Doet alles bij elkaar zodat het op beide punten gelijk staatquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Iemand enig idee wat de optie 'syncen met google contacts' doet in iTunes?
Zet ie dan al je contacten van je iPhone over naar Google contacts, of gaat hij je volledige Google contacts-lijst importeren in je iPHone?
de iphone is van glas. dat krast nauwelijks. barsten dan weer wel, maar een screenpotector is echt onnodig.quote:
Dat is ook de reden dat ik er GEEN een heb op het scherm, maar de achterkant wordt vak heen en weer geschoven op tafels en dergelijke. Dus daar heb ik er 1 opzitten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de iphone is van glas. dat krast nauwelijks. barsten dan weer wel, maar een screenpotector is echt onnodig.
heb op mijn iphone 4s na paar weken al paar krassen in scherm, en ben er heel zuinig opquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de iphone is van glas. dat krast nauwelijks. barsten dan weer wel, maar een screenpotector is echt onnodig.
Ik heb niksquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
heb op mijn iphone 4s na paar weken al paar krassen in scherm, en ben er heel zuinig op
op mijn 3gs had ik na 1.5 jaar pas 2/3 krassen, dat is dan niet zo erg, na 1.5 jaar..quote:
bumper werkt ook. zo ligt de onderkant nooit meer op tafel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik er GEEN een heb op het scherm, maar de achterkant wordt vak heen en weer geschoven op tafels en dergelijke. Dus daar heb ik er 1 opzitten.
Maar lekker belangrijk. Ik vraag of er iemand een goed adres heeft voor een brushed alu achterkant. iFixed heeft ze niet helaas.
Sowieso krijg je in het begin krassen, daarna niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
op mijn 3gs had ik na 1.5 jaar pas 2/3 krassen, dat is dan niet zo erg, na 1.5 jaar..
maar na 4 weken ofzo al..
Maar ik wil geen bumper.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bumper werkt ook. zo ligt de onderkant nooit meer op tafel.
Waarom zou ik. Als de iphone 5 komt koop ik bij ifixed een glazen achterkant en klaar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kom je nog wel op terug nadat je dat metalen achterkantje een tijdje hebt gebruikt.
Is gewoon een stekkertje die in je koptelefoon uitgang gaat? Is met de handsfree oordopjes van Apple zelf toch ook?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:38 schreef HeetBoven het volgende:
Bij Groupon kun je een carkit kopen met wat leuke extra features. Er staat bij dat er een universele lader in zit en dat de carkit onder meer geschikt is voor de Iphone. Als ik het stekkertje zie wat eraan zit ben ik nog niet overtuigd dat de lader geschikt is voor de Iphone, wat denken jullie? Ik vind het wel een aantrekkelijke deal, maar dit weerhoudt me nog even.
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_158&a=1646
Het lijkt me toch dat dat het stekkertje van de lader moet zijn, aangezien alles geintegreerd is met de 12V plug. maar deze jack gaat het niet doen op de Iphone vlgs mij, dus zul je met een verloopje moeten werken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is gewoon een stekkertje die in je koptelefoon uitgang gaat? Is met de handsfree oordopjes van Apple zelf toch ook?
Er zit een USB op de 12V plug waar je waarschijnlijk je iPhone kabel in kunt stoppen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat dat het stekkertje van de lader moet zijn, aangezien alles geintegreerd is met de 12V plug. maar deze jack gaat het niet doen op de Iphone vlgs mij, dus zul je met een verloopje moeten werken.
ah dat dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er zit een USB op de 12V plug waar je waarschijnlijk je iPhone kabel in kunt stoppen.
Nou ik heb net besteld, maar ik krijg zelfs geen bevestigingsmailtje. En later zag ik www.ipersonalize.nlquote:
Dropbox, hoewel je vrienden zich daar dan wel bij aan moeten melden (hoewel je losse foto's nog wel makkelijk kunt delen, maar geen complete mappen met foto's).quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:51 schreef enilnomrow het volgende:
Ik heb een vraagje aan de iPhonekenners hier. Ik ben laatst een weekendje weg geweest met wat vrienden en heb daar uiteraard foto's gemaakt op mijn iPhone.
Nu wil ik ze graag uploaden naar een album zodat zij de foto's daar kunnen zien (en het liefst ook downloaden naar hun eigen computers. Het gaat dan om zo'n 20 à 30 foto's. Het liefst wil ik een gratis app (uiteraard).
Ik ben nu even aan het zoeken maar kan zo gauw niets vinden. Picasa (dat gebruikt iedereen, toch?) heeft geen officiële app geloof ik en verwijst me door naar Google+, wat me alleen maar losse foto's laat uploaden (als ik het goed begrijp)
Heeft iemand de gouden tip voor mij?
Ja, dat snap ik. Maar welke database wordt als uitgangspunt gezien? Ik wil alleen dat mijn iPhonegegevens aan mijn Googlegegevens toegevoegd worden. Wil niks van Google op mn iPhone terugvinden. Dat is namelijk een database van 4000 mailadressen ofzo, dat hoef ik niet in mn adresboek te hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doet alles bij elkaar zodat het op beide punten gelijk staat
Goed. Kreeg het dagen na bestellen binnen. Backcover zat verpakt in een plastic doosje, met piepschuim om het de backcover zelf. Gratis schroevendraaier erbij.quote:
Mooi apparaat. Alleen klote dat je als je TomTom wilt gebruiken je naar beneden moet kijken,.. heb liever iets voor bij/aan het raam...quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:38 schreef HeetBoven het volgende:
Bij Groupon kun je een carkit kopen met wat leuke extra features. Er staat bij dat er een universele lader in zit en dat de carkit onder meer geschikt is voor de Iphone. Als ik het stekkertje zie wat eraan zit ben ik nog niet overtuigd dat de lader geschikt is voor de Iphone, wat denken jullie? Ik vind het wel een aantrekkelijke deal, maar dit weerhoudt me nog even.
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_158&a=1646
cnn.cnquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft er iemand een goed adresje voor een transparante backplate voor de iPhone 4 met een apple logo enzo erop?
pkgbackupquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:04 schreef KNAK het volgende:
Ik ben ziek thuis, tijd teveel en ga denk ik maar 5.0.1. updaten naar 5.1 ... met werk programmatje kan je de JB applicaties behouden/backuppen?
Slecht. Duurde eerst heel lang met ontvangen. De backcover die ik heb ontvangen past niet en de kleur wijkt heel erg af. Heb retour aangemeld, inmiddels 1,5 week geleden maar heb er nog steeds niets van gehoord.quote:
Hmm, als ik op sw-box kijk, lijkt het net alsof de camera niet 'bedekt' wordt en er een soort hoogteverschil is tussen de camera en de backplate. Is dit zo of niet?quote:
op het raam leek me een nadeel ivm het zicht, verder geen ervaring mee, maar over het algemeen luister je naar de gesproken instructies toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:03 schreef KNAK het volgende:
[..]
Mooi apparaat. Alleen klote dat je als je TomTom wilt gebruiken je naar beneden moet kijken,.. heb liever iets voor bij/aan het raam...
Even inloggen op accounts.apple.com (uit m'n hoofd) en daar gekoppelde emailadressen eruit gooienquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:22 schreef RichardHammond het volgende:
Oke, ik ben weer een stapje verder. Ik heb mijn oude iPhone account weer tot leven kunnen wekken: mijnnaam@hotmail.com. Ik heb echter nu ook mijnnaam@me.nl Als ik nu mijnnaam@hotmail.com in wil vullen bij iCloud krijg ik de melding 'Het maximale aantal gratis accounts is geactiveerd op deze iPhone'. Nu wil ik graag mijnnaam@me.com helemaal verwijderen zodat ik mijnaam@hotmail.com kan gebruiken voor iCloud. Is dit mogelijk? Bij Apple kan ik er niks over vinden.
Iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken?
Is dat zo? ik heb over een week of wat pas mn rijbewijs, zal dat dan gaan ervaren... maar, aanduiding welke strook je moet hebben is het visueel zien toch beter?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:13 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
op het raam leek me een nadeel ivm het zicht, verder geen ervaring mee, maar over het algemeen luister je naar de gesproken instructies toch?
dit doet me denken aan een auto ongeluk dat ik een x jaar geleden had. De chauffeur had Tom Tom en keek teveel op het scherm ipv op de weg. Weg leek recht op het scherm, maar was het niet. Met wat gladheid in de winter stuurde hij met te hoge snelheid de onverwachte bocht in en toen lagen we met auto en al over de kop geslagen in de slootquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef KNAK het volgende:
[..]
Is dat zo? ik heb over een week of wat pas mn rijbewijs, zal dat dan gaan ervaren... maar, aanduiding welke strook je moet hebben is het visueel zien toch beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |