Nee is me te duurquote:Op maandag 9 juli 2012 14:47 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Jij bent er ook altijd bij. Ook Bon Iver woensdag?
Pm me daar maar over, ik 'programmeer' die speciale avonden namelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee is me te duur![]()
Wat vind je er nou van dat de swingavond op sterven na dood is (tenzij er een speciale avond is met een band die draait)?
Volgens mij hebben we elkaar nooit ontmoetquote:Op maandag 9 juli 2012 15:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kennen jullie elkaar nou ook in het echt? Of komen jullie er steeds toevallig achter dat je beiden naar hetzelfde concert bent geweest?
Volgens mij is het probleem vooral dat we niet weten hoe de anderen eruit zienquote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Z het volgende:
Ooit waren er een stuk of 5 volgers van dit topic (me included) in de Ekko bij Pinback maar niemand kende elkaar noch is er gemeet. Schuwe types dus.
Dat je niet weet hoe de rest eruit ziet, is meestal zo met een meet. Maar met een duidelijke afspraak is dat geen probleemquote:Op maandag 9 juli 2012 15:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem vooral dat we niet weten hoe de anderen eruit zienEn volgens mij is straks zo ongeveer het hele topic bij Radiohead, maar dat is dan weer zo'n groot concert dat het ook weer lastig wordt te meeten
Maar ranja heb ik nu al een paar keer gemeet, in de supermarkt o.a
Ik las hetquote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Arn0 het volgende:
Nieuw album in september, eerste single klinkt alweer veelbelovendErg catchy.
deze is nog beter:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Arn0 het volgende:
Nieuw album in september, eerste single klinkt alweer veelbelovendErg catchy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |