Waar? Vorige plaat vond ik fantastisch, z'n nieuwe wat minder maar nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef MCH het volgende:
Zaterdag naar Twin Shadow, is dat eigenlijk wat?
Tijdens de Affaire in Nijmegen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:01 schreef Z het volgende:
[..]
Waar? Vorige plaat vond ik fantastisch, z'n nieuwe wat minder maar nog steeds leuk.
Hehe, ik ook. The Low Anthem tourt ook langs Nederland. Ook in Nijmegen. Ja, hallo..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:14 schreef Z het volgende:
Ik heb er altijd de pest in als bandjes niet naar Amsterdam komen (hoofdstedelijke arrogantie).
Ik was gister bij Connan Mockasin, dat was een uitstekend concert.
Hmz.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:47 schreef MCH het volgende:
Twin Shadow staat zaterdag in Vera, Groningen dus.
quote:Animal Collective
Hey, Centipede Hz pre-orders are up now on our new online store (the baby steps towards a real website continue)!
http://dominorecordco.com/centipedehz
The album is available in 3 formats - Deluxe LP, Standard LP, and CD. The details of each format can be found on the page. All pre-orders will come with a bonus DVD including HD audio of the album, and live video excerpts from our Prospect Park show in 2011.
Be sure to check out the rest of our store at http://www.myanimalhome.net/store.
We're still in the process of collecting all available items from our back catalog to have for sale on there, as well as old shirts, posters and some other exclusives that we're thinking about, so if you don't see what you want, please check back another time.
Enjoy and take care,
AC
Dat is niet hipster genoeg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:32 schreef Z het volgende:
[..]
Staat ook al een tijdje op de luisterpaal hoor.
Vind het nu een beetje middle-of-the-road. Die eerste twee platen vind ik wel heel bijzonderquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:24 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn de Great Lake Swimmers toch eigenlijk een relaxed bandje
Ja, maar dat heb ik het altijd gevonden. Maar het is wel altijd heel relaxed zo mooi op de achtergrond.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Vind het nu een beetje middle-of-the-road. Die eerste twee platen vind ik wel heel bijzonder
quote:
Nee is me te duurquote:Op maandag 9 juli 2012 14:47 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Jij bent er ook altijd bij. Ook Bon Iver woensdag?
Pm me daar maar over, ik 'programmeer' die speciale avonden namelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee is me te duur![]()
Wat vind je er nou van dat de swingavond op sterven na dood is (tenzij er een speciale avond is met een band die draait)?
Volgens mij hebben we elkaar nooit ontmoetquote:Op maandag 9 juli 2012 15:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kennen jullie elkaar nou ook in het echt? Of komen jullie er steeds toevallig achter dat je beiden naar hetzelfde concert bent geweest?
Volgens mij is het probleem vooral dat we niet weten hoe de anderen eruit zienquote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Z het volgende:
Ooit waren er een stuk of 5 volgers van dit topic (me included) in de Ekko bij Pinback maar niemand kende elkaar noch is er gemeet. Schuwe types dus.
Dat je niet weet hoe de rest eruit ziet, is meestal zo met een meet. Maar met een duidelijke afspraak is dat geen probleemquote:Op maandag 9 juli 2012 15:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem vooral dat we niet weten hoe de anderen eruit zienEn volgens mij is straks zo ongeveer het hele topic bij Radiohead, maar dat is dan weer zo'n groot concert dat het ook weer lastig wordt te meeten
Maar ranja heb ik nu al een paar keer gemeet, in de supermarkt o.a
Ik las hetquote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Arn0 het volgende:
Nieuw album in september, eerste single klinkt alweer veelbelovendErg catchy.
deze is nog beter:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Arn0 het volgende:
Nieuw album in september, eerste single klinkt alweer veelbelovendErg catchy.
lekkere plaat. Evenals de nieuwe Get Cape. Wear Cape. Flyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuw Dirty projectors? Naar mijn mening begint het met een paar goede songs maar zwakt het daarna toch af. Toch maar eens vaker opzetten en kijken of mijn mening nog verandert.
Net vandaag voor het eerst een keer geluisterd. Mijn eerste indruk was dat ik het een nog lekkerdere plaat vind dan Orca Bitta. Maar het blijft de Dirty Projectors, dus moet ik het nog een paar keer horen om echt een goed oordeel te kunnen vellen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuw Dirty projectors? Naar mijn mening begint het met een paar goede songs maar zwakt het daarna toch af. Toch maar eens vaker opzetten en kijken of mijn mening nog verandert.
Dat is een meer acoustische plaat geworden toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lekkere plaat. Evenals de nieuwe Get Cape. Wear Cape. Fly
Klopt, traditionelere indie in de goede zin van het woord.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:17 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat is een meer acoustische plaat geworden toch?
Ik vind hem erg fijn!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:03 schreef Norrage het volgende:
En, wat vinden deze indie mensen van die Frank Ocean, die een beetje ala Kanye West wordt gehyped momenteel?
Ik wilde het editen maar ik grijp elke kans aan om topics te bumpenquote:
Baas!quote:Op zondag 15 juli 2012 11:53 schreef Bol_Wan het volgende:
hmm, een top 10 van liedjes, altijd leuk
Niet allemaal indie, wel allemaal goed![]()
en een eervolle vermelding voor het leukste niet-engelstalige liedje:
Giant Giant Sand - Carinito
Ik bedoel meer, albums weet ik wel wat ik leuk vind, maar afzonderlijke nummers?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:25 schreef Bol_Wan het volgende:
is ook echt niet op volgorde, dat zou ik ook niet kunnen uitmaken
Nummers vind ik makkelijker te beoordelen dan albums. Je hebt op een album altijd sterke en zwakkere nummers (enkele uitzonderingen daargelaten), ik kan meestal wel makkelijk de beste nummers (voor mij) ertussenuit pikkenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, albums weet ik wel wat ik leuk vind, maar afzonderlijke nummers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |