http://www.nu.nl/politiek(...)-sap-in-kabinet.htmlquote:Rosenmöller, partijleider van 1989 tot 2003, kan wat Dibi betreft minister van Sociale Zaken worden. Hij stelt dat de passie van Halsema, partijleider van 2003 tot en met 2010, ligt bij Veiligheid en Justitie. Sap zou een goede minister van Financiën zijn, volgens de GroenLinks-kandidaat.
Tot slot zou Van Gent, nu nog Kamerlid maar niet meer verkiesbaar bij de nieuwe verkiezingen, de post van minister van Defensie kunnen vervullen.
Wat had je dan gewilt? Een echte rel?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:32 schreef thesystem het volgende:
Alleen jammer dat die oefeningen zo gescript zijn....altijd een beetje jammer om te zien.
Wel een leuke stokkie...hier in de VS kun je ze zo kopen...
Dat is gewoon een ploertendoder. heb ik ook eentje. kost je in Duitsland nog geen 3 tientjes voor een goedequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:47 schreef Esses het volgende:
Die wapenstok (zoals bij deze demonstratie te zien) mogen ze ook wel bij ons invoeren. Ideaal.
Quoted for stupid suspect' statement :-Pquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ploertendoder. heb ik ook eentje. kost je in Duitsland nog geen 3 tientjes voor een goede
Geef de " rellers" een doel....breek door de barricade heen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat had je dan gewilt? Een echte rel?
Hier in NL kan je ze ook zo kopen.
Als ze zo trainen staan er geen schooljongetjes. Wat daarop staat is vrij realistisch voor meeste echte gevallen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef thesystem het volgende:
[..]
Geef de " rellers" een doel....breek door de barricade heen.
Geen de barricade een doel...hou ze tegen.
Minder gescript zoals die dudes die met die stok aan komen zodat de honden gast ook wat kan![]()
In het echt is het ook geen script en moet je op alles voorbereid zijn...train dan ook zo
Heb ik ervaring mee. Maar kan je niet oefenen op schoolkids en die momenten kom en niet op joetjoepquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:13 schreef thesystem het volgende:
Sja...heb vaak zat gezien hoe de andere kant er in het echt tegenaan gaat....toch wel wat anders als dit...en dat zijn ook maar 'school jongetjes'.
Maar ach, het is gelukkig minder gescript als het Syrisch en Egyptisch leger tijdens de Yom Kipur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |