Ben benieuwd...hoop dat het nu wel goed gaat...quote:
Gewoon totaal laten drogen, en dan pas opnieuw aanzetten..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:35 schreef henrivo het volgende:
Even snel jongens, ik hoop dat iemand me kan helpen. De mijne is een half uur geleden in een bak met heet water gevallen, wat te doen nu?
Ben hier echt ziek van
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:37 schreef henrivo het volgende:
helpt t als ik die bak rijst in de zon neerzet?
vast wel. belangrijkste is niet aanzetten tot volledig droog.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:37 schreef henrivo het volgende:
helpt t als ik die bak rijst in de zon neerzet?
je zet hem dan ook uit met de knop bovenop niet met de homebuttonquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:39 schreef henrivo het volgende:
De homebutton lijkt softwarematig ingedrukt te zijn, terwijl ik em gewoon kan indrukken
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:56 schreef KNAK het volgende:
Even een vraag over dit forum en iPhone , met de safari browser
In een snel lopend topic, kan je de browser het topic automatisch laten refreshen? Dat nieuwe posts erbij komen zonder dat je Zelf handmatig refresht?
Restore hem eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:55 schreef henrivo het volgende:
tis iets met de homebutton, voor de rest lijkt alles gewoon te werken, speakers ook, maar wanneer ik op de homebutton druk gebeurt er niks. Bij het opstarten start ie siri al meteen dus het lijkt alsof de homebutton ingedrukt blijft, terwijl ik er gewoon op kan drukken
Is dat aan te raden? Af te raden? aangezien t nu een uurtje geleden is ongeveer en een kwartiertje in een bakje rijst gezeten heeft? Alles lijkt verder te werken behalve de homebutton (heeft ook maar een seconde ofzo in t water gezeten, zag em vallen en gelijk opgepakt)quote:
Zo kort pas in de rijst?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef henrivo het volgende:
[..]
Is dat aan te raden? Af te raden? aangezien t nu een uurtje geleden is ongeveer en een kwartiertje in een bakje rijst gezeten heeft? Alles lijkt verder te werken behalve de homebutton (heeft ook maar een seconde ofzo in t water gezeten, zag em vallen en gelijk opgepakt)
ah oke thxquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo kort pas in de rijst?
Ik zou hem lekker een nachtje laten liggen en morgen herstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |