Waar haal je ze vandaan? En is dat inclusief ondertitels?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:06 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Haha ik download ook gewoon hoor. Ik ga echt niet alles kopen, alleen echte top series koop ik nog.
En ik download gewoon in 720p of 1080p met 5.1 geluid, en dat is zeker goed te noemen.
''Echte fans'' die een serie/film gaan downloaden en het niet gewoon kopen als een eckte baasquote:Op zondag 3 juni 2012 11:06 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Dat jij alleen gare qualiteit download, wil niet zeggen dat er geen goede is
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:12 schreef kort het volgende:
Hoe laat komt hij in Nederlandse tijd uit? Volgens PB hebben ze hem al...
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:12 schreef kort het volgende:
Hoe laat komt hij in Nederlandse tijd uit? Volgens PB hebben ze hem al...
Subtitles hedde ge toch helemaal niet nodig man.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar haal je ze vandaan? En is dat inclusief ondertitels?
Als je ze zo nodig wil..quote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op zich niet, maar ik vind het net iets fijner kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Subtitles hedde ge toch helemaal niet nodig man.
Ik haal ze van torrentz.eu of kat.phquote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want de DVD komt tegelijkertijd uit met de seriequote:Op zondag 3 juni 2012 16:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
''Echte fans'' die een serie/film gaan downloaden en het niet gewoon kopen als een eckte baas.
Ja, want echte fans kunnen geen half jaar wachten op de blue rayquote:Op zondag 3 juni 2012 16:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
''Echte fans'' die een serie/film gaan downloaden en het niet gewoon kopen als een eckte baas.
daar hebben die makers geen boodschap aanquote:Op zondag 3 juni 2012 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want echte fans kunnen geen half jaar wachten op de blue ray
? Watte?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef fratsman het volgende:
Als dat vanavond zo doorgaat blokkeer het GoT Twitteraccount.
quote:
Alles wat ook maar een greintje met GoT te maken heeft, retweeten die gasten. m'n hele timeline staat d'r vol mee.quote:
Ik download het via nieuwsgroepen, en ik download nooit versies met ondertiteling.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, wat treurig. Zo jammer dat tokkies deze serie ontdekt hebben. Het eerste seizoen was nog relaxed, maar nu wordt het echt dramatischquote:
Zie vorige reeks... Geloof dat Breaking Bad gewonnen heeft? Sons of Anarchy is ook koel... Ligt eraan waar je van houdtquote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef KNAK het volgende:
Als dit afgelopen is.. wat dan kijken?
Rome, Spartacus, GoT, nog wat soortgelijks, alles stopt/voor moeten wachten...
hardship!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |