Vandaag binnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Vandaag een brief gehad met een voorlopige aanslag van 595 euro
Dagtekening 5 juni.
Ruim een jaar moeten wachten op een dagtekeningquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef WarrenBuffet het volgende:
Aangifte IB2011 per 1 maart 2011 ingediend (vooraf ingevulde aangifteprogramma gebruikt!) en vandaag, met dagtekening 5 juni 2012
Ha! Sorry, een dikke vette TYPO....inmiddels gecorrigeerd! Sorry!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ruim een jaar moeten wachten op een dagtekening
Yup.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:55 schreef Bierie het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid. Geldt die voor 1 April aangifte gedaan voor 1 Juli reactie ook wanneer je de ondernemers aangifte doet?
Hoe weet je wat de dagtekening is als je nog niks hebt ontvangen? Of kunnen ze die info geven als je ze belt ... ...?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:14 schreef zapato61 het volgende:
mijne moet nog komen. dagtekening staat op 14 juni, ondanks dat we het tegelijk hebben ingediend
op moment dat je belt met de vraag; is mijn aangifte al verwerkt krijg je waarschijnlijk te horen dat je gewoon moet wachten. (ligt ook aan de persoon die je er voor krijgt) op moment echter dat je belt voor bv motorrijtuigenbelasting oid en je vraagt tussen neus en lippen door krijg je vaak wel antwoord.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hoe weet je wat de dagtekening is als je nog niks hebt ontvangen? Of kunnen ze die info geven als je ze belt ... ...?
programma'tje downloaden van de site van de belastingdienst.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Probability het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar waar kan in de aangifte van 2010 invullen? Had die volgens mij al verstuurd maar kreeg nu opeens een brief van niet..
dat kan als het goed is via het programma. Nieuwe aangifte kiezen en dan krijg je de optie om vooringevulde gegevens van de BD te downloaden, echter weet ik niet of deze nu een jaar later nog online staan.....quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:21 schreef Probability het volgende:
Ik zie alleen nergens waar je je gegevens kunt downloaden terwijl het op de site staat dat het wel kan..
Balkonia ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik heb m'n 39 euro gehad vandaag, nu kan ik op vakantie!
Sinds ik zo'n ding niet meer heb gaat 'm dat ook niet worden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef just me het volgende:
[..]
Balkonia ?
Ik heb nog niets binnen en wacht nog steeds (on)geduldig af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |