abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:51:12 #1
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112303775
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 *O* Jubileum *O*
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Piercings #30
Piercings #31
Piercingtopic # 32
Piercingtopic #33
Piercingtopic #34
Piercings #35
Piercings ende zo #36
Piercings & Zo #37
Piercings enzo #38
Piercings enzo! deeltje 39
Piercings enzo # 40
Piercings enzo #41
Piercings enzo #42
Piercings enzo #44
Piercings enzo #45
Piercings enzo #46
Piercings enzo #47
Piercings enzo #48
Piercings enzo #49
Piercings enzo #50
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:17:03 #2
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_112304696
Gaan we weer :)

Blijkbaar was mn stretch toch minder dichtgegroeid dan ik dacht, stop er net zonder enige weerstand 3mm in. Heb gelukkig al mn spulletjes nog van de vorige keer dus kan voorlopig even vooruit tot 9mm.

Zat nog weer even op AOP de loeren O+
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:53:07 #3
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112306039
Ik ben geen groot fan van acryl, maar die plugjes van Halftone zijn altijd wel leuk (heb dan ook een setje van de rode cherry blossoms, maar die draag ik in een tunnel)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:03:59 #4
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_112306468
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Schuif ze een paar foto's van blowouts onder hun neus :+

En las ik nou iets over septum strechen?? Hoe gaat dat dan weer in z'n werk :+
Met een pincer en dan elke keer 0,5 mm groter maar nu ben ik van 3,5 naar 5 mm gegaan met zo'n snorseptum. Hij zit vaak na een tijd dragen alweer ruim en kan er zonder problemen een grotere in.

De 3,5 naar 5 mm stap heb ik gedaan met heel veel glijmiddel :')
Kut eraan was alleen dat ik hem er bijna niet meer uit kreeg toen het glijmiddel was opgedroogd.. ):
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:29:31 #5
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_112307376
Ik koop in ieder geval geen double flared plugs meer, heb er eens een met een tang af moeten knippen omdat ie met geen mogelijkheid meer uit ging.
En van 3,5 in een keer naar 5 klinkt niet fijn :X
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:38:06 #6
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112310093
Hoe snel ben je DF gaan dragen dan?
Ik wacht altijd best een tijdje voor ik DF in mijn oor durf te steken
pi_112310167
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:03 schreef luciferist het volgende:

[..]

Met een pincer en dan elke keer 0,5 mm groter maar nu ben ik van 3,5 naar 5 mm gegaan met zo'n snorseptum. Hij zit vaak na een tijd dragen alweer ruim en kan er zonder problemen een grotere in.

De 3,5 naar 5 mm stap heb ik gedaan met heel veel glijmiddel :')
Kut eraan was alleen dat ik hem er bijna niet meer uit kreeg toen het glijmiddel was opgedroogd.. ):
Maar zo groot is dat neusschotje helemaal niet.. :X Doet dat niet verschrikkelijk zeer? Zo'n velletje lijkt me makkelijker uitscheuren dan een oorlel..

En wat zijn doubleflared plugs?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:41:35 #8
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:42:41 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_112310258
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:51 schreef GimmeGore het volgende:
Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
grappig, dit wist ik niet?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:50:08 #10
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112310520
Ik denk dat, mocht je bijv afgewezen worden bij een sollicitatie vanwege piercings, er een benaming gebruikt zal worden als "niet in het team passen" of iets als dat


Is het trouwens een idee om de voorgaande delen van dit topic in een spoiler te plakken of gewoon alleen het laatste deel in de OP te zetten?
Het wordt een beste lijst zo
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:00:26 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_112310956
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:50 schreef GimmeGore het volgende:
Ik denk dat, mocht je bijv afgewezen worden bij een sollicitatie vanwege piercings, er een benaming gebruikt zal worden als "niet in het team passen" of iets als dat
toch zijn piercings nog niet in alle bedrijfsculturen geaccepteerd. Werk zelf op een bank een piercings in het gezicht zouden hier als bijv. klantadviseur niet kunnen. Ik sta zelf niet in contact met klanten, maar heb ook geen piercings die zichtbaar zijn.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 1 juni 2012 @ 19:26:14 #12
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_112318594
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:50 schreef GimmeGore het volgende:
Ik denk dat, mocht je bijv afgewezen worden bij een sollicitatie vanwege piercings, er een benaming gebruikt zal worden als "niet in het team passen" of iets als dat

Is het trouwens een idee om de voorgaande delen van dit topic in een spoiler te plakken of gewoon alleen het laatste deel in de OP te zetten?
Het wordt een beste lijst zo
wat mij betreft gaan alle voorgaande delen uit de OP.
als je op de topictitel kloikt, krijg je netjes een complete lijst met alle voorgaande topics te zien
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_112331821
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Maar zo groot is dat neusschotje helemaal niet.. :X Doet dat niet verschrikkelijk zeer? Zo'n velletje lijkt me makkelijker uitscheuren dan een oorlel..

En wat zijn doubleflared plugs?
Even een traantje gelaten want, traanbuisjes maar verder is het goed te doen, geen ervaring met stretchen verder, frenum ging ook vanzelf :D
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:23:48 #14
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112339548
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

toch zijn piercings nog niet in alle bedrijfsculturen geaccepteerd. Werk zelf op een bank een piercings in het gezicht zouden hier als bijv. klantadviseur niet kunnen. Ik sta zelf niet in contact met klanten, maar heb ook geen piercings die zichtbaar zijn.
Snap ik, maar vertel dat maar eens aan die pubers met piercings en tunnels van 30mm.
Die vinden dat ze maar geaccepteerd moeten worden zoals ze zijn. Ik zag laatst ook ergens de discussie over de acceptatie van piercings en daar stelde iemand het dragen van piercings gelijk aan geaardheid of ras
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:42:09 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_112341477
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:23 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Snap ik, maar vertel dat maar eens aan die pubers met piercings en tunnels van 30mm.
Die vinden dat ze maar geaccepteerd moeten worden zoals ze zijn. Ik zag laatst ook ergens de discussie over de acceptatie van piercings en daar stelde iemand het dragen van piercings gelijk aan geaardheid of ras
Het lullige van een bepaald formaat tunnels is dat je oorlellen gewoon niet meer terugveren en ze uitgezakt blijven.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_112437282
Ooh wat zijn microdermals mooi op je heup/sleutelbeen O+
pi_112443456
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:41 schreef GimmeGore het volgende:
https://www.alloverpierci(...)e-flare-double-flare

En dan heb nog wat andere stijlen die minder vaak voorkomen
Wat voor andere stijlen? :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:50 schreef GimmeGore het volgende:
Ik denk dat, mocht je bijv afgewezen worden bij een sollicitatie vanwege piercings, er een benaming gebruikt zal worden als "niet in het team passen" of iets als dat

Is het trouwens een idee om de voorgaande delen van dit topic in een spoiler te plakken of gewoon alleen het laatste deel in de OP te zetten?
Het wordt een beste lijst zo
Gewoon een linkje naar de reeks zelf.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 juni 2012 @ 21:30:21 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_112445506
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef Snowbells het volgende:
Ooh wat zijn microdermals mooi op je heup/sleutelbeen O+
Vind ik ook! O+

Had er zelf drie in mijn pols, maar het bleef moeilijk doen en uiteindelijk eentj eruit gegroeid maar de anderen deden telkens zeer dus moesten er ook uit.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_112452351
Mijn MD in m'n pols doet het nog steeds! Blijf af en toe eens hangen, dan is het een paar dagen pussen :+
Die tussen mijn borsten was én scheef gezet én verkeerde plek. Ik ben een zijslaper, dus ja..
Na jaren klooien heb ik hem er zelf uitgevist met een pincet, nadat mijn hond er weer eens achter bleef hangen met dr nagels.. :{w
pi_112464682
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef Snowbells het volgende:
Ooh wat zijn microdermals mooi op je heup/sleutelbeen O+
Hangt je broekrand niet heel irritant op de md's op de heup?! Lijkt me een klote plek. BIj sleutelbeen is erg mooi ja.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 juni 2012 @ 17:10:34 #21
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_112482399
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:43 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hangt je broekrand niet heel irritant op de md's op de heup?! Lijkt me een klote plek. BIj sleutelbeen is erg mooi ja.
Depends.

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_112482482
Microdermals in tattoos verwerkt zijn ook heel nice O+ MD O+
pi_112483850
Ja, tot ze uitgroeien en je ook nog met een vernagelde tattoo zit :D
pi_112484185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:47 schreef matchline het volgende:
Ja, tot ze uitgroeien en je ook nog met een vernagelde tattoo zit :D
Dit.

Wat vinden jullie van een tongpiercing?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:56:27 #25
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_112484201
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:56 schreef babykitty het volgende:

[..]

Dit.

Wat vinden jullie van een tongpiercing?
leuk als je 17 bent
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')