SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
arg m8equote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Post gewoon normaal mee of tief op..
Wadist kb.quote:
Kom haten.quote:
Ik heb geen levensverhaalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wanneer ga je je levensverhaal dmen/pmen
Oeh, mag ik ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wanneer ga je je levensverhaal dmen/pmen
Ja dan niet he.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, die van Beach bedoelde ik eigenlijk.
Totdat jij hier kwam ging het nog ergens over.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog wel eens ergens over of is het alleen slap gebrabbel?
hallo zeg leef jij ook nogquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog wel eens ergens over of is het alleen slap gebrabbel?
Ga vooral verder hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Totdat jij hier kwam ging het nog ergens over.
dat beest op de achtergrondquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Klinky het volgende:
http://9gag.com/gag/4341573
wat is een cthulhu?
nooit tegengekomen op een internet date?quote:
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit tegengekomen op een internet date?
Nee, ik drink die zooi niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij mixt bacardi met ranja fristi of water?
Tijdje geleden was ik er niet meer mee bezig, maar sinds een week ben ik weer op de goede wegquote:
Water, die was ik helemaal vergeten. Tijdens en na het sporten drink ik altijd waterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef Snowbells het volgende:
Ik drink ook meer ijsthee/water dan cola.
Ik wilde mijn paardjes bij je stallen maar je hebt geen plek meer. Een paar maanden terug had je altijd plekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tijdje geleden was ik er niet meer mee bezig, maar sinds een week ben ik weer op de goede wegAlleen nooit zin om m'n paardjes te verzorgen, dus ik onderhoud voornamelijk alleen m'n FOK!kers manege
Maar ik heb wel een stuk of 4 eenhoorns en aardig wat zwarte markt items
quote:Ik zit er over na te denken om mijn vakanties te cancellen, anders gaat mijn manege hard achteruit
mythologisch wezen uit het fictieve universum van de auteur H.P. Lovecraftquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Klinky het volgende:
http://9gag.com/gag/4341573
wat is een cthulhu?
Ik zal binnenkort weer wat stallen aanschaffenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik wilde mijn paardjes bij je stallen maar je hebt geen plek meer. Een paar maanden terug had je altijd plek
Ik zoek een baan jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer wat stallen aanschaffenZoek je toevallig ook nog een baan? Ik heb nog wel wat vacatures openstaan
Ik zoek wel een baan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer wat stallen aanschaffenZoek je toevallig ook nog een baan? Ik heb nog wel wat vacatures openstaan
Paardrij-instructeur goed?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zoek een baan jaMaar ik moet toch niet weer stallen vegen he?
Hier krijg je echter geen euro's voor. Alleen equues.quote:
Equues brengen mij ook verder op deze wereld.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier krijg je echter geen euro's voor. Alleen equues.
quote:
Je hoeft 'm alleen nog maar te accepterenquote:
Je had er bij moeten zijnquote:
HET IS DAT DIE PI ERBIJ STAATquote:
je breekt mijn hart in duizenden stukjes, Bobje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hoeft 'm alleen nog maar te accepteren
[..]
Je had er bij moeten zijn
Kunnen we hem weer opnieuw in elkaar zetten, ik houd van legpuzzelsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef Flippiee het volgende:
je breekt mijn hart in duizenden stukjes, Bobje.
ik ook, samen doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kunnen we hem weer opnieuw in elkaar zetten, ik houd van legpuzzels
WEL GODVERDOMME WAT BEN JIJ EEN SMERIGE SMIECHT ZEG WAAROM ZO GEMEENNNN OMGG. Na alles wat we deelden..quote:
Ik geef je een kusje op elk stukjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je breekt mijn hart in duizenden stukjes, Bobje.
Zoveel leed en liefde en met name haat. Nu uiten we het naar elkaar. Waar ging het misquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:52 schreef Klinky het volgende:
[..]
WEL GODVERDOMME WAT BEN JIJ EEN SMERIGE SMIECHT ZEG WAAROM ZO GEMEENNNN OMGG. Na alles wat we deelden..
Zoveel kusjes krijg ik dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik geef je een kusje op elk stukjeMaar nu ga ik snel klaarmaken voor feesten en alles.
![]()
Jij noemt me opeens feeks, dus het ging mis bij jou!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoveel leed en liefde en met name haat. Nu uiten we het naar elkaar. Waar ging het mis
Paardrijhommo.quote:
ik moest in die lijst staan van jou!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:54 schreef Klinky het volgende:
Veel plezier Boboobobobo.
[..]
Jij noemt me opeens feeks, dus het ging mis bij jou!
[..]
Paardrijhommo.
Bunk.quote:
Die eerstequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:01 schreef Klinky het volgende:
[..]
Zeroberooo, kijk deze:
http://9gag.com/gag/4317661
http://9gag.com/gag/4319088
Te cute.
Mooie bovenbenen heeft die damequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:01 schreef Klinky het volgende:
[..]
Zeroberooo, kijk deze:
http://9gag.com/gag/4317661
http://9gag.com/gag/4319088
Te cute.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:10 schreef Trollscience het volgende:
Kom op, jullie hebben dit afgesproken
Ik ben benieuwd of het je gaat lukken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:12 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga vanavond opzoek naar een look-a-like van Flips
De enige vraag die nog open staat is hoeveel bier ik daar voor nodig heb. Ik ben gedreven!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het je gaat lukken.
Hoeveel bier heb je normaal nodig voor een meisje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De enige vraag die nog open staat is hoeveel bier ik daar voor nodig heb. Ik ben gedreven!
Het ging om de hoeveelheid bier die nodig is om een meisje op jou te laten lijken. Ik ga haar verder ook niet aanspreken of betasten, maar ik ga vanuit een hoekje foto's nemen die ik vervolgens op FOK! verkoopquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je normaal nodig voor een meisje?
Ik bied 5 eurocent voor elke goed gelukte fotoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het ging om de hoeveelheid bier die nodig is om een meisje op jou te laten lijken. Ik ga haar verder ook niet aanspreken of betasten, maar ik ga vanuit een hoekje foto's nemen die ik vervolgens op FOK! verkoop
en mij DM?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het ging om de hoeveelheid bier die nodig is om een meisje op jou te laten lijken. Ik ga haar verder ook niet aanspreken of betasten, maar ik ga vanuit een hoekje foto's nemen die ik vervolgens op FOK! verkoop
oh is goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef HappyBob het volgende:
Bod van OV geaccepteerd![]()
Je mag de foto's thuis bij me komen kijken, Flips. Anders kunnen admins gewoon meekijken
Let niet op de roze muren en de my little pony knuffels. Die zijn van uhh.. Een vriendquote:
Ik zal ze binnenkort wel weer komen ophalenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Let niet op de roze muren en de my little pony knuffels. Die zijn van uhh.. Een vriend
Ik accepteer alles wat bij je hoort tochquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Let niet op de roze muren en de my little pony knuffels. Die zijn van uhh.. Een vriend
MEISJE. Hij zegt toch dat het van een vriend is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik accepteer alles wat bij je hoort toch
Ja toch.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:23 schreef Trollscience het volgende:
lijkt me wel lekker om henkie een handje te geven nadat hij heeft zitten wroeten in zijn kringspier
Die vriend hoort toch ook bij hem.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MEISJE. Hij zegt toch dat het van een vriend is.
Geniaal, iets wat ik vaker ga doen. Gewoon een punt hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zulke momentjes heb je niet vaak nee, hoe voelt dit?
Lobi.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geniaal, iets wat ik vaker ga doen. Gewoon een punt hebben.
en ditquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat telt niet jij was hier al veel eerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat telt niet jij was hier al veel eerder.
yesquote:
ohquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Van mij mag FLippie gweoon weg hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel grapjes wat moet ik nou geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks is het grapje een grapje. Oh zo ingewikkeld
ik geloof je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee hoor, mn grapje is geen grapje. Eh, nja het is wel een grapje maar geen dubbelop grapje.. Snapje.Ik ben liev.
ik niet, was ze gemeen?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef Beach het volgende:
ah udowu is hier weer weg zie ik, dat wordt rustig genieten
IK VOEGDE ALLEEN MEER TEKST TOEquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik geloof je.![]()
[..]
ik niet, was ze gemeen?
ohkay kb'tje babyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK VOEGDE ALLEEN MEER TEKST TOE
Voordeel is dat je daar geen cadeautjes hoeft te geven monksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb niet zoveel ervaringen met bruiloften, wel met begrafenissen, daar heb ik er 6 van mee mogen maken.![]()
Maar ook geen taart, champagne, afgehuurd kasteel en dronken mensen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Voordeel is dat je daar geen cadeautjes hoeft te geven monks
Misschien als de overledene niet zo geliefd was.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar ook geen taart, champagne, afgehuurd kasteel en dronken mensen.
Tegen de nabestaanden zeggen: Did he drop any good loot?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien als de overledene niet zo geliefd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tegen de nabestaanden zeggen: Did he drop any good loot?Ik moest wel lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
details willen we horenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 06:33 schreef HappyBob het volgende:
Wat begon als een normaal avondje stappen, veranderde in een zeer interessante nacht
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:01 schreef JanPiraat het volgende:
Hij heeft haar al een paarlen ketting gegeven neem ik.aan die charmeur100% natuurlijk wel want broeikaseffect he
Hey bebe.quote:
Hoe is het dan Henksels?quote:
Je was het altijd al.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
alleen voor jou zou ik homo worden
Heb je gehosseld?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:20 schreef HappyBob het volgende:
Details nooit op FOK!![]()
En de look-a-like kwam aardig in de buurt, maar heb helaas geen foto's genomenDaar gaat mijn inkomstenbron.
Ligt eraan wat je onder hosselen verstaat natuurlijk. Ik heb d'r niet mee naar huis genomen. Alleen beetje kusjes enzo.quote:
Dan heb je wel gehosseld vind ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder hosselen verstaat natuurlijk. Ik heb d'r niet mee naar huis genomen. Alleen beetje kusjes enzo.
penetreren en neuken tot er iets scheurt. dat is hosselenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder hosselen verstaat natuurlijk. Ik heb d'r niet mee naar huis genomen. Alleen beetje kusjes enzo.
En wat is stoere praatjes achter je pc hebben op je stoffige zolderkamer maar daar nooit achter vandaan komenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
penetreren en neuken tot er iets scheurt. dat is hosselen
arg arg janpiraat!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En wat is stoere praatjes achter je pc hebben op je stoffige zolderkamer maar daar nooit achter vandaan komen![]()
Waar ga jij uit dan? Volgende keer ga ik samen met jou hosselen. Als we dan allebei falen, hebben we elkaar nogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan heb je wel gehosseld vind ik.
Ik was ook bezig met hosselen maar ik liep opeens weg om weer te gaan bieren.
Rotterdam meestal, heel soms Den Haag of mijn hometown.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar ga jij uit dan? Volgende keer ga ik samen met jou hosselen. Als we dan allebei falen, hebben we elkaar nog
Bier boven vrouwen? Gister ook al niets geregeld. Prioriteiten stellen.
had haar nummer gehosselt danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Nu ik eraan terug denk schaam ik me wel. Ze was echt mooi.
Ja ik weet wel andere gay dingen, maar daar heb je 2 mensen voor nodig.quote:
Doorgaans niet de steden waar ik uitgaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Rotterdam meestal, heel soms Den Haag of mijn hometown.![]()
Ja ik weet ook niet waarom ik het deed. Het ging gewoon goed en ik had haar wel mee naar huis kunnen nemen denk ik.
Beach schatjequote:
sorryquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja ik weet wel andere gay dingen, maar daar heb je 2 mensen voor nodig.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doorgaans niet de steden waar ik uitgaWat is je hometown dan?
Klinkt als plankenkoorts dit. Kan niks anders bedenken. Of misschien toch homo zoals Cosje al enige tijd beweert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat eerste zou kunnen.dat tweede niet.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat eerste zou kunnen.dat tweede niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien volgende keer een iets minder mooi meisje proberen? Zou goed kunnen helpen.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Koop een pakquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ok ik ga toch even wat geld weggooien. Max budget vandaag 500 euro ok?.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]Dat werkt toch niet popje. Als je een minder mooie hebt ga je niet zo je best doen als bij een hele mooie. Daarom alleen maar mooie hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien volgende keer een iets minder mooi meisje proberen? Zou goed kunnen helpen.
quote:
Je best doen is ook helemaal niet nodig. En je hebt snel genoeg door of ze er voor valt of niet, dus je kan genoeg vrouwen afgaan op een avond. Zelf ben ik meer van midden op de dansvloer gaan staan en zien wat er allemaal tegen je aanrijdt. De zijn toch vaak de wat makkelijkere prooien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet popje. Als je een minder mooie hebt ga je niet zo je best doen als bij een hele mooie. Daarom alleen maar mooie hosselen.
Sletjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je best doen is ook helemaal niet nodig. En je hebt snel genoeg door of ze er voor valt of niet, dus je kan genoeg vrouwen afgaan op een avond. Zelf ben ik meer van midden op de dansvloer gaan staan en zien wat er allemaal tegen je aanrijdt. De zijn toch vaak de wat makkelijkere prooien.
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet zo'n sletje hoor.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je best doen is ook helemaal niet nodig. En je hebt snel genoeg door of ze er voor valt of niet, dus je kan genoeg vrouwen afgaan op een avond. Zelf ben ik meer van midden op de dansvloer gaan staan en zien wat er allemaal tegen je aanrijdt. De zijn toch vaak de wat makkelijkere prooien.
Gewoon doorgaan tot je je broekje volspuit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:29 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat Bobje iemand is die meiden gaat schuren en als hij een erectie krijgt gewoon doorgaat.
Altijd condoom om in de club.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot je je broekje volspuit.
Eigenlijk ben ik niet zo van de sletjes, behalve als ik beetje aangeschoten benquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sletjes![]()
Waar ga jij uit dan? Utreg?
Wel mijn sletje.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niks hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet zo van de sletjes, behalve als ik beetje aangeschoten ben
Utreg ja
En waarom mij emogiffen, Bloempje?
Poema? ik was daar een keer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet zo van de sletjes, behalve als ik beetje aangeschoten ben
Utreg ja
En waarom mij emogiffen, Bloempje?
Sssht, ander onderwerp okequote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:33 schreef HappyBob het volgende:
Dat is gewoon gezonde lust wat wij hebben, OV
Het deed toch een beetje pijnHoe gaat het met sporten, Bloempje?
Oké, duidelijk welquote:
Volgend jaar ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, duidelijk welWanneer ging je je wereldreis beginnen met Klips?
Ik dacht gewoon deze zomer alquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Volgend jaar ofzoTenzij jij een enorme berg geld voor ons hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |