Wat nu?quote:
Weer 8 cd's besteld.quote:
Aah, die 6 euro per cd aanbieding van vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weer 8 cd's besteld.Voor minder dan 48 euro.
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef On het volgende:
Dit klinkt wel prettig aan mijn oren. Leuke plaat ook, is van dit jaar.
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:19 schreef kciR het volgende:
Is er nog iemand bij Alt-J geweest maandag? Was het live wat? Ben wel benieuwd eigenlijk of het live net zo tof is als op plaat.
Was je er nog? Ik zat er pas na een minuut of 80 echt in. Maar dat ik zo lang ben gebleven zegt misschien ook wel wat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:35 schreef MCH het volgende:
Wie haalt mij over om vanavond naar the brian jonestown massacre te gaan? Beter gezegd wat mis ik als ik niet ga.
Mensen mensen mensen. Ik merk dat Giant Sand en Howe op dit forum altijd opvallend veel genegeerd wordne, maar deze moet echt geluisterd worden! Album van het jaar!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:12 schreef Norrage het volgende:
Mensen. Ga die nieuwe Giant (Giant) Sand luisterenEen country opera, groots, indrukwekkend, muzikaal, geniaal. Ik heb heb nog niet helemaal afgeluisterd maar ik denk dat de kans groot wordt dat dit het album van het jaar gaat zijn
Nee, voetbal was interessanter (slecht excuus). Ik ga wel even kieken bij Bear In Heaven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Was je er nog? Ik zat er pas na een minuut of 80 echt in. Maar dat ik zo lang ben gebleven zegt misschien ook wel wat.
Ah ja, ik had bijna hetzelfde. Bear In Heaven ga ik ook wel checken ja, Nouveau Vélo gaat ook goed worden volgende week.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, voetbal was interessanter (slecht excuus). Ik ga wel even kieken bij Bear In Heaven.
Omschrijving is leuk, maar het viel me tegenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Maisnon het volgende:
Dana Buoy die nu op luisterpaal staat klinkt wel leuk
Indierock, Folk, Electronisch is de beschrijving, geeft wel een beetje een goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |