quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef Thaboel het volgende:
Hij is al een stap dichterbij dan dat jij bent hoor Sammie.
Dacht het niet ouwequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef Thaboel het volgende:
Hij is al een stap dichterbij dan dat jij bent hoor Sammie.
Oh vertel?quote:
"waarschijnlijk" Tja dan kun je neerbuigend zijn over v&v maar het enige andere wat de natres doet is wel echt wapens vasthouden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In augustus waarschijnlijk m'n amo.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
"waarschijnlijk" Tja dan kun je neerbuigend zijn over v&v maar het enige andere wat de natres doet is wel echt wapens vasthouden.
Had ik gevraagd om jouw commentaar?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:59 schreef Im.Kant. het volgende:
Toch vind ik dat een kwaliteitsuser als sam beter verdient dan deze plagerijen.
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had ik gevraagd om jouw commentaar?
Gelukkig luister je zo goedquote:
Nou.quote:
Waar gaat het heen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vakantie geboekt
Wat zeggen jullie daarvan
U wilt niet naar de zon?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Mijn vakantie ook sinds gister bekend. 3 weken Denemarken
Kretaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Mijn vakantie ook sinds gister bekend. 3 weken Denemarken
Is het soms Rubje die @random 1 van zijn persoonlijkheden uit de kast getrokken heeft? Het zou me niet verbazen iig...quote:
Sam of Im.kant?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het soms Rubje die @random 1 van zijn persoonlijkheden uit de kast getrokken heeft? Het zou me niet verbazen iig...
Weet het niet. Ouder vroegen of ik meeging. En Tegen een gratis vakantie zeg ik geen neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kreta![]()
Denemarken ja? Dat hoor je niet vaakWat is daar zoal te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |