Boardwalk Empirequote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef KNAK het volgende:
Als dit afgelopen is.. wat dan kijken?
Rome, Spartacus, GoT, nog wat soortgelijks, alles stopt/voor moeten wachten...
hardship!
Zitten leuke stukjes in, bijv. rapstukje! En overall: ik herken het gevoel helemaal (na 2 seizoenen in een paar dagen er doorheen geramd te hebbenquote:
Walking Dead was echt kaaaaak het 2e seizoen!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:46 schreef dimmak het volgende:
Walking Dead, Boardwalk Empire, Falling Skies, Hell on Wheels, Homeland, Breaking Bad, Fringe en ga zo maar door!
Dan heb je waarschijnlijk alleen de eerste afleveringen gezien? Je moet dat echt een half seizoen kijken voor je er een beetje inkomt.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:22 schreef megamandy het volgende:
Breaking Bad vond ik dus echt niets aan![]()
Ga morgen maar eens The Wire downloaden.
Inderdaad zeg, ik heb nog drie afleveringen liggen maar ik heb het laatst echt afgezet omdat ik er absoluut niet doorheen kwam. Zóóó saai.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Walking Dead was echt kaaaaak het 2e seizoen!
Heb het hele eerste seizoen afgekeken en van seizoen 2 ook een paar maar ik vond het helemaal niet interessantquote:Op zondag 3 juni 2012 23:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk alleen de eerste afleveringen gezien? Je moet dat echt een half seizoen kijken voor je er een beetje inkomt.
Dat is met The Wire overigens precies hetzelfde verhaal, dus als dat niet je ding is zou ik het maar niet proberen.
Okee. Maar The Wire is nog stukken trager, bijna documentaire-achtig.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb het hele eerste seizoen afgekeken en van seizoen 2 ook een paar maar ik vond het helemaal niet interessantverhaal leek vet maar er werd voor mij te weinig mee gedaan.
Ik zoe het wel, normaal kan ik daar wel tegen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Okee. Maar The Wire is nog stukken trager, bijna documentaire-achtig.
Hmmmja, sommige delen wel, maar er zijn ook aardig wat delen waar flink wat, achter elkaar vaak, gebeurt.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Okee. Maar The Wire is nog stukken trager, bijna documentaire-achtig.
Heb bij walking dead alleen seizoen 1 gezien en de laatste aflevering van seizoen 2.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik heb nog drie afleveringen liggen maar ik heb het laatst echt afgezet omdat ik er absoluut niet doorheen kwam. Zóóó saai.
Soms een verdwaalde zombie afslachten en dan weer drie afleveringen lang staan lullen bij een schuur.
En 1 plaatje met een tot nog toe niet geïntroduceerd persoonquote:Op zondag 3 juni 2012 22:58 schreef Khaleesi het volgende:
Hier staat echt mega kickass artwork op!
[ afbeelding ]
OMGG SPOILERALERRRTTTquote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
En 1 plaatje met een tot nog toe niet geïntroduceerd persoon
Staan mooie tussen, maar ook wel minderequote:Op zondag 3 juni 2012 22:58 schreef Khaleesi het volgende:
Hier staat echt mega kickass artwork op!
http://fyeahgameofthronesart.tumblr.com/
[ afbeelding ]
Sleep is for the weakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |