SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 31-05-2012 19:02:52 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nu al?quote:
Ja, ik ook. Af en toe wel jammer.quote:
Kamer geboekt he, dan is het over.quote:
Ja, jij lijkt daar af en toe wel een redelijk bepalende factor in te zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kamer geboekt he, dan is het over.
En het is natuurlijk zo dat als ik niet hysterisch ben, dat dan eigenlijk niemand hysterisch is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Mgihihi, ik vind het stiekem best gazallige muziekquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:19 schreef yvonne het volgende:
GREYS Ze hebben je stokken
Bijna net zo leuk als ESF
Henk moet Fiesta Mexicana draaienquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mgihihi, ik vind het stiekem best gazallige muziek
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zette hem even op, maar kreeg al na 2 zinnen een facepalm van mijn vader
Een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]!
Hij galmt hier door het huis hoor.
Ze zijn het gewend en kijken meewarig
HOSSA HOSSA HOSSAquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:17 schreef Renesite het volgende:
Oh god nu hoor ik steeds fiesta mexicana in mijn hoofd. HAAL HET ERUIT
Mijn ouders vinden het zelfs serieus leuk... maarja, die kijken ook al vanaf de eerste uitzending naar het ESF (ja, ze zijn al wat ouder)quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]!
Hij galmt hier door het huis hoor.
Ze zijn het gewend en kijken meewarig
*met aansteker wappert en meeloeit*quote:
Bo is meteen wakkerquote:
Al is het alleen maar omdat Yvonne hoe dan ook een extra stuk taart wilquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:57 schreef Detlev het volgende:
Zet mij ook maar op de ook eten + 2,50 lijst
Komt in orde! En leuk dat je ook weer komtquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:57 schreef Detlev het volgende:
Zet mij ook maar op de ook eten + 2,50 lijst
Oh!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet wat Henk gaat denken, als we na een ESF-meet ook een Schlager-meet gaan organiseren.
Hotel FOK!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
Dijenkletsertttts holadiejeeee.
Misschien kunnen we een dealtje sluiten met Hotel Bienvenue als we er een maandelijkse happening van maken?
Ook de Catmobiel heeft die mogelijkheid.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:50 schreef Renesite het volgende:
Maare.. eventjes he... Hebben ze in r'dam niet een P+R? In mijn Tolle Toledo kunnen mensen gewoon achterin en zo.
Had jij ook mail van Ed?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:53 schreef Qwea het volgende:
Geachte Qwea,
Nee hoor, alles is netjes geboekt.
Het mailtje is alleen nog even ter bevestiging.
Met vriendelijke groet,
Ed
Hotel Bienvenue
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had jij ook mail van Ed?Ik ook!
![]()
Ed heeft het druk.
Ik kreeg net deze idd, omdat ik voor Roozjee een extra kaart had gevraagd:quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:49 schreef Cat22 het volgende:
CRISIS!![]()
Door drukte bij de reserveringen (goh, echt?) kan Bienvenue maar één parkeerkaart garanderen voor onze kamer.
![]()
Dat wordt den chipknip meenemen als we met twee auto's komen.
quote:Geachte Miranda,
Wij hebben maar een beperkt aantal vergunningen beschikbaar.
Er zijn er reeds een aantal besproken, dus wij kunnen u helaas niet de
garantie geven dat het zal lukken.
We zullen er wel ons best voor gaan doen.
Met vriendelijke groet,
Ed Klaassen
Hotel Bienvenue
Als ik het goed heb Leiden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:58 schreef Greys het volgende:
Dan komen er een paar maar eerst naar mij in Bleiswijk (degenen die er mss langs komen?) en dan gaan we vanaf daar met 1 autoRoozjee, uit welke richting kom jij ook alweer?
Weet Ed al dat we hier reclame maken?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg net deze idd, omdat ik voor Roozjee een extra kaart had gevraagd:
[..]
Ligt Bleiswijk op mijn route?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:58 schreef Greys het volgende:
Dan komen er een paar maar eerst naar mij in Bleiswijk (degenen die er mss langs komen?) en dan gaan we vanaf daar met 1 autoRoozjee, uit welke richting kom jij ook alweer?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet Ed al dat we hier reclame maken?!
Hotel Bienvenue
Rotterdam
http://www.hotelbienvenue.nl/
Voor al uw FOK!meets
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef yvonne het volgende:
Eetcafé 't Halve Maatje in Rotterdam
Voor al uw ESF, FOK!Schlager en FOK!Tiroleravonden
http://cafe.hethalvemaatje.nl/
Het gaat niet om het aantal kaarten per kamer, maar om het aantal kaarten in het algemeenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef Steve het volgende:
Kunnen wij niet een kaart aanvragen voor onze kamer en dat jullie die dan gebruiken?
Al kan ik me wel voorstellen dat ze door het beperkte aantal er eerste instantie maar één per kamer afgeven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal kaarten per kamer, maar om het aantal kaarten in het algemeen. Hij heeft er maar een paar waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al kan ik me wel voorstellen dat ze door het beperkte aantal er eerste instantie maar één per kamer afgeven.
Maar om jullie dan een kaart te laten bestellen die je niet gebruikt voelt voor mij dan ook weer wat oneerlijk.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind dat Qwea maar een tweede kaart moet aanvragen voor haar kamer en die aan ons moet geven.
Da's wel lekker dat het nu op zaterdag is, dan hebbie tenminste 's middags tijd om nog ff rustig ergens af te spreken onderweg enzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:11 schreef Renesite het volgende:
Wij zoeken ook mogelijkheden wat betreft carpool en/of andere fratsen.
Dan win ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:14 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dat je het verdeelt moet worden op basis van afstand vanaf Rotterdam
Renesite wint het echt wel van jou!quote:
En om vroeg bij Henk al aan de zuip te gaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel lekker dat het nu op zaterdag is, dan hebbie tenminste 's middags tijd om nog ff rustig ergens af te spreken onderweg enzo.
Ik ga trouwens al om een uur of 14-15 uur in dat hotel willen zijn denk ik![]()
Lekker voorpretten daar en omkleden en trutten
Ik had ook al gezegd dat ik dan zou incheckenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel lekker dat het nu op zaterdag is, dan hebbie tenminste 's middags tijd om nog ff rustig ergens af te spreken onderweg enzo.
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En om vroeg bij Henk al aan de zuip te gaan.
Alvast even je veiligheidsspelden goed doen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat GB zegt!quote:
Ja, maar Patrick woont nog +30minuten/50 kilometer erbovenopquote:
quote:
Jezus fuck, dus je moet 300km reizen +-quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar Patrick woont nog +30minuten/50 kilometer erbovenop
Even vanuit Den Helder via Duitsland naar Rotterdam?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ook al gezegd dat ik dan zou incheckenLigt er ook aan of ik rewimo moet halen of niet, maar in principe zou ik ook dat moeten redden.
Laat dat rijbewijsje eens zienquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga met het OV hoor. Dat gedoe met rijden en parkeren
![]()
.
Ik niet, want langer reizen en het scheelt qua kosten maar 3 euroquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga met het OV hoor. Dat gedoe met rijden en parkeren
![]()
.
Dat is een minder groot probleem dan zijn navigatieskills.quote:
Dat is even ver als van hier naar belgiëquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Even vanuit Den Helder via Duitsland naar Rotterdam?
Whut?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef sp3c het volgende:
gewoon allemaal met het OV gaan, goed voor het milieu en ik weet de weg ... ik zal een routebeschrijving maken tegen die tijd
Je gelooft niet dat ik een rijbewijs heb?quote:
Ooh ik dacht dat je vroeg hoe ver het wasquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Even vanuit Den Helder via Duitsland naar Rotterdam?
Whut?
Zeg ik toch?quote:
Euh... nou neequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik een rijbewijs heb?
navigere is overratedquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
Patrick en navigeren haha!
Je moet dáár heen! *wijst*
245 vanuit grunn naar rotterdam, + 50 voor pat = 295quote:
Ja ik ook, wil niet zeggen dat je kan rijdenquote:
quote:
Dan woon je niet verder weg dan renequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee 200 km
[..]
Nog steeds in Enschede
Of Cat.quote:
Volgende keer toch die stoelverhogingquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen rijbewijs. Ik heb wel eens een auto vanaf het kruispunt rechtsaf over twee stroken de berm ingereden terwijl vriend + aardige manier hem duwden. Auto kapoet.
Stuur ze weg en doe sociaal tegen ons.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
Er is hier visite, ik moet eigenlijk sociaal doen
Ik heb ooit tractor gereden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen rijbewijs. Ik heb wel eens een auto vanaf het kruispunt rechtsaf over twee stroken de berm ingereden terwijl vriend + aardige manier hem duwden. Auto kapoet.
Ja, waar blijft mijn koffie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
Er is hier visite, ik moet eigenlijk sociaal doen
Ja maar jij zat niet achter me, dat was Ing, toch?quote:
Ik gisteren toen ik in de bus zat. Brommertje aangereden (niet door de bus waar ik in zat) en er werd gereanimeerd enzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag een live autobotsing gezien.![]()
Gelukkig niet de Catmobiel maar ik stond wel eerste rang.
Hee, zo'n dwerg ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgende keer toch die stoelverhoging?
QFTquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stuur ze weg en doe sociaal tegen ons.
O ew.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gisteren toen ik in de bus zat. Brommertje aangereden (niet door de bus waar ik in zat) en er werd gereanimeerd enzo.
mhaaaaaawquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, zo'n dwerg ben ik nou ook weer niet.
Waar woon je? Ongeveer? Ik hoef geen adres.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Ik ben heel even weg en meteen is het crisis en hysterie!?![]()
Even snel alles lezen.
Ik zat ook eerste rang. Zowel bij de boom als bij het fietspadquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar jij zat niet achter me, dat was Ing, toch?
In Leiden, idd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar woon je? Ongeveer? Ik hoef geen adres.
Zou jij dan heeeeel misschien via A12 en dan meteen na Zoetermeer afslag Bleiswijk kunnen gaan?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat ook eerste rang. Zowel bij de boom als bij het fietspad
Natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou jij dan heeeeel misschien via A12 en dan meteen na Zoetermeer afslag Bleiswijk kunnen gaan?
Dan kunnen we hier binnendoor via de N209 zo naar Rdam en dan hebben wij genoeg aan die ene parkeerkaart die ik al heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Een van de twee routes die ik de vorige keer kreeg ging via Bleiswijk, dus dat moet niet moeilijk te vinden zijn.
Bleiswijk is echt een makkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier vandaan ook weer makkie naar Rotterdam. Dus top als dat zou kunnen, dat scheelt ons weer 1 autoIk zorg wel dat Goodbye dan ook al opgehaald is van het station, dus dat we met drie tegelijk daar in het hotel komen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wij hebben geen kaart aangevraagdquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt Bleiswijk op mijn route?![]()
En als indaha en meneer indaha ook een kaart hebben aangevraagd is ons probleem waarschijnlijk sowieso al opgelost want dan zullen we wel carpoolen.
Ik hoef me ook nooit zorgen te maken!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Bleiswijk is echt een makkie
En hier vandaan ook weer makkie naar Rotterdam. Dus top als dat zou kunnen, dat scheelt ons weer 1 autoIk zorg wel dat Goodbye dan ook al opgehaald is van het station, dus dat we met drie tegelijk daar in het hotel komen
Ahum...quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind wel dat het gedoe met parkeerkaarten wel IETS hysterischer kan hoor!
Komt helemaal in orde.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Bleiswijk is echt een makkie
Armoede!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:49 schreef Cat22 het volgende:
CRISIS!![]()
Door drukte bij de reserveringen (goh, echt?) kan Bienvenue maar één parkeerkaart garanderen voor onze kamer.
![]()
Dat wordt den chipknip meenemen als we met twee auto's komen.
Heel goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ahum...
OH MIJN GOD, ER ZIJN TE WEINIG PARKEERKAARTEN!!!
GREYS, WAT NOU ALS IK VERDWAAL IN DAT REUSACHTIGE BLEISWIJK?
WAT NOU ALS WE ROTTERDAM NIET MEER KUNNEN VINDEN?
WAT NOU ALS....?
beter zo?![]()
Ik heb een Smart, dus daar passen er geen drie inquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komt helemaal in orde.![]()
Rest alleen de vraag, wil jij rijden of zal ik rijden?![]()
Blij toequote:
Ik ben ondertussen wel goed in het vinden van het hotel vanaf Rotterdam CS en ik denk dat ik ook henk wel kan vindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:50 schreef Goodbye het volgende:
Als ik maar van het hotel naar Henk kan komen vind ik alles best. Maar goed, we hebben nog een maand of drie.![]()
Mensen die niet op deze meet komenquote:
Moest het ook al checken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen die niet op deze meet komen!
Ga ik in een Smart passen, denk je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een Smart, dus daar passen er geen drie in
Maarrrrr als Gb met de trein naar CS komt, dan kunnen wij met de Smart, die proppen we nog makkelijker in een plekkie daar denk ik.![]()
En Bleiswijk heeft gratis parkeren![]()
![]()
![]()
Dus je kunt jouw auto daar rustig achterlaten.
Ah, okquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel goed! Alleen had dat allemaal in losse berichten gemoeten.
Overdrijven is ook een vak zegquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar Patrick woont nog +30minuten/50 kilometer erbovenop
285kilometer
OMG NEE ALLE KAARTEN OOOOOOOOOOOOOOOP. OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef indaha het volgende:
Mijn man heeft gebeld MAAR ER ZIJN GEEN KAARTEN MEER, de meneer verontschuldigde zich en zei dat EEN GROTE GROEP KWAM
die alle kaarten had ingepikt
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef indaha het volgende:
Mijn man heeft gebeld MAAR ER ZIJN GEEN KAARTEN MEER, de meneer verontschuldigde zich en zei dat EEN GROTE GROEP KWAM
Ach jezus, die 20 kmquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg31 km!
WIE?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef indaha het volgende:
IK BÉN DIE GROEP!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef indaha het volgende:
Welke medereizigers?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij hebben geen kaart aangevraagdaangezien wij met de trein gaan omdat we dachten dat carpoolen niet ging ivm met jullie medereizigers en het autorijden nog niet zo goed gaat met mijn man zijn voet.
WAT!?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef indaha het volgende:
IKWEET HET NIET,VOLGENS HEM ALLEMAAL GEHAKTBALLEN
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik moet steeds maar denken aan die arme man van Bienvenue.
Eergisteren was hij nog lekker rustig zijn zaakjes aan het regelen, rustig avondje op de bank met zijn vrouw.
Volgende dag wordt het hotel helemaal plat gebeld en gemaild door een bende hysterische Fokkers die krijsen dat ze de 15e een kamer móeten hebben, mét parkeerkaart!
HAHAHAHAAHAquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef indaha het volgende:
nee, op de komma nauwkeurigquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach jezus, die 20 kmJe penis lengte rond je toch ook naar boven af?
Dat is ook een idee, ik bedoelde idd Steve en Tha Erik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke medereizigers?Misschien dat Steve nog meewil maar verder is het Takke en ik. Want Rene en Patrique gaan we echt niet ophalen heur.
![]()
Maar ik moet me nog bedenken hoe we gaan, trein is ook wel relaxed natuurlijk (effe NS in de gaten houden voor kortingskaarten) en dan is de parkeerkaartstress zo vorbei.
O laat aub niets met die man gebeuren voor 15 september , anders staan we allemaal op straatquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik denk dat die vent nu met een zuurstofmasker door zijn hotel loopt.
Of kruidvat, hema, AHquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke medereizigers?Misschien dat Steve nog meewil maar verder is het Takke en ik. Want Rene en Patrique gaan we echt niet ophalen heur.
![]()
Maar ik moet me nog bedenken hoe we gaan, trein is ook wel relaxed natuurlijk (effe NS in de gaten houden voor kortingskaarten) en dan is de parkeerkaartstress zo vorbei.
Jezus, wat klein.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, op de komma nauwkeurig![]()
23,6 cm!
Waarschijnlijk reis ik vanaf eindhoven en kan je best op mijn meereiskorting van 40% meereizenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Erik heeft de Catmobiel niet meer nodig. Hij is gevlucht naar Utrecht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is ook een idee, ik bedoelde idd Steve en Tha Erik.
Maar mij lijkt de trein ook wel relaxed, als jullie ook met de trein zouden gaan dan rijden wij wel naar Weert en dan gaan we gezellig samen.
Nou ja, ik ben in het weekend vaak in Eindhoven he.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Erik heeft de Catmobiel niet meer nodig. Hij is gevlucht naar Utrecht.![]()
3quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Althans, geen idee hoeveel mensen met me mee mogen reizen op korting.
3quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Althans, geen idee hoeveel mensen met me mee mogen reizen op korting.
Beste Ed,quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:04 schreef Qwea het volgende:
Hoi Q,
Ja, de kaart hebben we voor je geregeld.
Met vriendelijke groet,
Ed
__
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beste Ed,
Ik ben de partner van Qwea en vernam dat zij zonder mij een nachtje weg wilde. Je zult begrijpen dat ik dat niet kan toestaan en daarom zeg ik bij deze de reservering voor de kamer af.
De parkeerkaart mag je reserveren voor mijn goede vriendin Cat22 doe toevalligerwijze diezelfde avond ook in je etablissement verblijft.![]()
met vriendelijke groet,
Meneer Qwea
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben in het weekend vaak in Eindhoven he.
[..]
Beste Ed,
Ik ben de partner van Qwea en vernam dat zij zonder mij een nachtje weg wilde. Je zult begrijpen dat ik dat niet kan toestaan en daarom zeg ik bij deze de reservering voor de kamer af.
De parkeerkaart mag je reserveren voor mijn goede vriendin Cat22 doe toevalligerwijze diezelfde avond ook in je etablissement verblijft.![]()
met vriendelijke groet,
Meneer Qwea
[..]
Beste Ed,
met vriendelijke groet,
Meneer Qwea
Ben jij wel een beetje zuinig op onze Ed?quote:
Tot 2.00 past er in in elk gevalquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga ik in een Smart passen, denk je?![]()
Ik vind het nl helemaal niet erg om te rijden hoor. Ik hou er van.
Misschien iets hysterischer, voor Erik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Moeten we de OP niet updaten: je kunt Bienvenue boeken MAAR ER ZIJN GEEN PARKEERKAARTEN MEER!![]()
![]()
Beste Ed,quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beste Ed,
met vriendelijke groet,
Meneer Qwea
Oh ja, je hebt me al niet meer nodig oké, duidelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.![]()
Takke en ik zijn beiden in het bezit van een kortingskaart dus samenreizen is gezellig, maar mocht het niet lukken dan is dat ook niet zo erg.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben jij wel een beetje zuinig op onze Ed?Je maakt hem horendol met je controlfreakische mails.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beste Ed,
Mijn vriend heeft net een mailtje gestuurd dat hij de kamer die ik had geboekt wilde afzeggen, en dat je de parkeerkaart aan zijn goede vriendin cat22 mocht geven. Nu is het zo dat ik hem gisteren heb verteld dat ik bij hem wegga, omdat ik erachter kwam dat hij seksuele contacten met "zijn goede vriendin" cat22 heeft.
Je zult begrijpen dat hij mij natuurlijk niet samen met haar in hetzelfde hotel wil hebben, zeker niet nu ik sinds een poosje geen nagels meer bijt en ze behoorlijk lang zijn geworden.
De kamer mag dus geboekt blijven zoals hij is. Het enige wat mij nog rest is de vraag of het mogelijk is een paar goed absorberende handdoeken op mijn kamer neer te leggen.
Met vriendelijke groet,
Qwea
Die is al het land uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat die Ed ondertussen al overspannen thuiszit.
Waitwhut?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt me al niet meer nodig oké, duidelijk!
Nee hoor, die is bezig een mooie RSI arm te kweken door al die mails van een niet nader te noemen Q.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef Fred_B het volgende:
Cat sexuele contacten met Moquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beste Ed,
Mijn vriend heeft net een mailtje gestuurd dat hij de kamer die ik had geboekt wilde afzeggen, en dat je de parkeerkaart aan zijn goede vriendin cat22 mocht geven. Nu is het zo dat ik hem gisteren heb verteld dat ik bij hem wegga, omdat ik erachter kwam dat hij seksuele contacten met "zijn goede vriendin" cat22 heeft.
Je zult begrijpen dat hij mij natuurlijk niet samen met haar in hetzelfde hotel wil hebben, zeker niet nu ik sinds een poosje geen nagels meer bijt en ze behoorlijk lang zijn geworden.
De kamer mag dus geboekt blijven zoals hij is. Het enige wat mij nog rest is de vraag of het mogelijk is een paar goed absorberende handdoeken op mijn kamer neer te leggen.
Met vriendelijke groet,
Qwea
Ed gaat hysterisch de plakken kaas recht leggen the morning after denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef Fred_B het volgende:
Tja, het is alweer een poos voorbij met JJH dus je moet toch wat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Cat sexuele contacten met Modat had ik nu niet achter haar gezocht
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, die is bezig een mooie RSI arm te kweken door al die mails van een niet nader te noemen Q.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, het is alweer een poos voorbij met JJH dus je moet toch wat.
En vraagt zich af of hij wel voldoende kaas heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ed gaat hysterisch de plakken kaas recht leggen the morning after denk ik
Oh Cat gaat de onverwachte geneugten van het crew-zijn ook ervaren?quote:
Ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh Cat gaat de onverwachte geneugten van het crew-zijn ook ervaren?
Dan neem ik wel muesliquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En vraagt zich af of hij wel voldoende kaas heeft.
Maar... dan moet hij daarna alle korrels weer recht gaan leggen.quote:
Ohechwoar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, het is alweer een poos voorbij met JJH dus je moet toch wat.
oh gottegottegotquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanaf nu vast elke avond oefenen op spiegeltandenpoetsfoto's.
En je "ooh man wat ben ik onwijs sexy en ik weet het!" blik ook?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Hun liefde is volgens mij nooit geconsumeerdquote:
En de 'ik sta onderaan een trap dus moet mijn decollettage bedekken' foto's.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je "ooh man wat ben ik onwijs sexy en ik weet het!" blik ook?
Those were the daysquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de 'ik sta onderaan een trap dus moet mijn decollettage bedekken' foto's.
Nou, cat haar sterretje was anders wel een mooi rondje hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hun liefde is volgens mij nooit geconsumeerd.
Wow, easy there Q.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, cat haar sterretje was anders wel een mooi rondje hoor
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Die heb ik toch standaard?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je "ooh man wat ben ik onwijs sexy en ik weet het!" blik ook?
Roger, kan je niet gewoon even hetero worden en dan op ouwe wijven vallen en dat we dan gaan trouwen? Ah?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Zo, en nu gaat ik slapen.
Welterusten allemaal.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Roger, kan je niet gewoon even hetero worden en dan op ouwe wijven vallen en dat we dan gaan trouwen? Ah?
Ik wil er wel echt een paar maken daar in het hotel hoor met julliequote:
Vond ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil er wel echt een paar maken daar in het hotel hoor met jullie![]()
Dat zijn van die foto's die jaren later nog leuk zijn
Oh nou daar doe ik het voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Als ik het kon zou ik het voor jou zo doen.
Ja of gewoon homo blijven enquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Roger, kan je niet gewoon even hetero worden en dan op ouwe wijven vallen en dat we dan gaan trouwen? Ah?
Mjah ik weet niet hoor Erik, maar als ik jou was zou ik hem razendsnel inpikken voor iemand je voor is.quote:
quote:
Feel free to insult me.
Ja hoi, ik houd ook van herman van veen en niemand staat voor mij in de rij at the moment hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah ik weet niet hoor Erik, maar als ik jou was zou ik hem razendsnel inpikken voor iemand je voor is.
Ik bedoel... HERMAN VAN VEEN!
Need I say more? Echt??? Nee toch? Nou dan!
Ik ga Ed eens even doorgeven dat ik stamgast ben, er zeer gezellig uitzag in rwb (zijn woordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef Steve het volgende:
[..]! Wat geweldig dit. Die arme mensen daar zitten nu al met de handen in het haar.
Welterusten ,quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Zo, en nu gaat ik slapen.
Welterusten allemaal.
Misschien wil ie je er wel liever een geven als je zegt dat ie je best 's avonds heel netjes en recht mag instoppen in bedquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga Ed eens even doorgeven dat ik stamgast ben, er zeer gezellig uitzag in rwb (zijn woorden) en dat ik een parkeerkaart MOET.
Voor- of nadat Rene en Patrique dat hebben gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wil ie je er wel liever een geven als je zegt dat ie je best 's avonds heel netjes en recht mag instoppen in bed.
quote:
work in progressquote:
I like your style.quote:
Wamoedikdoen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor- of nadat Rene en Patrique dat hebben gedaan?
Cat instoppen.quote:
Lees ik hier nu een zekere teleurstelling?quote:
Neeeeeee gekkiequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees ik hier nu een zekere teleurstelling?
Gelukkig maar. Wordt het toch nog gezellig!quote:
quote:
da's niet helemaal dezelfde vibequote:
NOES!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Iets met dat Henk ons ineens hekelt en nooit meer wil zien?
Hier is ze al:quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef Steve het volgende:
Ik roep wel even heel hard dat Joan ook nog even komt. Doet het altijd goed.
God ja! Een week geleden (alquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier is ze al:
Vorige week hadden we nog hoop
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:08 schreef Qwea het volgende:
Zal ik ook ff doen. Heeft cat tenminste een parkeerkaart
ohmygod.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Wesley Sneijder geil... wie vind me nu eng?
*schopt TheVulture naar VBL*quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef TheVulture het volgende:
AUquote:
Wesley Sneijder zelf waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wesley Sneijder zelf waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wesley Sneijder zelf waarschijnlijk.
quote:
Ja ho eens even, al die verborgen achterafkosten maken het wel erg duur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |