Voilaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga je even dm-en, want dat geouwehoer op internet word ik ook niet blij van.
Je bent schaapherder??quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef Qunix het volgende:
Grappig is, is dat het geluid niet vreemd is, maar waarvan?
Moet ik nou lachen of huilen? Nou, vooruit, omdat je de moeite voor me hebt genomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet ik nou lachen of huilen? Nou, vooruit, omdat je de moeite voor me hebt genomen
Originele pic onder spoiler:Ik zat op een leren stoel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
[..]
Moet ik nou lachen of huilen? Nou, vooruit, omdat je de moeite voor me hebt genomen
Originele pic onder spoiler:hoe kom je aan die foto van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
[..]
Originele pic onder spoiler:-knip-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
En henkde_j, geniet even van je kunstwerkje als mijn UI.
Wehehe briljantquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
Ik zat op mijn stoffen bank.....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
Fuck te laat met het verwijderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |