Heb jij toevallig ook 2 emails gekregen dat het verzonden was? Volgens mij is er wat fout gegaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Zal vast wel komen, we zijn ongeduldig denk ik haha
Dat. Soms duurt het nu eenmaal haast een maand. Stel je daarop in, komt het vroeger kan het alleen maar meevallen, verwacht je dat iets er in een week is en komt het altijd nog niet, brengt dat alleen maar onnodige frustratie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Klopt, Had het pakje nodig voor een verjaardag , verwacht je dat het komt , komt het nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat. Soms duurt het nu eenmaal haast een maand. Stel je daarop in, komt het vroeger kan het alleen maar meevallen, verwacht je dat iets er in een week is en komt het altijd nog niet, brengt dat alleen maar onnodige frustratie.Patience is a virtue.
Nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook 2 emails gekregen dat het verzonden was? Volgens mij is er wat fout gegaan
Ik heb al een bankrekening toegevoegd, al sinds het begin.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, je eigen bankrekening toevoegen en door de bijbehorende verificatie gaan.
Dan schiet PayPal het geld eerst voor en haalt het later van je bankrekening af.
Denk dat de meeste mensen hier dat al wel jaren voor elkaar hebben, ik al vanaf het begin, 4 jaar ofzo, werkt nog steeds perfect.
Dat is nou het risico van chinashopping..als je dingen op tijd moet hebben moet je ze niet uit china halen..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:14 schreef davedavy het volgende:
[..]
Klopt, Had het pakje nodig voor een verjaardag , verwacht je dat het komt , komt het nietVorige pakje kwam binnen 10 dagen al
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef Goddelijker het volgende:
Is het mogelijk om een pakket dat vandaag verstuurd is te annuleren en terug naar de verkoper te sturen?
Dus? Het antwoord blijft neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, de vraag is niet persé voor mij bedoelt hoor.
Ik heb geen probleem, maar een kennis wel.
voor t eerst eens een mooie reactie van je, je leert t nog welquote:
dank jequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
voor t eerst eens een mooie reactie van je, je leert t nog wel![]()
![]()
Daarnaast kan die gene t wel retourneren door als het een pakketje is te weigeren aan de deur,
dan word hij naar mijn weten weer terug gestuurd..
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:29 schreef pazara het volgende:
Aangezien we hier op tweakers.net zijn vond ik dat dat beter moest kunnen.
www.chinaprices.usquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:29 schreef pazara het volgende:
Na diverse bestellingen in china te hebben gedaan bij vele winkels ergerde ik mij kappot dat je elke site liep af te zoeken voor hetzelfde artikel.
Dus ik heb een website gemaakt die automatisch vele chinese webshops indexeerd en meerdere malen per dag de nieuwste artikelen ophaalt.
De website is natuurlijk nog in aanbouw (er worden nog steeds nieuwe webshops toegevoegd) dus als jullie op en/of aanmerkingen hebben zeg het gerust.
De URL van de website is: http://www.chinapricefinder.com
Wat verwacht je dat het oplevert zo'n site?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:29 schreef pazara het volgende:
Na diverse bestellingen in china te hebben gedaan bij vele winkels ergerde ik mij kappot dat je elke site liep af te zoeken voor hetzelfde artikel.
Dus ik heb een website gemaakt die automatisch vele chinese webshops indexeerd en meerdere malen per dag de nieuwste artikelen ophaalt.
De website is natuurlijk nog in aanbouw (er worden nog steeds nieuwe webshops toegevoegd) dus als jullie op en/of aanmerkingen hebben zeg het gerust.
De URL van de website is: http://www.chinapricefinder.com
CP heeft ook nog eens meer shops ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
www.chinaprices.us![]()
Dus niet echt een gat in de markt helaas..
Ik heb een Ramos w17 pro aangeschaft voor exact 100 euro. Prima ding en draait alles soepel. Heeft alleen geen hdmi of bluetooth of 3g ofzo, mocht je daar echt naar zoeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef Ryan93 het volgende:
Zie redelijk vaak tablets van bic langs komen , ben totaal niet thuis in het tablet gebiedje en al die spec's zeggen me ook vrij weinigMaar zit er nu toch aan te denken om een tabletje aan te schaffen ipad is weer iets te prijzig dus dan maar naar een android kijken , iemand wat leuke tips , leuke tablets voor rond de 100 / 150,- ?
Zo'n quads hebben ze bij Heuts ook gewoon voor 1499 euro....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:51 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ga me maar eens scheren in James Bond stijl.....![]()
Ben helemaal klaar met die plastic scheertroep.. te veel irritatie en het is ook nogal goedkoper![]()
Nu maar afwachten of het bevalt of dat ik binnenkort zelf mn eerste huidtransplantatie doe..
Bob Ross legt je wel even uit hoe double edge / safety razor scheren werkt... kijk vanaf 4:00 min (hoe ik tot aan die 4:00 min heb kunnen kijken is mij ook een raadsel..)
![]()
Review van de weishi:
(Ik zat echt naar een scherende kerel te kijken...)![]()
![]()
En over die scooters invoeren gesproken..
Die hebben een (erg lullig soort van CE) IGC certificaat nodig van de fabriek of importeur,
anders word het invoeren en keuren voor een kenteken bewijs nogal moeilijk gemaakt (krijg je een individuele keuring) en dit wil je echt niet.. en vind je portemonnee ook niet erg fijn...
Zorg dus dat er een papieren IGC (of een typegoedkeuring van een ander EU land) bij zit en dat ie ook daadwerkelijk klopt met het framenr. op de scooter, dan is het een kwestie van papieren, scooter en zak geld mee naar rdw en stelt het keuren zelf stelt niets meer voor...
Voor chinese scooters met IGC of typegoedkeuring uit duitsland klik hier
Die quads zijn ook erg leuk...![]()
Hadden......... kan hem nergens meer vinden op die sitequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zo'n quads hebben ze bij Heuts ook gewoon voor 1499 euro....
Zie: http://www.heuts.nl/shop/aanbiedingen-4
Laat maar weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:51 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ga me maar eens scheren in James Bond stijl.....![]()
Ben helemaal klaar met die plastic scheertroep.. te veel irritatie en het is ook nogal goedkoper![]()
Nu maar afwachten of het bevalt of dat ik binnenkort zelf mn eerste huidtransplantatie doe..
Is dat dat ding waarvan je eerst beweerde dat het qua specs exact op de Ipad lijkt? Zo ja, dan ben je duped.. Aangezien er 2 varianten zijn en de goedkopere variant (die jij wel moet hebben gezien de prijs) duidelijk geen ipad 2 specs heeft..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:56 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik heb een Ramos w17 pro aangeschaft voor exact 100 euro. Prima ding en draait alles soepel. Heeft alleen geen hdmi of bluetooth of 3g ofzo, mocht je daar echt naar zoeken.
Zie die actuele folder waarnaar ik link. In de winkel staat er ook gewoon eentje als proefmodel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hadden......... kan hem nergens meer vinden op die site
en er zullen wel meer shops zijn waar ze "gewoon" te krijgen zijn..
Haha, psies! Al doe ik het lekker elektrisch, stuk minder gedoe en zooi!quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Laat maar weten.Handig voor emo's ook, die scheermesjes. Vind het altijd wel grappig, zulke experimenten. Alhoewel dit natuurlijk pas de eckte manier van scheren is:
[..]
Het enige goede aan de W17 Pro is w.m.b. de dualcore processor die het browsen e.d. vlot maakt. Al kunnen de meeste mensen wel uit de voeten nog met de Allwinner A10. De W17 Pro vind ik alleen lelijk (en alleen in wit) en goedkoop eruit zien, geen toegankelijk design voor iedereen, de camera is niet super, het beeldscherm is niet IPS, maar het is ook nog eens niet helemaal optimaal voor een gewoon scherm, geen HDMI-support... meh, ik ben iemand die gaat voor het totaalplaatje, niet alleen het innerlijk.quote:Is dat dat ding waarvan je eerst beweerde dat het qua specs exact op de Ipad lijkt? Zo ja, dan ben je duped.. Aangezien er 2 varianten zijn en de goedkopere variant (die jij wel moet hebben gezien de prijs) duidelijk geen ipad 2 specs heeft..
Edit: ik zie dat Downstar dat als eerste aangaf. Wat ik dus wil zeggen is dat er 2 varianten zijn:
http://www.tinydeal.com/r(...)=USD&sk=1249835587Og
Deze is dan schijnbaar non-pro, alhoewel er bij sommige sites met dezelfde specs ook nogal eens pro bij staat.. :/
http://www.pandawill.com/(...)=killger&pclid=24265
En dit is dan de goedkoopste pro. (Goedkoopste als in: met free shipping en hoogstwaarschijnlijk extragratizz douanekosten aangezien douane inmiddels de maten van pakketjes met tablets aardig doorheeft zeg maar..)
quote:Edit 2: En bedankt, nu dus ook zo'n cheape Lucky Bag besteld @ DX.Nu 6 maanden wachten tot die cheape onzinnige crap m'n huis bereikt. Dafuq.
Beter hadden ze die dingen gewoon funbags genoemd trouwens.![]()
Enbmet wat geluk vanavind ook een van een min of 20quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:30 schreef shiznuts het volgende:
Free shipping gaat niet zo snel als DHL/UPS/FedEx.Ze hebben 'em maandag op de post gedaan.
(Latest YT-vids here)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Enbmet wat geluk vanavind ook een van een min of 20
Tijdje geleden nog in een 4 wheel buggy/quad achtig ding gereden, en bij regenplassen e.d. is het toch al snel wat.. Onhandig bij de electronica qua starten etc. Moet best over nagedacht zijn en goed afgeschermd zijn en zo..quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:06 schreef monkeybrain het volgende:
Al die Chinese quads zijn zeker alleen bruikbaar als het kurkdroog is en als je een droge ruimte hebt om ze te parkeren? Anders roest dat volgens mij zo onder je kont vandaan
Nou ja, voor de prijs van een iPad kun je nog altijd een stuk of drie U30GTs halen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:01 schreef neo2000 het volgende:
Die Cube U30GT ontloopt dan de ipad niet zoveel meer qua specs, maar ook qua pijs niet meer.
Doen ze tegenwoordig allemaal, andere zeggen in plaats daarvan 'HQ' or 'Hi-res'. Op 7" is het natuurlijk wel aardig wat 1024x600 (tot voor kort eigenlijk 800x480) en op YouTube heb je de keuze tussen 240p, 360p, 480p, 720p en 1080p, waarbij 720p en 1080p HD zijn. Bij 600 pixels hoogte doe je jezelf tekort met 480p, dus moet je wel voor 720p footage gaan, dus wat dat betreft kun je ook zeggen HD. Of je zegt alles met meer dan 130 PPI is HD. Is nogal vrij ter interpretatie waar dat nu precies op slaat. Maar grotendeels natuurlijk een marketinggag.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef Xetran het volgende:
Ik heb niet gezegd dat de ramos qua specs op de iPad lijkt hoor, dat zal iemand anders geweest zijn. Qua benchmarks komt hij wel boven de Galaxy tab, maar goed. Hier zat ook geen Allwinner a10 in trouwens, maar een cortex a9 met een mali dc gpu als ik mij niet vergis.
Maar als die nieuwe Ainol er echt zo uit ziet als die plaatjes doen denken dan zou ik idd voor die gaanIk snap alleen niet hoe ze bij dat '7 inch HD LCD screen komen?
Echter zie ik dat het gaat op een Browsermark score, ik heb dit denk ik gezien als normale benchmark..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wow; Browsermark score van Ramos W17 Pro: 101975
Hoger dan iPad 2, bijna even hoog als de Transformer Prime op 3.2
http://tweakers.net/benchdb/test/838
Veel hoger dan de Galaxy tab.
Cheap bag-o-crap sucker hier. Dure bag-o-crap was mij.. Te duur.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:19 schreef shiznuts het volgende:
Foei!
Maar voor tablets ff verder in het tablettopic ouwehoeren.
Ik wil nu weleens weten wie er allemaal zo'n bag-o-crap bij DX heeft besteld!
Jup, wel bluetooth, ook a2dp support, maar met het gesloten filesystem is bluetooth niet zo nuttig voor file uitwisseling.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, voor de prijs van een iPad kun je nog altijd een stuk of drie U30GTs halen.En dan heb je er ook nog eens USB, HDMI, MicroSD-slot en kweenie of de basic iPad bluetooth heeft? En video's mag je dan gaan kijken met zwarte balken waar je 2 criminelen nog mee kunt anonimiseren.
ff over die bamiscooters..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef revpolen het volgende:
vandaag mailtje gehad van de scooterchinees
120 USD voor een scootertje.. bezorgkosten DHL 650 USD!!
of
120 USD voor scootertje bezorgkosten per containerschip 250 USD
dan kon ik er ook 10 nemen omdat de bezorgkosten van 1 tot 10 stuks 250 USD is..
ff verder zoeken dus..want wil der gewoon 1 voor de fun
een stylus werkt toch niet op capacitive schermen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef Xetran het volgende:
Ik had trouwens een stylo besteld voor mijn ramos, maar is dat eigenlijk niet gevaarlijk vanwege krassen op het scherm?
Voor Draw Something zijn ze ideaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:19 schreef shiznuts het volgende:
Vergeet stylo's. Dat werkte alleen fijn ten tijde van resistive touch en bij tekentablets met een batterij in de pen. Die zwarte ronde bolle dingen, of die vage schepjes vind ik maar niks voor op capacitieve schermen. Heb je iemand ooit in het openbaar een stylus zien gebruiken? Nee, precies, om die reden dat ze eigenlijk nergens op slaan.Tenzij je je vinger niet moe wilt maken of het scherm onmin wilt bevingerafdrukken.
Jup correctquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:19 schreef shiznuts het volgende:
Foei!
Maar voor tablets ff verder in het tablettopic ouwehoeren.
Ik wil nu weleens weten wie er allemaal zo'n bag-o-crap bij DX heeft besteld!
› Shiz: 1 x cheap4fun, 1 x itbetterbegood4thatprice
› neo2000: 1 x cheap4fun
› RobertNL: 2 x cheap4fun, 1 x itbetterbegood4thatprice
› fissure: 1 x cheap4fun
› Loll: 1 x cheap4fun ?![]()
Dit kan niet veel minder zijn als de laatste hunt boxenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef Downstar het volgende:
Nee die gok durfde ik niet aan..
dan wacht ik wel weer op een ibood hunt box
Dit, alleen voor wat tekenen zijn ze soms handig anders zeer irritant (wellicht dat een note stylus beter is door de precisie)quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:19 schreef shiznuts het volgende:
Vergeet stylo's. Dat werkte alleen fijn ten tijde van resistive touch en bij tekentablets met een batterij in de pen. Die zwarte ronde bolle dingen, of die vage schepjes vind ik maar niks voor op capacitieve schermen. Heb je iemand ooit in het openbaar een stylus zien gebruiken? Nee, precies, om die reden dat ze eigenlijk nergens op slaan.Tenzij je je vinger niet moe wilt maken of het scherm onmin wilt bevingerafdrukken.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:21 schreef Iemand91 het volgende:
Jammer dat Wifi op de One X nou niet echt goed is
Jammer dat m'n oude Desire het véél beter doet, de waarde die de One X hier aangeeft trouwens is daar op z'n laagst; het signaal schommelt gigantisch heen en weer op de One...
Overigens ontzettend veel gezeik met dataverbindingen hier:
- M'n broers Sensation XE valt het wifi bereik steeds weg; ene moment verbinding, aantal seconden later is de verbinding weer verbroken/weg.
- M'n andere broer z'n Samsung Galaxy S Plus valt mobiel internet regelmatig weg (dus gewoon geen verbinding kunnen krijgen hoewel KPN bereik prima is)
Moet je even het Raspberry Pi topic meelezen. Ze zijn bezig om op Allwinner A10 + Mali 400 GPU Linux/Ubuntu/XBMC te laten draaien; zodra dat werkt wordt het heel aantrekkelijk aangezien Allwinner A10 + Mali 400 een stuk krachtiger is dan de Raspberry Pi; plus er zijn soms artikels langs gekomen dat men van plan is / het mogelijk is om boardjes te maken zoals de Raspberry maar dan op basis van de Allwinner A10 voor zo'n $15 (dus stuk goedkoper ook nog). Dan wordt het helemaal leuk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:27 schreef shiznuts het volgende:
Iemand nog een (mediacenter)computer (android) hebben?
Mwah, dat ze de 20dBi niet halen vind ik prima, de helft is al wel goed. Maar een antenne is veruit van hightech techniek; niets meer of minder dan een stukje koperdraad. Maar dan kun je net zo goed (en goedkoop) zelf een antenne maken; staat genoeg op Google onder 'DIY Wifi antenna".quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef davedavy het volgende:
Die antenne's uit china zijn prut en voldoen helemaal niet aan de beschrijving , je kunt veel beter een antenne in NL kopen , een nieuwe router of een repeater.
->quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef davedavy het volgende:
18 Mei wat besteld op TinyDeal , en ook vandaag alweer niets
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Wacht nog op een pakketje wat de 17e verstuurd is vanaf TinyDeal. Producten van andere shops waar het later verstuurd was al wel ontvangen.
Hoop niet dat het bij de douane ligt
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat. Soms duurt het nu eenmaal haast een maand. Stel je daarop in, komt het vroeger kan het alleen maar meevallen, verwacht je dat iets er in een week is en komt het altijd nog niet, brengt dat alleen maar onnodige frustratie.Patience is a virtue.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Nou ik heb m'n pakketje van TinyDeal net gekregenzouden jullie dus ook binnenkort kunnen verwachten (of ook nog vandaag) ^^
Ik vond de sprong van multiblade Gillette naar zo´n zelfmoordmes toch iets te groot....quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Laat maar weten.Handig voor emo's ook, die scheermesjes. Vind het altijd wel grappig, zulke experimenten. Alhoewel dit natuurlijk pas de eckte manier van scheren is:
[..]
Als je er eentje haalt met IGC dan starten ze hem niet eens... word ie enkel optisch gekeurd (framenr en papierwinkel enz)quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ff over die bamiscooters..
ik denk niet dat je kenteken krijgt, want ze gaan te hard!
ze zijn niet voor de nederlandse markt afge-tuned
dus geen prop in uitlaat, en geen slome CDI!
dan krijg je dus een scooter die ver over de 70 haalt, en dat mag niet van ome RDW en agent..
Ja, woef...quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:49 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.com/itm/1(...).m619#ht_5674wt_1037
het goedkoopste dat ik kon vinden, maar jullie kunnen het altijd NOG goedkoper vinden, dus als iemand t vindt, link hier dan?
Ik had laatst wel chicken curry pizza en een hotdog pizza.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Chinese pizza..... met een vracht taugeh ofzo..?![]()
Zal wel lekker koud zijn nu...
maar altijd als ik iets bestel en ik laat de link hier zien hebben jullie het goedkoper gevonden, heb CP ook al gedaan..quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, woef...Ehm, nee.
[..]
Ik had laatst wel chicken curry pizza en een hotdog pizza.
Chinese pizza wil ik ook weleens proberen.
Maar neen... ding-dong en dan hopen dat het iets uit China is.. en dan is het de pizzakoerier.
klikquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:49 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.com/itm/1(...).m619#ht_5674wt_1037
het goedkoopste dat ik kon vinden, maar jullie kunnen het altijd NOG goedkoper vinden, dus als iemand t vindt, link hier dan?
Ja ik wil precies die ik liet zien, doorzichtige achterkant en met bumper case.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
klik
of moet ie met doorzichtige achterkant?
Ja, dat is ons ding, dat we je de goedkopere items pas achteraf laten zien. Dúh.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar altijd als ik iets bestel en ik laat de link hier zien hebben jullie het goedkoper gevonden, heb CP ook al gedaan..
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik wil precies die ik liet zien, doorzichtige achterkant en met bumper case.
Vaak hebben ze dan weer geen doorzichtige achterkant, dus dat is t m
how hard can it be..?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef bobbernaut het volgende:
![]()
![]()
maar niemand? Want ik doe zelf ook moeite hoor, heb CP al geprobeerd en die gaf ook niks goeds aan..
Die link laat ook allemaal verschillende hoesjes zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klein verschil idd, maar die seller heeft ook 0 dingetjes..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Die link laat ook allemaal verschillende hoesjes ziendan ga je toch lekker zelf zoeken bij een Apple store kijken...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klein verschil idd, maar die seller heeft ook 0 dingetjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |