ik neem toch aan dat dit werkt met hetzelfde principe als e-mail; de app checkt regelmatig op de server of er updates zijn, dus is de app daarmee actief!?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat je een notice krijgt wilt nog niet zeggen dat de app ook nog actief is.
Ja, vroeger.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:42 schreef KNAK het volgende:
Mensen die Lockinfo gebruiken?
[ http://img838.imageshack.us/img838/558/11img0578.png (copy/paste deze link) ]
Hoe krijg ik alle icoontjes weg op de 1e pagina/homescreen?
Nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
ik neem toch aan dat dit werkt met hetzelfde principe als e-mail; de app checkt regelmatig op de server of er updates zijn, dus is de app daarmee actief!?
http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Push_Notification_Servicequote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
ik neem toch aan dat dit werkt met hetzelfde principe als e-mail; de app checkt regelmatig op de server of er updates zijn, dus is de app daarmee actief!?
Met welke optie krijg je dan de eerste pagina (homescreen) geheel leeg zodat die lockscreen met alle plugins alleen zichtbaar is? nu heb ik die lockscreen op de achtergrond met ervoor alle standaard apps/icoontjes (calender/settings/music, etc)quote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja, vroeger.
Naar je LockInfo instellingen.
Wil je nou juist wel lockscreen op je homescreen of niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
Met welke optie krijg je dan de eerste pagina (homescreen) geheel leeg zodat die lockscreen met alle plugins alleen zichtbaar is? nu heb ik die lockscreen op de achtergrond met ervoor alle standaard apps/icoontjes (calender/settings/music, etc)
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wil je nou juist wel lockscreen op je homescreen of niet?
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Zie link http://img838.imageshack.us/img838/558/11img0578.png (copy/paste deze link) (linken lukt niet, dus even copy paste)
Homescreen geheel zonder icoontjes, ipv een bolletje zie je een huisje
Op die 1e pagina alleen lockscreen, en voor settings/apps etc naar rechts bladeren. Dat wil ik ook.
Ik heb nu lockscreen EN alle icoontjes erboven op, op de homescreen , je ziet er zo niets van.
Is dit een JB tweak of gewoon een App uit de App Store?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus je wilt whatsapp, telefoon, mail en safari juist weg, en lockscreen laten staan?
JB tweak, LockInfoquote:Op zondag 3 juni 2012 20:32 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Is dit een JB tweak of gewoon een App uit de App Store?
Downgraden kan, maar t netwerk van Tmobile is ook kut.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Noob hier.
Sinds ik de nieuwe update van mn iphone heb gedaan heb ik echt bizar veel gezeik met mn bereik bij TMobile. Het schommelt als een malloot, vooral de negatieve kant op dus dat ik helemaal niets heb.
Ik denk dat t aan de update ligt want de problemen begonnen direct daarna.
Kan ik zoiets ook terugzetten ofzo?
Of iemand een andere oplossing?
Hoe doe ik dat dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Downgraden kan, maar t netwerk van Tmobile is ook kut.
Mits SHSH opgeslagen jaquote:Op zondag 3 juni 2012 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Downgraden kan, maar t netwerk van Tmobile is ook kut.
Ik vind de iPhone icm T-Mobile ook geen ideale opstellingquote:Op zondag 3 juni 2012 21:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat dan?
Zoveel problemen als ik nu heb had ik nooit
Zelfde combinatie hier, maar nog geen problemen mee gehad.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik vind de iPhone icm T-Mobile ook geen ideale opstelling
Ik heb het ook beide, maar heb enkel met een iPhone gesprekken die doodvallen, dead spots in huis en gesprekken die pas na 3/4 keer willen lukken wanneer ik iemand bel.
Is het toch niet waardquote:Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef Rainesz het volgende:
IntelliscreenX willen installeren en zien dat je ¤0,20cent tekort komt. Oh paypal wat doe je me aan
Vind het wel een fijne lockscreen.quote:
Bijna alles is gratis in losse tweaks te krijgenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Vind het wel een fijne lockscreen.
Verder volgens mij niet veel alternatieven die hetzelfde bieden.
Ben vrij nieuw in het JB gebeuren.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bijna alles is gratis in losse tweaks te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |