Heb je dit gelezen?quote:
Sorry hoor, maar hij vind het dus belangrijker om te roken dat dat hij wat aan zijn financiele situatie doet. En de rest van zijn uitgaven, daar kan hij heel goed in minderen, maar hij heeft allemaal smoesjes. Hij kan er goed zelf uitkomen, maar zet hier gewoon ongegeneerd een hele lijst aan spullen neer die hij moet hebben en die jullie wel even voor hem regelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:33 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Tsja ik kan het ook niet helpen dat die belastingen daarop zo hoog zijn, wil ook best stoppen maar je moet er helemaal achter staan
As je niet wilt helpen hou dan je mond dicht. Mag ik zelf bepalen wat ik met mijn spullen doe?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Heb je dit gelezen?
"Even" mijn verhaal kwijt... Deel 2
Bijv. over het roken:
[..]
Sorry hoor, maar hij vind het dus belangrijker om te roken dat dat hij wat aan zijn financiele situatie doet. En de rest van zijn uitgaven, daar kan hij heel goed in minderen, maar hij heeft allemaal smoesjes. Hij kan er goed zelf uitkomen, maar zet hier gewoon ongegeneerd een hele lijst aan spullen neer die hij moet hebben en die jullie wel even voor hem regelen.
Stoppen met roken lukt je idd alleen als je er helemaal achterstaat. Depressie en stress maken dit alleen maar moeilijker. Wij hebben hem zelf gezegd dat hij een lijst moet maken en hij heeft hem gekopieerd van een andere user. Ga je bij haar ook maar even je gal spuwen aangezien het haar lijst is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Heb je dit gelezen?
"Even" mijn verhaal kwijt... Deel 2
Bijv. over het roken:
[..]
Sorry hoor, maar hij vind het dus belangrijker om te roken dat dat hij wat aan zijn financiele situatie doet. En de rest van zijn uitgaven, daar kan hij heel goed in minderen, maar hij heeft allemaal smoesjes. Hij kan er goed zelf uitkomen, maar zet hier gewoon ongegeneerd een hele lijst aan spullen neer die hij moet hebben en die jullie wel even voor hem regelen.
Prima, je vorige bericht was tegelijk met mijn laatste bericht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:17 schreef Cat22 het volgende:
Luxuria: verder discussie over of iemand al dan niet 'recht' heeft op hulp in FB, dit topic is er voor mensen die TS wel willen helpen.
Daarom liet ik hem ook staan, ik dacht al dat het elkaar net gekruisd had.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Prima, je vorige bericht was tegelijk met mijn laatste bericht.
Zat er verwarming in die box? Dan is er misschien niks aan de hand. Als het er heeft gevroren zou het een probleem kunnen worden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:20 schreef Ridocar het volgende:
De wasmachine staat nu even in een garagebox, als ik tijd en een aanhangertje kan regelen neem ik 'm mee. Dat zal hopelijk voor het weekend zijn, maar ik kan niets beloven.
Hij is trouwens 'werkend buiten bedrijf gesteld', dus de kans dat er iets mee mis is lijkt me nihil. Ik vreesde meer voor de koelkast (die stond ruim een jaar niks te doen), maar die schijnt ook goed te werken, toch?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef zwartedoos het volgende:
Tvkastje ging in auto dus die kan je ook afstrepen
Ah, weer zo'n handige tipquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zat er verwarming in die box? Dan is er misschien niks aan de hand. Als het er heeft gevroren zou het een probleem kunnen worden.
Maar in ieder geval moet Billie de wasmachine even leeg laten draaien op kookwas. Dat stilstaande water is vat niet heel fris meer.
Ga ik doen, ik stuur de nieuwe OP straks naar Cat22quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef zwartedoos het volgende:
Tvkastje ging in auto dus die kan je ook afstrepen
Ja hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:08 schreef LaLouchi het volgende:
Dat ziet er lekker uiten het is nog leuk ook he, koken? En stukken lekkerder als dagelijks patat
Nou, ik heb sinds een uurtje koppijn en pijn in mn rugquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:10 schreef MrBaas het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe je lichaam gaat reageren op dit soort voedsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |