Ah, weer zo'n handige tipquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zat er verwarming in die box? Dan is er misschien niks aan de hand. Als het er heeft gevroren zou het een probleem kunnen worden.
Maar in ieder geval moet Billie de wasmachine even leeg laten draaien op kookwas. Dat stilstaande water is vat niet heel fris meer.
Ga ik doen, ik stuur de nieuwe OP straks naar Cat22quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef zwartedoos het volgende:
Tvkastje ging in auto dus die kan je ook afstrepen
Ja hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:08 schreef LaLouchi het volgende:
Dat ziet er lekker uiten het is nog leuk ook he, koken? En stukken lekkerder als dagelijks patat
Nou, ik heb sinds een uurtje koppijn en pijn in mn rugquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:10 schreef MrBaas het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe je lichaam gaat reageren op dit soort voedsel
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef MaJo het volgende:
Ziet er goed uit Billie! Stuk beter dan elke dag patat inderdaad
Ja maar hier zit ook groente en alles bij hequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef zwartedoos het volgende:
Elke dag pasta wordt je ook dik vanVolgende keer kan je roerbakken
volgens mij shagquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef scrub_nurse het volgende:
@zd.dat wordt inderdaad tandemrijden geloof ik![]()
ik weet even niet of er over het roken al gesproken is over hoe te besparen, rook je shag of vaste?
indien je vaste rookt zou je kunnen overwegen ze zelf te gaan maken,scheelt gigantisch in de kosten
stoppen, scheelt nog meer in de kosten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef scrub_nurse het volgende:
ik weet even niet of er over het roken al gesproken is over hoe te besparen, rook je shag of vaste?
indien je vaste rookt zou je kunnen overwegen ze zelf te gaan maken,scheelt gigantisch in de kosten
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef scrub_nurse het volgende:
Ja klopt ik rook shagquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef Leandra het volgende:
En als hij eenmaal een kookplaat heeft dan is het natuurlijk prima mogelijk om een voordeelverpakking macaronigroenten te kopen en een grote pan macaroni te maken, waar hij nog X porties van kan eten, en voor het opwarmen kan hij dan prima de magnetron gebruiken.
Wat fijn dat je dankzij een fokker de pannen kon kopen en macaroni hebt gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef billie1985 het volgende:
En nog even wat foto's van mijn eerste zelfgemaakte maaltijd van gisteren
Een beetje van mezelf, en een beetje hulp van de buurvrouw
Ja dat is toch helemaal fantastisch van de mensen hier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Wat fijn dat je dankzij een fokker de pannen kon kopen en macaroni hebt gemaakt.
En wat leuk dat de buurvrouw ook een beetje mee hielp. Zit er lekker uit.![]()
Heb je vandaag nog wat meer duidelijkheid gekregen over stoppen van je inkomen?
Sterkte ermee. Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen na alle posten en
indrukken.
Goed he?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:16 schreef Logician78 het volgende:
Ziet er lekker uit! Wat goed dat je het meteen zo in gebruik neemt
Heb je dat net allemaal in je eentje opgegeten?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:47 schreef billie1985 het volgende:
[..]
[..]
Ja maar hier zit ook groente en alles bij heJa ik heb voor morgen inmiddels al iets anders op het menu staan
Krielaardappeltjes met kipfilet en groenten
(ben benieuwd of dat wat gaat worden
)
Ja , heel aardig en je waardeert het zo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:03 schreef billie1985 het volgende:
Ja dat is toch helemaal fantastisch van de mensen hier?
Het was me een latertje vannacht , veel reacties .quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef billie1985 het volgende:
Mensen ik ga slapen, last van hoofd-, rugpijn en morgen weer vroeg op. Tot morgen!
Dat fornuisquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef billie1985 het volgende:
En nog even wat foto's van mijn eerste zelfgemaakte maaltijd van gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje van mezelf, en een beetje hulp van de buurvrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Dat je er zo over denkt zegt veel over jezelf.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:52 schreef kijkmij het volgende:
Volgende week staat TS gewoon op de rommelmarkt met dat spul dat jullie hem gegeven hebben en lacht zich slap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |