Hehe iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
3x niks dit, maar straks winnen ze nog door dat mini-excuusnegertje
Groeit wel weer aan.quote:
Hoeft voor mij ook niet, een kind erbij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:33 schreef Nuchterheid het volgende:
Zeer netjes gedanst. Dat klote kleutertje hadden ze wel thuis mogen laten.
ik wel alle twee de kerenquote:
kinderen zijn alleen om zieltjes te winnen zo jammer ditquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Groeit wel weer aan.
[..]
Hoeft voor mij ook niet, een kind erbij.
zonnebankjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Is dat kindje geschminkt of bruin van zichzelf?
Ik wel, maar goed ik kom dan net als hun uit Eindhovuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
1x geweest, wat een saai stad is datquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wel, maar goed ik kom dan net als hun uit Eindhovuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:
je bedoelt 80 mannen op 1 vrouw vind je wel wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind de TU/e zo leuk, jammer dat er geen passende studie is
Ik ben bevooroordeeld, kutex woonde daarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind de TU/e zo leuk, jammer dat er geen passende studie is
Hahaha dat ook, nerdsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je bedoelt 80 mannen op 1 vrouw vind je wel wat?
Zouden die niet eerder op een leuke vent stemmen dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:36 schreef 4ph3x het volgende:
laura gaat winnen omdat al die eenzame moeders geen shit geven om dansgroepen, ik weet nog wel toen dat tap-duo naar de finale ging
die moeder met dochter waren leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:36 schreef 4ph3x het volgende:
laura gaat winnen omdat al die eenzame moeders geen shit geven om dansgroepen, ik weet nog wel toen dat tap-duo naar de finale ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |