Psssssst, heey jij daar, het is 2012 en geen 2002quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef Biogarde het volgende:
iPhone is leuk, maar niet qua batterij. Daarom heb ik er zakelijk een BB naast en adviseer ik eigenlijk niemand iPhones. Tenzij ze echt spelletjes willen doen enzo, maar dat kan ook prima op een 100 euro Android gebakkie.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Psssssst, heey jij daar, het is 2012 en geen 2002
Minder bruikbaar true, maar je moet op een iPhone ook niet een uur continu whatsappen, want dan kan is 'ie zo half leeg wanneer je alle settings op de iPhone open hebt staan. En dat is uiteraard omdat kleiner scherm op de BB etc etc, dat snap ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn ervaring met de bold 9700 is dat hij net zo lang meegaat ALS je 'm net zo intensief gebruikt als je iphone. Alleen gebeurt dat in de regel niet omdat die BB simpelweg minder bruikbaar is.
iPhone 4 die ik hier heb liggen doe dat ook. Ga maar eens navigeren (Navigon, Tom Tom). Toestellen worden bloedheet en drainen als een malle.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
35% verdoen met GTA en een snoeihete telefoon hoort niet hoor
Ik heb zelf een iPhone 4, ik doe gewoon 2 dagen met een lading somsquote:Op zondag 3 juni 2012 00:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
iPhone 4 die ik hier heb liggen doe dat ook. Ga maar eens navigeren (Navigon, Tom Tom). Toestellen worden bloedheet en drainen als een malle.
Push uit die ik niet gebruik en helderheid op het volgende;quote:Op zondag 3 juni 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Minder bruikbaar true, maar je moet op een iPhone ook niet een uur continu whatsappen, want dan kan is 'ie zo half leeg wanneer je alle settings op de iPhone open hebt staan. En dat is uiteraard omdat kleiner scherm op de BB etc etc, dat snap ik.
En dat is geen uit de lucht gegrepen iets, maar een ervaring.
Trek net de iPhone van de lader (batterij 100% vol). Even GTA spelen, beetje rommelen, krap 15 a 20 minuten bezig. Percentage, hou je vast: 65% en een bloedhete telefoon. En nee, er is niets mis met mijn iPhone.
Hoe kan het dat mensen dan met droge ogen volhouden dat ze een dag doen met een lading? Heb je dan je brightness op 10%? Alles uit? GPS uit, push uit? Heb je je iPhone wel uit de doos gehaald?
Ik laad tussendoor in de auto. Maar als je 2 keer per dag een uur in de trein zit en wat CPU intensieve spelletjes speelt, je een probleem hebt om 2 uur in de middag en je dan nog terug moet.
Ik heb dan wel de brightness op 80/90% en luister game radio op vol vermogenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb zelf een iPhone 4, ik doe gewoon 2 dagen met een lading soms
Als ik 20 minuten GTA speel ben ik 8% kwijt ofzo?
Hier staat alles gewoon 24/7 aan. In de avond op de lader en dan prima te doenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Minder bruikbaar true, maar je moet op een iPhone ook niet een uur continu whatsappen, want dan kan is 'ie zo half leeg wanneer je alle settings op de iPhone open hebt staan. En dat is uiteraard omdat kleiner scherm op de BB etc etc, dat snap ik.
Trek net de iPhone van de lader (batterij 100% vol). Even GTA spelen, beetje rommelen, krap 15 a 20 minuten bezig. Percentage, hou je vast: 65% en een bloedhete telefoon. En nee, er is niets mis met mijn iPhone.
Hoe kan het dat mensen dan met droge ogen volhouden dat ze een dag doen met een lading? Heb je dan je brightness op 10%? Alles uit? GPS uit, push uit? Heb je je iPhone wel uit de doos gehaald?
Ik laad tussendoor in de auto. Maar als je 2 keer per dag een uur in de trein zit en wat CPU intensieve spelletjes speelt, je een probleem hebt om 2 uur in de middag en je dan nog terug moet.
iCloud en/of iTunes.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:13 schreef bobbernaut het volgende:
Maar weet iemand hoe ik goed synchroniseer, dus alles/
Foto's, muziek, apps, contacten etc etc
Ja ik wil dan ook idd iTunes gebruiken, maar een vriend van me had dat niet alles was gekopieert, en dus al zijn foto's kwijt was, en apps ook.. En dat wil ik nietquote:
Bij mij is het ook ervaring. Ik heb jarenlang een zakelijke BB gehad en die was bij mijn tripjes naar taiwan altijd binnen een dag leeg. Simpelweg omdat ik hem dan intensief gebruikte. Ongeveer net zoveel als ik mijn iphone nu NORMAAL gebruik.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat valt me serieus tegen. Je kunt lachen om de Samsung Jet die ik eerst had, maar deze was een stuk zuiniger met GPS, ik kon zonder laadstroom zeker 3 uur navigeren met dat ding.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Bij mij is hij leeg tegen 19:00 na dag 80% wifi, 20% 3G, geen gps.
Geen spelletjes, wat whatsappen, mailen, internetten, nu.nl, bellen.
Gps is sowieso een batterij drainer. Echter gsm in je zak tijdens lopen is geen gps maar plaatsbepaling door gsm bepaling. Voor gps moet hij naar boven gericht zijn in de buitenlucht of achter glas. Dan is het echt maar een half uur en een autolader houdt het stroomverbruik zelfs maar net bij.
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Echter gsm in je zak tijdens lopen is geen gps maar plaatsbepaling door gsm bepaling.
Als ik naar mijn werk fiets en vervolgens nog een rondje ga hardlopen gebruik ik anderhalf uur mijn gps. Dan is er ongeveer 30% af.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:26 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dat valt me serieus tegen. Je kunt lachen om de Samsung Jet die ik eerst had, maar deze was een stuk zuiniger met GPS, ik kon zonder laadstroom zeker 3 uur navigeren met dat ding.
hmz, ga de Iphone binnenkort inzetten voor navi en ben benieuwd naar de resultaten. Het zal ook nog uitmaken welk pakket je gebruikt denk ik? Is TomTom zuiniger bijvoorbeeld dan een gratis pakket?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik naar mijn werk fiets en vervolgens nog een rondje ga hardlopen gebruik ik anderhalf uur mijn gps. Dan is er ongeveer 30% af.
Push uit 'die je niet gebruikt' maakt niks uit. Hij pulled sowieso alles vanaf Apple en waar jij hebt aan staan dat je berichten wil zien van apps komen op je scherm, de anderen niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Push uit die ik niet gebruik en helderheid op het volgende;
[ afbeelding ]
bij mail werkt het dan weer wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Push uit 'die je niet gebruikt' maakt niks uit. Hij pulled sowieso alles vanaf Apple en waar jij hebt aan staan dat je berichten wil zien van apps komen op je scherm, de anderen niet.
Het is onzin dat je batterij bespaard als je bij 'sommige' apps push aan hebt en sommige niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |