op het raam leek me een nadeel ivm het zicht, verder geen ervaring mee, maar over het algemeen luister je naar de gesproken instructies toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:03 schreef KNAK het volgende:
[..]
Mooi apparaat. Alleen klote dat je als je TomTom wilt gebruiken je naar beneden moet kijken,.. heb liever iets voor bij/aan het raam...
Even inloggen op accounts.apple.com (uit m'n hoofd) en daar gekoppelde emailadressen eruit gooienquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:22 schreef RichardHammond het volgende:
Oke, ik ben weer een stapje verder. Ik heb mijn oude iPhone account weer tot leven kunnen wekken: mijnnaam@hotmail.com. Ik heb echter nu ook mijnnaam@me.nl Als ik nu mijnnaam@hotmail.com in wil vullen bij iCloud krijg ik de melding 'Het maximale aantal gratis accounts is geactiveerd op deze iPhone'. Nu wil ik graag mijnnaam@me.com helemaal verwijderen zodat ik mijnaam@hotmail.com kan gebruiken voor iCloud. Is dit mogelijk? Bij Apple kan ik er niks over vinden.
Iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken?
Is dat zo? ik heb over een week of wat pas mn rijbewijs, zal dat dan gaan ervaren... maar, aanduiding welke strook je moet hebben is het visueel zien toch beter?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:13 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
op het raam leek me een nadeel ivm het zicht, verder geen ervaring mee, maar over het algemeen luister je naar de gesproken instructies toch?
dit doet me denken aan een auto ongeluk dat ik een x jaar geleden had. De chauffeur had Tom Tom en keek teveel op het scherm ipv op de weg. Weg leek recht op het scherm, maar was het niet. Met wat gladheid in de winter stuurde hij met te hoge snelheid de onverwachte bocht in en toen lagen we met auto en al over de kop geslagen in de slootquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef KNAK het volgende:
[..]
Is dat zo? ik heb over een week of wat pas mn rijbewijs, zal dat dan gaan ervaren... maar, aanduiding welke strook je moet hebben is het visueel zien toch beter?
10 min ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef poiuytr het volgende:
Hoelang duurt het normaal bij jullie om een reserve kopie te maken?
Kansloos als je alleen maar naar je phone gaat staren. Je hoeft dan ook maar een halve seconde te kijken om te zien welke strook/afrit je moet hebben. Bij het raam zal het dan denk ik ook veel veiliger zijn daar je alleen je ogen even laat afdwalen ipv je nek te moeten buigen. Ingebouwde FM transmitter is in dat apparaat wel leuk, scheelt weer gekloot met kabeltjes.. mocht ie gekocht worden zie ik graag een review voorbij komenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:36 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
dit doet me denken aan een auto ongeluk dat ik een x jaar geleden had. De chauffeur had Tom Tom en keek teveel op het scherm ipv op de weg. Weg leek recht op het scherm, maar was het niet. Met wat gladheid in de winter stuurde hij met te hoge snelheid de onverwachte bocht in en toen lagen we met auto en al over de kop geslagen in de slootBeter je ogen op de weg houden dus....
Die upload is gewoon niet goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Kansloos als je alleen maar naar je phone gaat staren. Je hoeft dan ook maar een halve seconde te kijken om te zien welke strook/afrit je moet hebben. Bij het raam zal het dan denk ik ook veel veiliger zijn daar je alleen je ogen even laat afdwalen ipv je nek te moeten buigen. Ingebouwde FM transmitter is in dat apparaat wel leuk, scheelt weer gekloot met kabeltjes.. mocht ie gekocht worden zie ik graag een review voorbij komen![]()
5.1.1 erop, jb ook en werkt prima.. alleen een raar checksum fout voor Inst. 5. , merk weinig verschil van 5.1.1.
Hier net iets van 20 minuten maar had dat al 1 jaar niet gedaan. iTunes blijft alleen door gaan, die balk blijft maar lopen terwijl mijn telefoon niks aangeeft van synchroniseren. Kan ik gewoon op kruisje drukken en geloven dat het goed is aangezien mijn telefoon niks aangeeft?quote:
Als het echt te lang duurt kan je het proces gewoon herhalen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hier net iets van 20 minuten maar had dat al 1 jaar niet gedaan. iTunes blijft alleen door gaan, die balk blijft maar lopen terwijl mijn telefoon niks aangeeft van synchroniseren. Kan ik gewoon op kruisje drukken en geloven dat het goed is aangezien mijn telefoon niks aangeeft?
Gewoon op kruisje drukken en hem nog een keer een reservekopie laten maken? Als hij dan het nog een keer doet hoe weet ik dan zeker dat hij hem wel heeft gemaakt? Kan ik nergens op de pc terug vinden dat hij is opgeslagen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als het echt te lang duurt kan je het proces gewoon herhalen.
Aan het raam plakkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef Funkel het volgende:
Waar kan je goedkoop een houder kopen om je iphone aan t raam te "plakken"? T liefst dat er een 3gs en een 4s inpassen?
Wat als je geen WiFi in de buurt hebt dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:21 schreef Narcotical het volgende:
Waarom uberhaupt nog handmatig reservekopieėn maken? Gewoon back ups maken via iCloud, gaat automatisch zodra je 'm aan de oplader hebt en WiFi hebt, hoef je er nooit meer naar om te kijken
Omdat ik echt helemaal niks van iTunes snap. Nu gaat hij bijvoorbeeld ook maar door met die reservekopie terwijl mijn telefoon al zegt dat hij klaar is. Hoe kan ik nu weten of er een reservekopie is?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:21 schreef Narcotical het volgende:
Waarom uberhaupt nog handmatig reservekopieėn maken? Gewoon back ups maken via iCloud, gaat automatisch zodra je 'm aan de oplader hebt en WiFi hebt, hoef je er nooit meer naar om te kijken
Voor de enkeling die thuis geen WiFi heeft is er altijd nog de mogelijkheid via de kabel te syncen, maar als je WiFi hebt (wat tegenwoordig iedereen wel bijna heeft) is er toch niks makkelijkers dan via iCloud backups makenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wat als je geen WiFi in de buurt hebt dan?
Voor backups met iCloud heb je iTunes niet nodig, alleen je telefoon ingesteld voor icloud, een stopcontact en een WiFi verbindingquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:33 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Omdat ik echt helemaal niks van iTunes snap. Nu gaat hij bijvoorbeeld ook maar door met die reservekopie terwijl mijn telefoon al zegt dat hij klaar is. Hoe kan ik nu weten of er een reservekopie is?
Dat is als je fotostream aanzet. In de backup maakt hij gewoon een backup van de foto's die je gemaakt hebt met je iPhone, gebeurt verder niks mee. Als je dan eventueel een keer je iPhone wilt herstellen ben je alleen niet meteen al je foto's kwijt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef KNAK het volgende:
Dus je maakt een foto en thuis wordt ie via wifi geupload. (en mocht je nog een mac/ipod touch hebben, kan je dit delen)
Ik zie het voordeel er niet echt van in, de meerwaarde ook niet (misschien mede omdat ik alleen een iPhone heb)
Ik synchroniseer mn iPhone alleen voor de muziek. Dus zolang daar niks aan veranderd hangt ie eigenlijk nooit aan de PC, daarom zijn voor mij backup via iCloud ideaal. Zo heb ik, mocht er onverhoopt wat misgaan, altijd een actuele backupquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef KNAK het volgende:
Das duidelijke uitleg...Heb het zelf alleen niet nodig. Enige wat handig is, is dat Find My Phone, ook via iCloud (geloof ik).Al het andere synct wel met mn laptop waar ie meerdere keren per week aan hangt
Pagina;s terug werd er gesproken over de NOS app en dat hier de wedstrijden te volgen zijn. Klopt dat nog of is er iets anders op komst waar je mee kan streamen?
Gewoon NOS website.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef KNAK het volgende:
Das duidelijke uitleg...Heb het zelf alleen niet nodig. Enige wat handig is, is dat Find My Phone, ook via iCloud (geloof ik).Al het andere synct wel met mn laptop waar ie meerdere keren per week aan hangt
Pagina;s terug werd er gesproken over de NOS app en dat hier de wedstrijden te volgen zijn. Klopt dat nog of is er iets anders op komst waar je mee kan streamen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:16 schreef Narcotical het volgende:
Heb je niet per ongeluk een geluidsbeperking ingesteld waardoor je je volume niet harder kan zetten? Zo niet dan kan je altijd even kijken of iemand uit je vriendenkring een koptelefoon heeft die je even kan proberen ofzo, dan weet je iig of het aan je dopjes ligt of niet
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En nee, kan even niet andere dopjes proberen..
Met de iPhone 4 haalde ik toch wel een uurtje of 5 bij het navigeren met Navigon.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
iPhone 4 die ik hier heb liggen doe dat ook. Ga maar eens navigeren (Navigon, Tom Tom). Toestellen worden bloedheet en drainen als een malle.
Nou voorlopig kan ik er nog niet erg over te spreken zijn. Geen bevestiging op mail, geen antwoord op mails met vragen, 2 dagen na bestellen nog niets binnen.quote:
Ben benieuwd...hoop dat het nu wel goed gaat...quote:
Gewoon totaal laten drogen, en dan pas opnieuw aanzetten..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:35 schreef henrivo het volgende:
Even snel jongens, ik hoop dat iemand me kan helpen. De mijne is een half uur geleden in een bak met heet water gevallen, wat te doen nu?
Ben hier echt ziek van
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:37 schreef henrivo het volgende:
helpt t als ik die bak rijst in de zon neerzet?
vast wel. belangrijkste is niet aanzetten tot volledig droog.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:37 schreef henrivo het volgende:
helpt t als ik die bak rijst in de zon neerzet?
je zet hem dan ook uit met de knop bovenop niet met de homebuttonquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:39 schreef henrivo het volgende:
De homebutton lijkt softwarematig ingedrukt te zijn, terwijl ik em gewoon kan indrukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |