quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Laten we hopen dat het ligt aan het feit dat hij de makkelijkste loting heeft die hij ooit heeft gehad (tot de kwartfinale) en dat hij energie probeert te besparenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef truedestiny het volgende:
Nou dan hoop ik maar dat Federer zichzelf in het toernooi speelt. Zoals Serena dacht ik altijd deed. Slecht beginnen en steeds beter worden.
Als je energie probeert te sparen kun je alsnog beter in 3 sets winnen dan in 4 of 5.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het ligt aan het feit dat hij de makkelijkste loting heeft die hij ooit heeft gehad (tot de kwartfinale) en dat hij energie probeert te besparen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je energie probeert te sparen kun je alsnog beter in 3 sets winnen dan in 4 of 5.
Hmm, ziet er niet echt boeiend uit wat mij betreft.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef borisz het volgende:
OOP http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule12.html
kubot was iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:45 schreef Salamando het volgende:
Van wat ik gezien heb vandaag:
Devilder.
Kubot.
Wawa.
Zal wel op de stream worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:09 schreef Wilskracht het volgende:
Weet iemand of de NOS Rus-Gorges uitzend. Zal wel na 18.00 worden.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:10 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij heeft de NOS bakken kritiek gehad, want vandaag gaan ze opeens de hele dag Suzanne Lenglen uitzenden
Waarom was er eigenlijk geen stream meer gisteren na half 6quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:10 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij heeft de NOS bakken kritiek gehad, want vandaag gaan ze opeens de hele dag Suzanne Lenglen uitzenden
quote:
Youz raakte toen volgens de verhalen schijnbaar alles. Maar dit verbaast me ook helemaal niets bij Youzquote:
Puntje!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:39 schreef truedestiny het volgende:
Hij heeft al 5 games geen punt meer gewonnen volgens mij.
Triple bagel?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe heet het als iemand 6-0 6-0 6-0 wint?
White wash?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Een afgang voor de tegenstander.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
iemand daar een screenshot van?quote:
Logisch het gaat niet. Hij probeert zich gewoon bij elk punt op te peppen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:41 schreef luckass het volgende:
Youz helemaal los bij ieder missertje van Ferrer
Mooiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:44 schreef TheArt het volgende:
Schiavone van 3-1 in de 3e set naar 3-5 en dus op de rand van de uitschakeling.
Dat is het nadeel als het in de eerste rondes te makkelijk gaat. Als je dan een keer echt tegenstand krijgt, wil het verval wel eens heel groot zijn.quote:
Ja, zeker McHale.quote:
Er komen er zat aan. Ik noem een: McHale (20), Stephens (19), Davis (18), Min (18), Keys (17), Pegula (18), Hardebeck (17), Vickery (17), Townsend (16) enz.quote:
quote:
Nou nee, ze was ook gewoon te laat bij die bal, ze was niet te laat met haar achterzwaai.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:51 schreef Morthill het volgende:
Beide toch gelijk? Ze is te laat, ondanks dat ze alle tijd had, en slaat daardoor de bal fout.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:59 schreef truedestiny het volgende:
Tipsy slaat ballen die laag en gewoon al naast hem zijn zo knap terug af en toe. De enige andere die ik dat af en toe zie doen is Djoko.
Maar dat voel ik aan andere lichaamsdelenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar dat voel ik aan andere lichaamsdelen
De 4e partij op baan 1, maar ik weet niet precies met de hoeveelste ze daar nu bezig zijn...quote:
Was al eerder vandaag zoquote:
Okay, moest werken en schakel net pas in, maar had het op eerdere dagen nog niet gehoordquote:
niet voor 19:00quote:
Murray staat inmiddels, in wat de laatste set zou kunnen zijn, een break voor. Met twee of drie games zijn we wel weer een partij verder denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal nog wel duren voor Arantxa aan de beurt is..
Wint nu de tiebreak. Gasquet even een vormdipje op een slecht moment.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef Mani89 het volgende:
Tommy Haas tennist nog gewoon?wat een baas
quote:
Paar geweldige ballen op onmogelijke momentenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:24 schreef TheArt het volgende:
WTF is Rieske allemaal aan het doen joh. Raakt werkelijk waar alles
Die streams dan:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan die reclame met "Arsénuh Wengur" echt niet meer aanhoren bij Eurosport
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die streams dan:
"I am no longer going to be the person people expect me to be."
Channel blue
Is dat morgen al?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Waar de fuck denkt Gasquet dat hij mee bezig is?
Als hij morgen zo tegen Murray speelt is het allemaal goed.
Morgen, overmorgen, channel, chanel, cursus mierenneuken gaat goed zeg.quote:
of 3!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Magistraal van Gasquet. Hoe die vorm nog een wedstrijdje vast.
Devilder en Mahut op gravel, het is niet alleen Nadal hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:00 schreef truedestiny het volgende:
3de ronde en hij treft een jongen die 192ste staat.
Doud is natuurlijk alles behalve een amateur. Stond ook al eens 48e van de wereld.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:59 schreef Morthill het volgende:
Serieus, hoe kan het dat Nadal alleen maar dit soort amateurs treft
Zijn niet gewend om 3 ipv 2 sets te spelen en 2 weken op rij doen ze ook maar zelden. In het challengercircuit zie je die gasten gewoon 3,4 weken op rij spelen met minimaal een semi en veel driesetters, maar jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zeggen spelers vaak dat de GS'en zo zwaar zijn? Voor de toppers zijn het vaak halve walkovers tot de halve finale. En dan hoeven ze ook nog maar om de dag een partij te spelen.
Maar als je bijvoorbeeld naar Nadal, Djokovic en Federer kijkt, vind je het dan ook niet wat overdreven als ze zeggen dat het heel zwaar is? Ik bedoel, het zijn best-of-fivepartijen, maar het zijn geen partijen die veel van ze vragen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn niet gewend om 3 ipv 2 sets te spelen en 2 weken op rij doen ze ook maar zelden. [...]
Ja, daarom ook mijn toevoeging mbt challengers.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar als je bijvoorbeeld naar Nadal, Djokovic en Federer kijkt, vind je het dan ook niet wat overdreven als ze zeggen dat het heel zwaar is? Ik bedoel, het zijn best-of-fivepartijen, maar het zijn geen partijen die veel van ze vragen.
Oké, snap het.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, daarom ook mijn toevoeging mbt challengers.
[...]
Ach, als je elke week minstens de semifinale van een challenger haalt sta je niet lang challengers te spelen, doe je dat niet dan verlies je ook een keer in de eerste of tweede ronde en heb je zo weer een week rust.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
a
[..]
Zijn niet gewend om 3 ipv 2 sets te spelen en 2 weken op rij doen ze ook maar zelden. In het challengercircuit zie je die gasten gewoon 3,4 weken op rij spelen met minimaal een semi en veel driesetters, maar ja
Futuregasten, dat zijn pas bazen. Die moeten ook nog hun eigen ballen rapenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ach, als je elke week minstens de semifinale van een challenger haalt sta je niet lang challengers te spelen, doe je dat niet dan verlies je ook een keer in de eerste of tweede ronde en heb je zo weer een week rust.
Met deze draw wandelen Djokovic en Nadal natuurlijk zo de 4de ronde tot kwartfinale in, maar met een beetje pech speel je toch een moeilijke driesetter tegen een servicekanon, verlies je een setje hier en daar en speel je meer dan alleen challengerspelers.
ATP niveau is daarnaast ook zwaarder dan het challengerniveau. De Bakker won bijvoorbeeld op een gegeven moment 4 challengers op rij met geloof ik maar een weekje (2?) rust. Zodra hij op de ATP tour kwam was hij moe zodra er een derde set aan te pas kwam.
Fanatieke kindertalentjes die de hele zomer op de baan staan dan. Die moeten hun eigen ballen rapen en dat net is vet hoog en dat racket vet groot!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Futuregasten, dat zijn pas bazen. Die moeten ook nog hun eigen ballen rapen
Ach, die worden gesteund door hun ouders die totaal geen druk op ze leggenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Fanatieke kindertalentjes die de hele zomer op de baan staan dan. Die moeten hun eigen ballen rapen en dat net is vet hoog en dat racket vet groot!
Ik vind het wel meevallen, welke heb je de gewone of de beta? Ik heb de gewone in mijn wmplayer, maar ik merk geen verschil met anders.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
Ligt het aan mij of is het beeld op nos.nl niet heel best (donker en niet zo scherp)?
Ze kunnen niet zo hard slaan dus de service is niet echt een wapen, Koeznetsova kan je daar alles over vertellenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dat toch dat dames hun service niet kunnen houden
Wel goede tetters.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Moet je niet voor die Duitser zijn?
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, welke heb je de gewone of de beta? [...]
Heel wisselvallig door het jaar heen, maar het lijkt steeds beter te gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:37 schreef Mykonos het volgende:
Als je Rus zo ziet spelen deze week, waarom staat ze dan niet hoger op de wereldranglijst?
Ik zou camera liever op andere plek zien; namelijk wat meer van bovenaf.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, welke heb je de gewone of de beta? Ik heb de gewone in mijn wmplayer, maar ik merk geen verschil met anders.
Ja dat kan gewoon niet anders bij deze baan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou camera liever op andere plek zien; namelijk wat meer van bovenaf.
Het zijn idd niet eens kansen voor Aran te noemen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef truedestiny het volgende:
Die break kansen worden wel makkelijk weg gespoeld.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon niet anders bij deze baan.
Die zal wel blij zijn dat er geen tiebreaks in de vijfde set zijn. Raonic het rallywonder heeft nog geen break in 22 servicegames gemaakt.quote:
Speelt aardig mee in de rally hoor. Ook 7 BP gehad, maar gewoon niet benut.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die zal wel blij zijn dat er geen tiebreaks in de vijfde set zijn. Raonic het rallywonder heeft nog geen break in 22 servicegames gemaakt.
Görges is zo wisselvallig als de pest. Valt niets van te zeggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:43 schreef truedestiny het volgende:
De Duitse is toch wat te sterk denk ik. Simpele break.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef TheGOAT het volgende:
Beide speelsters zijn goed, als die Duitse het op haar heupen krijgt is ze dodelijk. Nu zie je al dat ze zo secuur is met een aantal winners. Veel fouten, maar als ze in haar ritme komt... Kan een leuke wedstrijd worden
Ik wilde bijna "Dit is binnen een uur geklaard" posten toen ze op breakpunt stond, sorry.quote:
Hij kan ook wel een beetje rallyen, maar een vijfde set zonder gebroken te worden zal Monaco nog nooit overkomen zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speelt aardig mee in de rally hoor. Ook 7 BP gehad, maar gewoon niet benut.
51% 1st serve in is wel matig zeg van Raonic.
81 winners, 73 UE
Ja duh.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:54 schreef Mykonos het volgende:
En nu weer haar eigen service inleveren natuurlijk
Het blijft wel WTA hč, of nou ja damestennis bij de ITFquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:54 schreef Mykonos het volgende:
En nu weer haar eigen service inleveren natuurlijk
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:56 schreef truedestiny het volgende:
Görges vindt zichzelf wel het vrouwtje zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |