De andere OP komt wel weer.Af en toe een speciale op tussendoor doen we al sinds 2004.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waarom mist de huidige cast in de OP ?
Doe moest er toch ook in ?
[..]
Nick komt toch ook terug ?
Die vrouw (Yasmine) heeft het niet overleefd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:51 schreef purebliss het volgende:
dat filmpje van die cliffhanger met stefano.. die vrou en nick, hoe isdat afgelopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Mike wel woest aantrekkelijk in deze aflevering![]()
Dat is toch niet leuk meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:52 schreef GSMboy het volgende:
Ik ga vanavond de aflevering van maandag kopen, als hij online staat.
Hopelijk zal RTL 4 met niet trollen met een foutmelding o.i.d.
Hoor vaker klachten dat de aflevering niet beschikbaar is terwijl mensen er voor betalen.
Hoeveel is 2 dagen wachten dus waard? 99 cent.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:52 schreef GSMboy het volgende:
Ik ga vanavond de aflevering van maandag kopen, als hij online staat.
Hopelijk zal RTL 4 met niet trollen met een foutmelding o.i.d.
Hoor vaker klachten dat de aflevering niet beschikbaar is terwijl mensen er voor betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Nee joh, hun bruiloft wordt de zomercliff in juli:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:51 schreef LetsGame het volgende:
Wsl trouwen Ludo en Janine pas in seizoen 25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik betaal de rekening nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoeveel is 2 dagen wachten dus waard? 99 cent.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee joh, hun bruiloft wordt de zomercliff in juli:Niels Nuran YvonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alstublieft niet zeg
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
De schrijvers rekken de verhalen gerust tot 6 juliquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niels Nuran Yvonalstublieft niet zeg
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:38 schreef Frey het volgende:
[..]Ok Frey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap niet waarom ik je druf tegen te spreken, jij ouwe goeroe![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee joh, hun bruiloft wordt de zomercliff in juli:deja vuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, maar dit is wel heel ergquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is met het huidige GTST constant het geval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |