijk nu het kan.
Morgenochtend weer.
Jij hebt al gelopen, zie ik?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik zou de 8km van zondag er inhouden maar woensdag iets minder, 6km en dan als het kan een klein herstelloopje van 3km op een hobbeltempo op donderdag om de afval uit je benen te lopen voor zondagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:45 schreef Viking84 het volgende:
Zit trouwens even te denken hoe ik het zal doen komende week.
Afgelopen week: zaterdagochtend 5 km, maandagochtend 6 km, woensdagavond 7 km = 18 km
Deze week: zondagochtend 8 km, woensdagavond 9 km, zondag 10 km (wedstrijd)
Maar dan ga ik van 18 km ineens naar 27 km en dat lijkt me geen goed idee, ook al valt die laatste 10 km eigenlijk in een nieuwe week. Wilde woensdag dus gewoon 5 km gaan lopen en de 9 km overslaan. Van 8 naar 10 gaat wel lukken. Goed plan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, dat is wel een optiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou de 8km van zondag er inhouden maar woensdag iets minder, 6km en dan als het kan een klein herstelloopje van 3km op een hobbeltempo om de afval uit je benen te lopen voor zondag. Morgen probeer ik het tempo er wat in te krijgen om in te schatten wat m'n kansen zijn volgende week (maar ga niet tot wedstrijdtempo, maar tot een tempo dat voor mij acceptabel zou zijn tijdens de wedstrijd, gezien m'n blessure).
Woensdag dan een rustig loopje van 6 km, dodag een herstelloopje van 3 km (eventueel, hangt af van hoe m'n scheen doet) in een ontzettend kaktempo, dan 2,5 dag rust en dan zondag om 15.00 uur wedstrijd.
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: