Met een pincer en dan elke keer 0,5 mm groter maar nu ben ik van 3,5 naar 5 mm gegaan met zo'n snorseptum. Hij zit vaak na een tijd dragen alweer ruim en kan er zonder problemen een grotere in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Schuif ze een paar foto's van blowouts onder hun neus
En las ik nou iets over septum strechen?? Hoe gaat dat dan weer in z'n werk
Maar zo groot is dat neusschotje helemaal niet..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:03 schreef luciferist het volgende:
[..]
Met een pincer en dan elke keer 0,5 mm groter maar nu ben ik van 3,5 naar 5 mm gegaan met zo'n snorseptum. Hij zit vaak na een tijd dragen alweer ruim en kan er zonder problemen een grotere in.
De 3,5 naar 5 mm stap heb ik gedaan met heel veel glijmiddel
Kut eraan was alleen dat ik hem er bijna niet meer uit kreeg toen het glijmiddel was opgedroogd.. ):
grappig, dit wist ik niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:51 schreef GimmeGore het volgende:
Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
toch zijn piercings nog niet in alle bedrijfsculturen geaccepteerd. Werk zelf op een bank een piercings in het gezicht zouden hier als bijv. klantadviseur niet kunnen. Ik sta zelf niet in contact met klanten, maar heb ook geen piercings die zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:50 schreef GimmeGore het volgende:
Ik denk dat, mocht je bijv afgewezen worden bij een sollicitatie vanwege piercings, er een benaming gebruikt zal worden als "niet in het team passen" of iets als dat
wat mij betreft gaan alle voorgaande delen uit de OP.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:50 schreef GimmeGore het volgende:
Ik denk dat, mocht je bijv afgewezen worden bij een sollicitatie vanwege piercings, er een benaming gebruikt zal worden als "niet in het team passen" of iets als dat
Is het trouwens een idee om de voorgaande delen van dit topic in een spoiler te plakken of gewoon alleen het laatste deel in de OP te zetten?
Het wordt een beste lijst zo
Even een traantje gelaten want, traanbuisjes maar verder is het goed te doen, geen ervaring met stretchen verder, frenum ging ook vanzelfquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar zo groot is dat neusschotje helemaal niet..Doet dat niet verschrikkelijk zeer? Zo'n velletje lijkt me makkelijker uitscheuren dan een oorlel..
En wat zijn doubleflared plugs?
Snap ik, maar vertel dat maar eens aan die pubers met piercings en tunnels van 30mm.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
toch zijn piercings nog niet in alle bedrijfsculturen geaccepteerd. Werk zelf op een bank een piercings in het gezicht zouden hier als bijv. klantadviseur niet kunnen. Ik sta zelf niet in contact met klanten, maar heb ook geen piercings die zichtbaar zijn.
Het lullige van een bepaald formaat tunnels is dat je oorlellen gewoon niet meer terugveren en ze uitgezakt blijven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Snap ik, maar vertel dat maar eens aan die pubers met piercings en tunnels van 30mm.
Die vinden dat ze maar geaccepteerd moeten worden zoals ze zijn. Ik zag laatst ook ergens de discussie over de acceptatie van piercings en daar stelde iemand het dragen van piercings gelijk aan geaardheid of ras
Wat voor andere stijlen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:41 schreef GimmeGore het volgende:
https://www.alloverpierci(...)e-flare-double-flare
En dan heb nog wat andere stijlen die minder vaak voorkomen
Gewoon een linkje naar de reeks zelf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:50 schreef GimmeGore het volgende:
Is het trouwens een idee om de voorgaande delen van dit topic in een spoiler te plakken of gewoon alleen het laatste deel in de OP te zetten?
Het wordt een beste lijst zo
Vind ik ook!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef Snowbells het volgende:
Ooh wat zijn microdermals mooi op je heup/sleutelbeen
Hangt je broekrand niet heel irritant op de md's op de heup?! Lijkt me een klote plek. BIj sleutelbeen is erg mooi ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef Snowbells het volgende:
Ooh wat zijn microdermals mooi op je heup/sleutelbeen
Depends.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:43 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hangt je broekrand niet heel irritant op de md's op de heup?! Lijkt me een klote plek. BIj sleutelbeen is erg mooi ja.
Dit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:47 schreef matchline het volgende:
Ja, tot ze uitgroeien en je ook nog met een vernagelde tattoo zit
leuk als je 17 bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:56 schreef babykitty het volgende:
[..]
Dit.
Wat vinden jullie van een tongpiercing?
quote:
Een piercing vind ik ook zeker niet leefstijdsgebonden, maar wel een beetje leeftijdslook-gebonden. Vrouw die 78 lijkt met een septum of navelpiercing lijkt me niet echt aantrekkelijk. (maja, ik vind oma's sowieso niet aantrekkelijk, hehe)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hem ookVind het nog steeds leuk en voor piercings ben je nooit te oud vind ik
Een piercing is niet leeftijdsverbonden, dus gewoon doen waar je zin in hebt!!!
...ja heh, en die overige tien procent blijven ergens achter hangen en rukken 'm er zo uitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef electronique het volgende:
ik vind MD's heel mooi maar volgensmij groeien/vallen ze bij 90% eruit. daarom ga ik het toch maar niet doen
Een tongpiercing is zo'n beetje een van de weinige piercings die juist WEL nut heeft! Doh! Tenzij je niet aan orale sex doet dan...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef Snowbells het volgende:
Tongpiercing is wel mooi opzich, alleen ik zie het nut er niet zo van in haha
!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:02 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Een piercing vind ik ook zeker niet leefstijdsgebonden, maar wel een beetje leeftijdslook-gebonden. Vrouw die 78 lijkt met een septum of navelpiercing lijkt me niet echt aantrekkelijk. (maja, ik vind oma's sowieso niet aantrekkelijk, hehe)
Ik heb er helemaal geen last van gehad, 1,5 dag een dikke tong. Kon s avonds gewoon weer eten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:14 schreef luciferist het volgende:
Tongpiercings, gehad toen ik 21 was ofzo, vet crap... 2 weken een dikke tong, daarna alsnog een giga lang staafje welke nog elke keer in mijn tong trok met 8 mm balletjes en het tikte de heletijd tegen de tong en VCH piercing van mijn chick toendertijd. Nadat ik 2 kiezen erop kapot beet heb ik em eruit gehaald
Van andere piercings zie je wel de nut ervan in?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef Snowbells het volgende:
Ik bedoelde het meer van, je ziet het nietnee maar nu snap ik het ook wel
Dan maar geen baan bij een bank als klant adviseurquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem ookVind het nog steeds leuk en voor piercings ben je nooit te oud vind ik
Een piercing is niet leeftijdsverbonden, dus gewoon doen waar je zin in hebt!!!
Ik heb ook bij de bank gewerktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dan maar geen baan bij een bank als klant adviseur
Je lijkt me stoerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook bij de bank gewerkt
Ze hebben niks gemerkt
Ook niet van mijn tattoos
Ik vind persoonlijk een tepelpiercing bij een man best sexy!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:06 schreef whosvegas het volgende:
Het enige wat ik wel zou overwegen, is een tepel piercing
Een andere piercing bij een man vind ik niet mooi
Ik zie mezelf al met een tong, lip of wenkbrouw piercing
En een tong piercing?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk een tepelpiercing bij een man best sexy!
Mm, nog niet echt ervaring mee gehad met een man met tongpiercing dus daar kan ik niks over zeggen. Maar qua uiterlijk; ja.. je ziet het niet zoquote:
Ik dus nietquote:
Ik wel! ...of het hielp wel,quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mm, nog niet echt ervaring mee gehad met een man met tongpiercing dus daar kan ik niks over zeggen. Maar qua uiterlijk; ja.. je ziet het niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |