SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Ik ben echt geen echte vrouwquote:
Jezus ik heb nog meer pumps dan jij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt geen echte vrouw![]()
Heb 1 paar nikes en 1 paar sportieve hakken
Pics!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jezus ik heb nog meer pumps dan jij.
Trots op?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Whatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Laat mij gewoon lekker mn transvitaire uitspattingen hebben.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Jochies die hun mannelijkheid trachten te ontlenen aan een door sociale druk ingegeven claim bier lekker te vinden
Ik heb gewoon een goeie piemel en een ruggegraat
Pics van de ruggengraat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Jochies die hun mannelijkheid trachten te ontlenen aan een door sociale druk ingegeven claim bier lekker te vinden
Bier is gewoon chill.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Zoek hem op terwijl hij op die katten past!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik wil hem!! NU!! Vanavond!! Grr.
Pff ik ben daar heen gelopen toen ik drank op had. Echt geen idee meer waar dat wasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zoek hem op terwijl hij op die katten past!
Dat magquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Laat mij gewoon lekker mn transvitaire uitspattingen hebben.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Bij screw zie ik het nog als een geintje. Bij jou gewoon echt nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat magik heb zo ook alleen ik durf geen kleding te kopen
[..]
Je hebt het in het huis van zijn ex met hem gedaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff ik ben daar heen gelopen toen ik drank op had. Echt geen idee meer waar dat was
mannen drinken bier, homo's en vrouwen wijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je hebt het in het huis van zijn ex met hem gedaan?
Ik drink er onder druk weleens wat meer van dan de bedoeling was, maar een paar biertjes op zijn tijd vind ik, mits het van een fatsoenlijke brouwer is, wel erg lekker.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik denk al!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
mannen drinken bier, homo's en vrouwen wijn.Ik drink beideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Van mij is het ook geen geintjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij screw zie ik het nog als een geintje. Bij jou gewoon echt niet
Nee er moet wel iets van subtiliteit over blijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha ik denk al!
Bel hem dan waar het is!
Ik ken deze foto nog niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik hem gewoon die ene foto van mijn boobs en mn rat sturen? Die foto kent toch iedereen al en ik geloof dat ik nog maar weinig nodig heb om hem echt gek te maken
Ik denk het... Rode hakken en Aqua hakken naast elkaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik die post nou gemist of ben ik scheel?
Jij? Subtiel?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee er moet wel iets van subtiliteit over blijven
Nieuwe maken danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik hem gewoon die ene foto van mijn boobs en mn rat sturen? Die foto kent toch iedereen al en ik geloof dat ik nog maar weinig nodig heb om hem echt gek te maken
waar dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het... Rode hakken en Aqua hakken naast elkaar.
Te moeilijk, ik lig heerlijk te lammen in de luie stoelquote:
Prima tettenh!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://i103.photobucket.com/albums/m133/sillie007/tettenh.jpg
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
mannen drinken bier, homo's en vrouwen wijn.Dat is nou precies het punt. Hoeveel daarvan vinden het werkelijk lekker en hoeveel ervan drinken het omdat ze geen zin hebben in het commentaar als ze wat anders nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Picsquote:
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Lucky ratquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goeie tietenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag morgen wel aan zusjelief of ze dat doet. Dan gaan we naar Nederland - Noord Ierland. Dus komt wel goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is nou precies het punt. Hoeveel daarvan vinden het werkelijk lekker en hoeveel ervan drinken het omdat ze geen zin hebben in het commentaar als ze wat anders nemen?
[..]
Pics
geen idee. zovelen doen vanalles onder groepsdruk. zo serieus bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is nou precies het punt. Hoeveel daarvan vinden het werkelijk lekker en hoeveel ervan drinken het omdat ze geen zin hebben in het commentaar als ze wat anders nemen?
weinig verhullend? anders laat maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag morgen wel aan zusjelief of ze dat doet. Dan gaan we naar Nederland - Noord Ierland. Dus komt wel goed.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik drink er onder druk weleens wat meer van dan de bedoeling was, maar een paar biertjes op zijn tijd vind ik, mits het van een fatsoenlijke brouwer is, wel erg lekker.Welke brouwers schaar jij onder "fatsoenlijk"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag morgen wel aan zusjelief of ze dat doet. Dan gaan we naar Nederland - Noord Ierland. Dus komt wel goed.
Liefst aan jouw vlaggenstok zeker?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee. zovelen doen vanalles onder groepsdruk. zo serieus bedoelde ik het niet.
al denk ik dat mijn vrienden bier wel echt lekker vinden. net als ik. buiten heet, bier koud, en miauw die mijn vlag aan het ophangen is.
Het is lastig foto's maken met hakken aan je voetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
oh die. ja al gezien, toen was ik nog teleurgesteld omdat je ze niet aan hebt op die pic.
Ik heb ook zin om m'n tieten te posten. Maar ik doe het nietquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om m'n tieten te posten. Maar ik doe het niet.
In mijn geval moest het gewoon even.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om m'n tieten te posten. Maar ik doe het niet.
Vrij veel eigenlijk hoor, maar ik vind onder andere Heineken een stuk minder lekker dan het meeste andere bier. Op een zomerse dag heb ik zelf het liefste een Jupiler, maar ik neem eigenlijk met vrij veel genoegen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke brouwers schaar jij onder "fatsoenlijk"?
Foeiquote:
Geheel terecht!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mijn geval moest het gewoon even.
Hij is mij aan het pesten dat hij wel bier heeft en ik niet dus dan pest ik terug!
Ja toch!quote:
Inderdaadquote:
zelfontspanner. of die ajacied even vragen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is lastig foto's maken met hakken aan je voeten.
Gebruiken mensen dat nog?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ahem vraag kunnen er meerdere niet op hyves komen vandaag ???
Misschien moet je zelf ook bier halen en het gewoon over jezelf heen gooien. Zo'n foto moet resultaat leveren!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hallo dan moet ie wel naar zn foon kijken he anders heeft mijn gepest heel geen zin
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hallo dan moet ie wel naar zn foon kijken he anders heeft mijn gepest heel geen zin
In bad gieten en er dan in gaan zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:06 schreef screwloose het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook bier halen en het gewoon over jezelf heen gooien. Zo'n foto moet resultaat leveren!
Dat is bierverspilling!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:06 schreef screwloose het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook bier halen en het gewoon over jezelf heen gooien. Zo'n foto moet resultaat leveren!
Ik ben zo geil als boter, geduld is ver te zoeken!quote:
Oke, okequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:02 schreef dawg het volgende:
[..]
zelfontspanner. of die ajacied even vragen.
Joh dan staat ie binnen no-time op de stoep!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is bierverspilling!!
Vooral als er niemand is om het van me af te likken!
DAAR STAAT DE DOODSTRAF OP!!
Nog een paar uurtjes en dan issie vast thuisquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo geil als boter, geduld is ver te zoeken!
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
Joh dan staat ie binnen no-time op de stoep!
Bier van tieten likken
Mjah ik ga dus niet zomaar langsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes en dan issie vast thuis
Sowieso iets van tieten likkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
Bier van tieten likken
En dat. Want bier en tietenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
Bier van tieten likken
Als enigequote:
wie niet waagt wie niet wint!quote:
Tingdong!quote:
Ik ben bang dat ik de grap even niet snapquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Huppel deze vind jij vast leuk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de grap even niet snap![]()
Misschien moet ik me dan eerst even gaan verdiepen op de basis van oranje, zeker zo goed als geen ajacieden in oranje?
Ghehe nee, dat durf ik nietquote:
Geef dan antwoord op de vraag sulle!quote:
Doei doei lekkertjequote:
Ja, van Bommel is dus de schoonzoon van van Marwijk, en het gaat inderdaad daaromquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef dan antwoord op de vraag sulle!
Nouja, voor mij zoete meuk en tieten danquote:
Ik zeg: doen!quote:
Jaa ook best, alcohol op tietenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, voor mij zoete meuk en tieten dan
[..]
Ik zeg: doen!
Oh wist ik veel dat die de schoonzoon is. Ach ik ben bang dat we de voorrondes niet eens gaan halen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, van Bommel is dus de schoonzoon van van Marwijk, en het gaat inderdaad daarom
Nuchtere tieten mogen ook hoorquote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wist ik veel dat die de schoonzoon is. Ach ik ben bang dat we de voorrondes niet eens gaan halen.
Dronken tietenquote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wist ik veel dat die de schoonzoon is. Ach ik ben bang dat we de voorrondes niet eens gaan halen.
Ghehe. Zolang Duitsland maar niet wint!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
Ierland gaat het gewoon winnen
Waarom het boze gezicht?quote:
Ik zag die foto dus en dacht meteen aan jouquote:
Ah joh slagroom is overrated. Gewoon een beetje alcohol erover, de rest kan opgedronken worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb liever alcohol in mn mond hoor!!
Dan haal ik wel een bus slagroom ofzo als er per se gelikt moet worden!
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag die foto dus en dacht meteen aan jou
En jij bent het ook nog
Dat laatste. Even lekker dubbele aflevering Top Gear kijken op mn nieuwe tvtje. Wat chips en bier er bij. Lekker.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ah joh slagroom is overrated. Gewoon een beetje alcohol erover, de rest kan opgedronken worden.
Tis trouwens tijd voor pils!
Jaquote:
FU ik heb geen pils in huisquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ah joh slagroom is overrated. Gewoon een beetje alcohol erover, de rest kan opgedronken worden.
Tis trouwens tijd voor pils!
Euj daar kwam de mijne ook al uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat die uit het fobo van LDG komt.
Nohohohohohoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb liever alcohol in mn mond hoor!!
Dan haal ik wel een bus slagroom ofzo als er per se gelikt moet worden!
Jaa strak plan! Laffen op de bank met pils is een prima plan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste. Even lekker dubbele aflevering Top Gear kijken op mn nieuwe tvtje. Wat chips en bier er bij. Lekker.
er staan er hier nog een paar koud voor je.quote:
Heeft die nog steeds alle boobs er in staan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat die uit het fobo van LDG komt.
Tempting maar neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
er staan er hier nog een paar koud voor je.
Yepzquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft die nog steeds alle boobs er in staan?
haha jouw foto dus ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft die nog steeds alle boobs er in staan?
Eveneens goeie tietenquote:
Ja hallo ik zit middenin een of andere verleidingsactie dus dan moet ik daar ff bij blijvenquote:
Waar is mijn krat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen HJ meer.
Maar gelukkig nog wel Palm.
Good thinking bro!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag maar bier bijgehaald en had nog wijn ook. Wil geen risico lopen om ingesneeuwd te raken zonder drank.
De liefde is echt over hequote:
prachtig weer en dan is je excuus ingesneeuwd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag maar bier bijgehaald en had nog wijn ook. Wil geen risico lopen om ingesneeuwd te raken zonder drank.
Slechte kutfoto. Ik heb veel betere. Maar die blijven privé anders wordt Steef boosquote:
*Snurk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef xFriendx het volgende:
Het zal je maar gebeuren!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
prachtig weer en dan is je excuus ingesneeuwd.
Als het om drank gaat is elk excuus gegrond!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uhm yuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de blaas.
Of stel dat het zo warm is dat je je hete body onder een koude douche moet plaatsen en je niet weg kan, dan kan je maar beter om de tijd te doden ook een drankje drinken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PICS!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of stel dat het zo warm is dat je je hete body onder een koude douche moet plaatsen en je niet weg kan, dan kan je maar beter om de tijd te doden ook een drankje drinken.
Het was dan ook geen verzoek om meer foto's van je tieten. Je kan een hoop van me zeggen en dan heb je nog gelijk ook maar zo erg ben ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slechte kutfoto. Ik heb veel betere. Maar die blijven privé anders wordt Steef boos.
volwassen mensen van tegenwoordig ookquote:
Ohhhh chillquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:20 schreef screwloose het volgende:
[..]
Als het om drank gaat is elk excuus gegrond!
Moet het drankje wel gekoeld zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of stel dat het zo warm is dat je je hete body onder een koude douche moet plaatsen en je niet weg kan, dan kan je maar beter om de tijd te doden ook een drankje drinken.
Wat een belediging zegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
volwassen mensen van tegenwoordig ook
[..]
Ohhhh chill
[..]
Moet het drankje wel gekoeld zijn.
Koelkast in je badkamer plaatsen of het koelt aangezien je onder een koude douche zit of staat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
volwassen mensen van tegenwoordig ook
[..]
Ohhhh chill
[..]
Moet het drankje wel gekoeld zijn.
Walking fridgequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Koelkast in je badkamer plaatsen of het koelt aangezien je onder een koude douche zit of staat.
Sorry mutsjequote:
Ijskoude douche is wel een kwelling. Dan kan je beter zo een ijskoude dompelbad in je tuin hebben naast een whirlpoolquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Koelkast in je badkamer plaatsen of het koelt aangezien je onder een koude douche zit of staat.
That will do tooquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ijskoude douche is wel een kwelling. Dan kan je beter zo een ijskoude dompelbad in je tuin hebben naast een whirlpoolDrank in dompelbad, jijzelf in whirlpool
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIJN WHATSAPP CRASHED AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb maar 1 foto gestuurd en die was niet eens geilquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Teveel geile pics worden geblocked he!
Er zijn ook mensen die vanaf dinsdag al geen enkele whatsappjes kunnen lezen, niet klagenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIJN WHATSAPP CRASHED AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Weet ik.quote:
Even je telefoontje opnieuw opstarten, dan is het zo opgelost.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 foto gestuurd en die was niet eens geil
Daarom reageer je niet op mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die vanaf dinsdag al geen enkele whatsappjes kunnen lezen, niet klagen
[..]
Weet ik.
Je foon weer uit je zak laten vallen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die vanaf dinsdag al geen enkele whatsappjes kunnen lezen, niet klagen
[..]
Weet ik.
Hij doet het alweerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Even je telefoontje opnieuw opstarten, dan is het zo opgelost.
Mjah lukt dus nietquote:
Hahaha zo reageerde ik ook op de beta tijdje terugquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef twi het volgende:
Ik heb Windows 8. Ik weet niet meer hoe mijn computer werkt. Help
Ja sorry.quote:
Nein, hij laadt niet meer op. Ligt niet aan de batterij of de oplader. Dus nu een nieuwe maar mijn abo loopt nog 3 maanden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je foon weer uit je zak laten vallen?
youtube filmpjes bekijken? Handleiding lezen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef twi het volgende:
quote:
Zo lang het geen drommel TT is dan is het goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand wilde blijkbaar een langere TT maken?
Nieuwe foon uitzoeken mag toch altijd vanaf 3 maanden voor einde abo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry.
[..]
Nein, hij laadt niet meer op. Ligt niet aan de batterij of de oplader. Dus nu een nieuwe maar mijn abo loopt nog 3 maanden.
[..]
youtube filmpjes bekijken? Handleiding lezen?
Ik zie hem nu wel beter op mijn mobielquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand wilde blijkbaar een langere TT maken?
Dat is juist altijd tof, alles weer opnieuw moeten opzoekenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef twi het volgende:
Ik wil alleen naar een andere provider, want ik vertrouw Hi en zijn toestellease niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwe foon uitzoeken mag toch altijd vanaf 3 maanden voor einde abo?
Oh neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is juist altijd tof, alles weer opnieuw moeten opzoeken
Dat weet ik. Maar ik zeg het maar alvast.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het was dan ook geen verzoek om meer foto's van je tieten. Je kan een hoop van me zeggen en dan heb je nog gelijk ook maar zo erg ben ik niet
kpn is gewoon kut. Maar ja, wat is het alternatief?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil alleen naar een andere provider, want ik vertrouw Hi en zijn toestellease niet.
Ik heb zoveel verschillende besturingssystemen gebruikt, puur om weer eens wat nieuws te proberenquote:
Maar jij is ook nerdjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zoveel verschillende besturingssystemen gebruikt, puur om weer eens wat nieuws te proberen
Ghehe zijn excuus is verplichtingen en dat siert hem wel vind ik.quote:
ja en die heb jij niet hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe zijn excuus is verplichtingen en dat siert hem wel vind ik.
En de foto werd wel gewaardeerd maar dan ontdek je dat hij eigenlijk meer een billenman is
Oh ja dan weet ik het nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil alleen naar een andere provider, want ik vertrouw Hi en zijn toestellease niet.
Ja totaal geen idee. Ik ben echt de weg kwijt op dat gebied.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef screwloose het volgende:
[..]
kpn is gewoon kut. Maar ja, wat is het alternatief?
Soppen dan maar hups!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe zijn excuus is verplichtingen en dat siert hem wel vind ik.
En de foto werd wel gewaardeerd maar dan ontdek je dat hij eigenlijk meer een billenman is
quote:
Ik wist al niet meer hoe ik Internet Explorer groot op m'n scherm kon bekijken, met PC Settings venster erbij die ik ook al helemaal niet meer af kon sluiten. Ik voel me een digibeetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
youtube filmpjes bekijken? Handleiding lezen?
Komt goed!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Soppen dan maar hups!
En billen?![]()
Tieten!
haha nou dat is nog maar de vraag.quote:
F11 en Escape?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wist al niet meer hoe ik Internet Explorer groot op m'n scherm kon bekijken, met PC Settings venster erbij die ik ook al helemaal niet meer af kon sluiten. Ik voel me een digibeet
Bier is voor de arme tak van de samenlevingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wist al niet meer hoe ik Internet Explorer groot op m'n scherm kon bekijken, met PC Settings venster erbij die ik ook al helemaal niet meer af kon sluiten. Ik voel me een digibeet
Dat is niet ergquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje wel ja
Maar niet genoeg om me te handhaven bij elektro.
Ik ook niet! Sommige kerels sporen gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed!!
En ja, ik snap dat niet hoor. Waarom billen als een F-cup dr eigen aanbiedt
Waarom drink ik dan bier?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bier is voor de arme tak van de samenleving
Hier ga ik toch niet met je in mee, billenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Soppen dan maar hups!
En billen?![]()
Tieten!
Betere vraag is waarom ik dan geen bier drink nuquote:
Omdat je centen op zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betere vraag is waarom ik dan geen bier drink nu
En omdat dateding niet meewerktquote:
Ja inderdaad, waarom drink jij geen bier?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betere vraag is waarom ik dan geen bier drink nu
Zal ik wat euri naar je overmaken? Ik kan het niet meer aanzien dat je bierloos bent.quote:
Nee joh gek!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zal ik wat euri naar je overmaken? Ik kan het niet meer aanzien dat je bierloos bent.
Maar maar......., de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh gek!!
Ik kan heus wel een avond zonder bier hoor
Ja dus. Ik geniet wel van mn fanta!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Maar maar......., de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten toch?
Patserquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Maar maar......., de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten toch?
quote:
Zal ik wat extra geld overmaken zodat je sterke drank kan kopen dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh gek!!
Ik kan heus wel een avond zonder bier hoor
Denken jullie dat ik in een wereldstad woon ofzo? Hier is nu niks meer open hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal ik wat extra geld overmaken zodat je sterke drank kan kopen dan?
Thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken jullie dat ik in een wereldstad woon ofzo? Hier is nu niks meer open hoor
Dat is me te duur en nergens hebben ze HJquote:
stoer man, hier gewoon tot 22uurquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Supermarkt gewoon tot kwart voor 10 open in Groningen
Zelfs in dit achterlijke boerengat iddquote:
Baasch!!quote:
Als dat geen dampende stampende neukpartij wordtquote:
Ja die ookquote:
Hoax, jij stemt D66quote:
Dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als dat geen dampende stampende neukpartij wordt
Lichtsensor?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Het schermpje van mn foon blijft behoorlijk donker. Iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen?
Yeah. Fucking. Rightquote:
Geef je je zoon wel een condoom mee?quote:
Dit weiger ik te geloven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was laatst in mn D66-shirt uit en al die dames kwijlend kijken joh
Huppeljong koopt z'n eigen, like a bawsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:04 schreef screwloose het volgende:
[..]
Geef je je zoon wel een condoom mee?
Want dan ben je door dat wanstaltige shirt gedwongen naar z'n naakte kont te kijken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit weiger ik te geloven.
Tenzij geen broek aan, dan snap ik het.
Precies.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Want dan ben je door dat wanstaltige shirt gedwongen naar z'n naakte kont te kijken?![]()
Tarrels tellenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Want dan ben je door dat wanstaltige shirt gedwongen naar z'n naakte kont te kijken?![]()
Kan je beter naar mijn kont kijken, ik stem tenminste geen D66quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Is het al morgen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nomnomnomquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Samzz: AM V8 Vantage Roadster @ Topgear nu
![]()
vriend van ons was gisteren jarig maar vierde het niet. Nu zijn we met ruim 30 man bij hem thuis aan het verzamelen zonder dat hij het wist
Wat niet vieren?
Mooiste is dat hij denkt dat dit alles is. We zijn nu met 15 man...Er is nog ruim 20 man onderweg iedereen drank mee enz.
Gaat een mooie gekke avond worden!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Oh gezellig een LAN-partyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:15 schreef ook_gek het volgende:
vriend van ons was gisteren jarig maar vierde het niet. Nu zijn we met ruim 30 man bij hem thuis aan het verzamelen zonder dat hij het wist
Wat niet vieren?
Mooiste is dat hij denkt dat dit alles is. We zijn nu met 15 man...Er is nog ruim 20 man onderweg iedereen drank mee enz.
Gaat een mooie gekke avond worden!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kan je beter naar mijn kont kijken, ik stem tenminste geen D66
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stem waarschijnlijk wel D66 en niet dankzij Drom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lan party? Gek heen pc te vinden hier! Gods zij dank!quote:
Nee verjaardag en zuipen maar! Buren weten van niks dus kan nog leuk worden
Fijne avond schatjes!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Wowquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:15 schreef ook_gek het volgende:
Wat niet vieren?
Gaat een mooie gekke avond worden!![]()
![]()
Wat de neuk doe je op FOK! danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lan party? Gek heen pc te vinden hier! Gods zij dank!
Nee verjaardag en zuipen maar! Buren weten van niks dus kan nog leuk worden
Fijne avond schatjes!
[b]AirwiN schreef [/b]
Pffffffffff he he een nieuwe browser scheelt en hyves is daar ook down dus ik denk dat ze vandaag dus uit de lucht zijn . Dit gaat sneller en beter![]()
Welke browser heb je nu?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
Pffffffffff he he een nieuwe browser scheelt en hyves is daar ook down dus ik denk dat ze vandaag dus uit de lucht zijn . Dit gaat sneller en beterIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
AAAAAAAAAAAAAA IK HEB NIKS OM AAN TE TREKKEN!! EN EN EN AAAAAAAAAAAAAAIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe je niks aan, werkt ook altijd goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAA IK HEB NIKS OM AAN TE TREKKEN!! EN EN EN AAAAAAAAAAAAAA![]()
Beetje koud hequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De meer reden voor hem om je warm te houdenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stem waarschijnlijk wel D66 en niet dankzij Drom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je ongezien doen anders. Maarja, D66 he
Jurkje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAA IK HEB NIKS OM AAN TE TREKKEN!! EN EN EN AAAAAAAAAAAAAAWith the stars as her umbrella![]()
Waarschijnlijk weet ik veel, misschien word ik lesbisch en ben ik straks gecharmeerd van dat wijf van GroenLinks. Of misschien investeer ik veel tijd in andere partijen en stem ik SGP .quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou je ongezien doen anders. Maarja, D66 he![]()
![]()
Correctie. Ik zou je ongezien doen. Al was het maar om je van dergelijke gedachten te doen genezenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet ik veel, misschien word ik lesbisch en ben ik straks gecharmeerd van dat wijf van GroenLinks. Of misschien investeer ik veel tijd in andere partijen en stem ik SGP .
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stem waarschijnlijk wel D66 en niet dankzij Drom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben er klaar voor...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Die heb ik ook!!quote:
Werkt als een tiet!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb alleen echt veel te korte jurkjes!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Baasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben er klaar voor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat valt onder verkrachtingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Correctie. Ik zou je ongezien doen. Al was het maar om je van dergelijke gedachten te doen genezenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dat lukt hem ook wel als ie niet bij me in de buurt is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De meer reden voor hem om je warm te houden
If you know what I mean
[b]AirwiN schreef [/b]
Nice crib dude!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben er klaar voor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je gaat breakdancen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben er klaar voor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
With the stars as her umbrella![]()
Genoeg plaats om te dansen...quote:
En een beetje zitplaats. En de hangmat natuurlijk.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Hehe, nee, er komt een man of 25-30, Colombianen en Venezolanen, dus er moet wel een beetje dansruimte zijn...quote:
Nou ja, het ding gaat toch uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen echt veel te korte jurkjes!
Mijn barretje. Nog zonder krukken. En mijn nieuwe café poef/fatboy is niet te zien, staat links. Er moet ook nog een oranje komenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
El mata wat staat er helemaal rechts op die 1e foto?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen echt veel te korte jurkjes!Dat dusquote:Er staat nergens dat ik het zou doen zonder haar instemmingquote:
Ah, natuurlijk jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, nee, er komt een man of 25-30, Colombianen en Venezolanen, dus er moet wel een beetje dansruimte zijn...
Om de een of andere reden zie ik je dat ook niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik het zou doen zonder haar instemmingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kan ik geen kleine wereldverbeteraars op de wereld planten. Ik ga voor 1000 kinderen zodat ik meer invloed kan uitoefenen qua stemmen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ga jij ook paardrijden? weer een potentieel probleem opgelost![]()
Dat was dus precies het potentiele probleem..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan kan ik geen kleine wereldverbeteraars op de wereld planten. Ik ga voor 1000 kinderen zodat ik meer invloed kan uitoefenen qua stemmen.![]()
Stomme rups!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kun je gedetailleerd uitleggen wat je probleem is?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat was dus precies het potentiele probleem..![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik je dat ook niet doenIk. Ben. Niet. LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben groot en stoer en sterk hmmmmmmmkay
Wat jij wil lieverdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik. Ben. Niet. Lief![]()
Ik ben groot en stoer en sterk hmmmmmmmkay![]()
![]()
Je bedoelt schattig?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik. Ben. Niet. Lief![]()
Ik ben groot en stoer en sterk hmmmmmmmkayBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Je weet toch dat ik je stiekem een lekker ding vindquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik. Ben. Niet. Lief![]()
Ik ben groot en stoer en sterk hmmmmmmmkay![]()
![]()
Dan krijg je 1000 mini drommeltjes die lopen te pochen over hun penerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kun je gedetailleerd uitleggen wat je probleem is?![]()
![]()
Misschien zijn hun wel niet allemaal zo gezegend als dat ik ben? Ik bedoel ik geef maar een deel van de genen doorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan krijg je 1000 mini drommeltjes die lopen te pochen over hun pener![]()
En dan nog zou ik daar geen probleem in zien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: