Ik deel het niet, ik vermeld het. En nee je bent niet verplicht om je dagen te vullen om alle berichten op dit forum te lezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit met ons wilde delen.
BlackBerryquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef Biogarde het volgende:
iPhone is leuk, maar niet qua batterij. Daarom heb ik er zakelijk een BB naast en adviseer ik eigenlijk niemand iPhones. Tenzij ze echt spelletjes willen doen enzo, maar dat kan ook prima op een 100 euro Android gebakkie.
Ik liep al met BB's voor jij wist wat een BB was gekkie. Toen net zo magisch als een iPhone een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BlackBerry
Heb je er ook een Nickelson jas met bontkraag bijgekregen?
seriously?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 06:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik liep al met BB's voor jij wist wat een BB was gekkie. Toen net zo magisch als een iPhone een paar jaar geleden.
Dat de pauperjeugd er nu mee loopt is niet mijn schuld. Maar hey, gelukkig krijg je de iPhone inmiddels ook bij een fles cola en een tostie, dus daar zie je ook de grootste randdebielen mee lopen of ze hebben een FOK! account en doenals een ander geen iPhonieponie heeft of een toestel erbij heeft wat niet uit de schuur van Apple komt of inmiddels een imago heeft.
Man, ik liep al met een iPhone voor je wist wat dat was. Of je had er weleens van gehoord, maar in het wild nooit gespot.
Het is er nog steedsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef Qwea het volgende:
meer mensen hier problemen met het updaten van hun applicaties? Als ik een nieuwe app uit de appstore installeer, geen probleem, zodra ik wil updaten roept hij "verbinding met itunes store mislukt"
Hij heeft vast een reservekopie gemaakt van een reeds gejailbreakt OS, dan zijn je cracked apps wegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
Hey, ik wil graag mijn iPhone 4S jailbreaken, ik heb 5.0.1.
Persoon A had m gejailbreakt, en dat werkte niet goed (daarvoor had ie wel al een reservekopie gemaakt).
Dus persoon A had zijn iPhone 4 5.1.1 terug gezet naar zijn reservekopie, maar hij was al zijn foto's kwijt, en alles was fucked up, niet alle apps enzo..
Ik wil dus jailbreaken, maar hoe weet ik zeker dat mijn reservekopie ALLES kopieert?
Nee, hij had m nog nooit gejailbreakt, had voor de jailbreak een reservekopie gemaakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij heeft vast een reservekopie gemaakt van een reeds gejailbreakt OS, dan zijn je cracked apps weg
Ik heb altijd gelazer met contacten.. heb me er bij neergelegd dat dat nooit normaal voor me gaat werken. Dat hele syncen met contacten is me niet duidelijk, syncen via gooogle, wat dat doet, waarom in whatapp bij mij iedereen dubbel er in staat.... ik laat het maar zoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:05 schreef Mss het volgende:
Mensen, ik heb een beetje een probleem. Ik had voorheen mijn contacten alleen met een voornaam opgeslagen. Ik wil ze nu met voor- en achternaam opslaan. Als ik contactgegevens van iemand wijzig dan komt het contact er dubbel in te staan. Als ik vervolgens die tweede wis, zijn ze allebei weg. Weet iemand hoe dit komt?
MIjn zakelijke BB ligt in de kast, doorgeschakeld naar mijn iPhone.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef Biogarde het volgende:
iPhone is leuk, maar niet qua batterij. Daarom heb ik er zakelijk een BB naast en adviseer ik eigenlijk niemand iPhones. Tenzij ze echt spelletjes willen doen enzo, maar dat kan ook prima op een 100 euro Android gebakkie.
Wat een gelulquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn ervaring met de bold 9700 is dat hij net zo lang meegaat ALS je 'm net zo intensief gebruikt als je iphone. Alleen gebeurt dat in de regel niet omdat die BB simpelweg minder bruikbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |