SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Ik ben echt geen echte vrouwquote:
Jezus ik heb nog meer pumps dan jij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt geen echte vrouw![]()
Heb 1 paar nikes en 1 paar sportieve hakken
Pics!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jezus ik heb nog meer pumps dan jij.
Trots op?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Whatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Laat mij gewoon lekker mn transvitaire uitspattingen hebben.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Jochies die hun mannelijkheid trachten te ontlenen aan een door sociale druk ingegeven claim bier lekker te vinden
Ik heb gewoon een goeie piemel en een ruggegraat
Pics van de ruggengraat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Jochies die hun mannelijkheid trachten te ontlenen aan een door sociale druk ingegeven claim bier lekker te vinden
Bier is gewoon chill.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Zoek hem op terwijl hij op die katten past!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik wil hem!! NU!! Vanavond!! Grr.
Pff ik ben daar heen gelopen toen ik drank op had. Echt geen idee meer waar dat wasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zoek hem op terwijl hij op die katten past!
Dat magquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Laat mij gewoon lekker mn transvitaire uitspattingen hebben.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Bij screw zie ik het nog als een geintje. Bij jou gewoon echt nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat magik heb zo ook alleen ik durf geen kleding te kopen
[..]
Je hebt het in het huis van zijn ex met hem gedaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff ik ben daar heen gelopen toen ik drank op had. Echt geen idee meer waar dat was
mannen drinken bier, homo's en vrouwen wijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je hebt het in het huis van zijn ex met hem gedaan?
Ik drink er onder druk weleens wat meer van dan de bedoeling was, maar een paar biertjes op zijn tijd vind ik, mits het van een fatsoenlijke brouwer is, wel erg lekker.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik denk al!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
mannen drinken bier, homo's en vrouwen wijn.Ik drink beideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Van mij is het ook geen geintjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij screw zie ik het nog als een geintje. Bij jou gewoon echt niet
Nee er moet wel iets van subtiliteit over blijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha ik denk al!
Bel hem dan waar het is!
Ik ken deze foto nog niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik hem gewoon die ene foto van mijn boobs en mn rat sturen? Die foto kent toch iedereen al en ik geloof dat ik nog maar weinig nodig heb om hem echt gek te maken
Ik denk het... Rode hakken en Aqua hakken naast elkaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik die post nou gemist of ben ik scheel?
Jij? Subtiel?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee er moet wel iets van subtiliteit over blijven
Nieuwe maken danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik hem gewoon die ene foto van mijn boobs en mn rat sturen? Die foto kent toch iedereen al en ik geloof dat ik nog maar weinig nodig heb om hem echt gek te maken
waar dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het... Rode hakken en Aqua hakken naast elkaar.
Te moeilijk, ik lig heerlijk te lammen in de luie stoelquote:
Prima tettenh!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://i103.photobucket.com/albums/m133/sillie007/tettenh.jpg
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
mannen drinken bier, homo's en vrouwen wijn.Dat is nou precies het punt. Hoeveel daarvan vinden het werkelijk lekker en hoeveel ervan drinken het omdat ze geen zin hebben in het commentaar als ze wat anders nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Picsquote:
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Lucky ratquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goeie tietenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag morgen wel aan zusjelief of ze dat doet. Dan gaan we naar Nederland - Noord Ierland. Dus komt wel goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is nou precies het punt. Hoeveel daarvan vinden het werkelijk lekker en hoeveel ervan drinken het omdat ze geen zin hebben in het commentaar als ze wat anders nemen?
[..]
Pics
geen idee. zovelen doen vanalles onder groepsdruk. zo serieus bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is nou precies het punt. Hoeveel daarvan vinden het werkelijk lekker en hoeveel ervan drinken het omdat ze geen zin hebben in het commentaar als ze wat anders nemen?
weinig verhullend? anders laat maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag morgen wel aan zusjelief of ze dat doet. Dan gaan we naar Nederland - Noord Ierland. Dus komt wel goed.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik drink er onder druk weleens wat meer van dan de bedoeling was, maar een paar biertjes op zijn tijd vind ik, mits het van een fatsoenlijke brouwer is, wel erg lekker.Welke brouwers schaar jij onder "fatsoenlijk"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag morgen wel aan zusjelief of ze dat doet. Dan gaan we naar Nederland - Noord Ierland. Dus komt wel goed.
Liefst aan jouw vlaggenstok zeker?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee. zovelen doen vanalles onder groepsdruk. zo serieus bedoelde ik het niet.
al denk ik dat mijn vrienden bier wel echt lekker vinden. net als ik. buiten heet, bier koud, en miauw die mijn vlag aan het ophangen is.
Het is lastig foto's maken met hakken aan je voetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
oh die. ja al gezien, toen was ik nog teleurgesteld omdat je ze niet aan hebt op die pic.
Ik heb ook zin om m'n tieten te posten. Maar ik doe het nietquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om m'n tieten te posten. Maar ik doe het niet.
In mijn geval moest het gewoon even.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om m'n tieten te posten. Maar ik doe het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |