HD download via mn PS3 whopa op mn TV. Nauwelijks verschil.quote:Op zondag 3 juni 2012 04:38 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ben vandaag met de serie begonnen.
De blu-ray boxset van seizoen 1 binnen gekregen, en heb al 4 bazen aflevering gezien.
Ik had de serie gedownload (download normaal gesproken nooit, in 5 jaar tijd misschien een of 2 films gedownload, koop alles) en heb echt niet langer dan 2 minuten kunnen kijken toen. Beeld en geluidskwaliteit is bagger, je zit niet relax op je bank, je bent afgeleid door andere zaken op je computer, etc. etc.
Snap niet hoe mensen die downloaden met zichzelf kunnen leven. Afschuwelijk, heb medelijden met hun ouders
.
Maar wel briljante serie tot nu toe.
Wanneer komt seizoen 2 op blu-ray?
Je zal er geen officieel pers statement van vinden, maar het gerucht doet de ronde op allerlei boards...quote:Op zondag 3 juni 2012 02:43 schreef Nagil het volgende:
[..]
wut? Waar heb je dat gelezen? Vond haar al veel te veel kleren aanhebben dit seizoen.
Dat jij alleen gare qualiteit download, wil niet zeggen dat er geen goede isquote:Op zondag 3 juni 2012 04:38 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ben vandaag met de serie begonnen.
De blu-ray boxset van seizoen 1 binnen gekregen, en heb al 4 bazen aflevering gezien.
Ik had de serie gedownload (download normaal gesproken nooit, in 5 jaar tijd misschien een of 2 films gedownload, koop alles) en heb echt niet langer dan 2 minuten kunnen kijken toen. Beeld en geluidskwaliteit is bagger, je zit niet relax op je bank, je bent afgeleid door andere zaken op je computer, etc. etc.
Snap niet hoe mensen die downloaden met zichzelf kunnen leven. Afschuwelijk, heb medelijden met hun ouders
.
Maar wel briljante serie tot nu toe.
Wanneer komt seizoen 2 op blu-ray?
Fenomenale rol van dat joch! Hij speelt het zo goed dat ik alleen maar respect kan hebben.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:02 schreef Dizer het volgende:
Aaaargh... dat kutkind van een koning begint me zo te irriteren dat ik bijna wil stoppen met kijken zo erg. Gaat af en toe iets te ver
Begrijp me niet verkeerd, hij speelt het GEWELDIGquote:Op zondag 3 juni 2012 12:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Fenomenale rol van dat joch! Hij speelt het zo goed dat ik alleen maar respect kan hebben.
Nog maar een keertje dan:quote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef =HellFire= het volgende:
Beetje sneu alleen dat hij in het echt ook uitgescholden wordt.![]()
![]()
Jammer dat Arya zijn naam niet heeft uitgesprokenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nog maar een keertje dan:
[ afbeelding ]
Ik heb me ook wel een beetje zitten ergeren aan het feit dat ze niet wat mensen van invloed genoemd heeftquote:Op zondag 3 juni 2012 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Arya weet heus wel dat genoeg partijen zich op Joffrey concentreren. Zij kan haar nemen beter voor acute nood inzetten. Is juist heel slim.
Ja, want dan kan Joffrey wel dood zijn, maar dat zou met de kennis die zij heeft (beperkt) enkel wraak zijn. De situatie kan inmiddels wel compleet anders zijn dan toen zij vluchtte zonder dat zij daar iets van mee krijgt.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel een beetje zitten ergeren aan het feit dat ze niet wat mensen van invloed genoemd heeft, maar aan de andere kant, zij moet zelf natuurlijk overleven en heeft dat overzicht vanuit haar positie niet. Dus is het wel logisch dat ze de namen noemde die ze noemde.
Haha ik download ook gewoon hoor. Ik ga echt niet alles kopen, alleen echte top series koop ik nog.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:06 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Dat jij alleen gare qualiteit download, wil niet zeggen dat er geen goede is
Hij komt vannacht om een uurtje of 3-4 geloof ik uit.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:12 schreef kort het volgende:
Hoe laat komt hij in Nederlandse tijd uit? Volgens PB hebben ze hem al...
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:12 schreef kort het volgende:
Waar haal je ze vandaan? En is dat inclusief ondertitels?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:06 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Haha ik download ook gewoon hoor. Ik ga echt niet alles kopen, alleen echte top series koop ik nog.
En ik download gewoon in 720p of 1080p met 5.1 geluid, en dat is zeker goed te noemen.
''Echte fans'' die een serie/film gaan downloaden en het niet gewoon kopen als een eckte baasquote:Op zondag 3 juni 2012 11:06 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Dat jij alleen gare qualiteit download, wil niet zeggen dat er geen goede is
Subtitles hedde ge toch helemaal niet nodig man.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar haal je ze vandaan? En is dat inclusief ondertitels?
Als je ze zo nodig wil..quote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op zich niet, maar ik vind het net iets fijner kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Subtitles hedde ge toch helemaal niet nodig man.
Ik haal ze van torrentz.eu of kat.phquote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want de DVD komt tegelijkertijd uit met de seriequote:Op zondag 3 juni 2012 16:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
''Echte fans'' die een serie/film gaan downloaden en het niet gewoon kopen als een eckte baas.
Ja, want echte fans kunnen geen half jaar wachten op de blue rayquote:Op zondag 3 juni 2012 16:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
''Echte fans'' die een serie/film gaan downloaden en het niet gewoon kopen als een eckte baas.
daar hebben die makers geen boodschap aanquote:Op zondag 3 juni 2012 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want echte fans kunnen geen half jaar wachten op de blue ray
? Watte?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef fratsman het volgende:
Als dat vanavond zo doorgaat blokkeer het GoT Twitteraccount.
quote:
Alles wat ook maar een greintje met GoT te maken heeft, retweeten die gasten. m'n hele timeline staat d'r vol mee.quote:
Ik download het via nieuwsgroepen, en ik download nooit versies met ondertiteling.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, wat treurig. Zo jammer dat tokkies deze serie ontdekt hebben. Het eerste seizoen was nog relaxed, maar nu wordt het echt dramatischquote:
Zie vorige reeks... Geloof dat Breaking Bad gewonnen heeft? Sons of Anarchy is ook koel... Ligt eraan waar je van houdtquote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef KNAK het volgende:
Als dit afgelopen is.. wat dan kijken?
Rome, Spartacus, GoT, nog wat soortgelijks, alles stopt/voor moeten wachten...
hardship!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |