Stuur de muis maar door, Pogo loves themquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Stomme klotemuis is nergens meer te zien trouwens, mijn moederhart huilt
Stank voor dank krijg jequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Stomme klotemuis is nergens meer te zien trouwens, mijn moederhart huilt
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Die mokken zijn leuk ja, ik wacht tot ze met de uitschuifbare 100-400 komen
Het zal lichter zijn dan de 1,5kg die de echte weegtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat is toch ook weer niet meer te tillen
Ze zijn erg leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Die mokken zijn leuk ja, ik wacht tot ze met de uitschuifbare 100-400 komen
Ufcursequote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:24 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaay Piet zn nieuwe huis is verzonden, duimen jullie mee dat ie morgen bezorgd wordt?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:24 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaay Piet zn nieuwe huis is verzonden, duimen jullie mee dat ie morgen bezorgd wordt?
Ja maar ik heb ze niet beluisterd. Het zijn net als Skullcandy's en Beats-by-dr-Neger koptelefoons in de categorie marketing first, kwaliteit third, wat het niet per-se slechte koptelefoons maakt, maar wel te duur voor wat je er voor betaald.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ken je die House of Marley koptelefoons?
Ik wil er een
Met een touwtje zodat je em mee kan nemen als fancy ballon.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hem net een ring om gedaan trouwens, mocht ie wegvliegen kan ik ieg zien dat ie mijnes is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |