hmm ziet er nog wel leuk uit ja, snor of brom variant ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:00 schreef revpolen het volgende:
Zit nu op me werk..
maar google maar voor de quad op BASHAN
of voor de scooter ZNEN ZN50QT
Netjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef revpolen het volgende:
snor
als ik snel wil rijden pak ik de auto/motor wel
dit is gewoon voor "erbij" ( zonnige dag Scheveningen ofzo )
In een bruine envelop met extra veel bubblewrap natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Netjes, ben benieuwd hoe hij binnenkomt/is binnen gekomen dan ?
Ja, ik heb er ooit een gekocht. Het was een gele. Kwaliteit was best goed, alleen weet niet meer waar eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:09 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand ervaring met dit soort speakers? EN waar kan ik die het beste halen?
Nah, dan hebben ze in elk geval niet gelogenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef bobbernaut het volgende:
Base on our radar system, our pigeon reported to us that he has already covered 50% of its journey of your item:
maar ik heb m gister binnengekregen?
zelf geen ervaring, maar je moet geen goedkoopje hamburger speakers halen..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:09 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand ervaring met dit soort speakers? EN waar kan ik die het beste halen?
Bij Belcompany hebben ze nu de Puro Speaky's voor 8 euro.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:09 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Zou toch eerder kiezen voor een Syma S107quote:Op zondag 3 juni 2012 09:58 schreef thecuriousone het volgende:
ik ben op zoek naar een heel klein helicoptertje voor een goede prijs om cadeau te geven.
Nu kwam op deze uit:
http://www.banggood.com/W(...)icopter-p-36219.html
Iemand ervaring mee? Iemand een ander, beter voorstel?
Appart.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:57 schreef nickhguitar het volgende:
Hallo,
Als ik op Dealextreme op 1 dag 4 bestellingen zet, worden deze dan (als het mogelijk is) als 1 pakket verzonden, of word elke bestelling apart verzonden?
Mvg,
Nick
Correct, fietsschoenen voor SPD-SL pedaaltjesquote:
tvpquote:Op zondag 3 juni 2012 12:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Appart.
Btw, m'n laatste bestelling via Jack's Zarmark:
[ afbeelding ]
Lees je dm a.u.b, ik had je er nog eentje gestuurd.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
tvpvdrkoopt hij de trappers er ook bij
kan ik mijn fiets ook een upgrade geven.
Trappers en gedeelte wat je onder de schoenen schroeft heb ik zelfquote:Op zondag 3 juni 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
tvpvdrkoopt hij de trappers er ook bij
kan ik mijn fiets ook een upgrade geven.
Bedankt, maar de S107 is een maat groter dan wat ik op het oog heb.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zou toch eerder kiezen voor een Syma S107
(http://www.tomtop.com/s10(...)opter-with-gyro.html lijkt me het goedkoopste )
Ah bedankt man! Dacht al zoiets, maar zag door de bomen het bos niet meer. Zo veel verschillende typesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
zelf geen ervaring, maar je moet geen goedkoopje hamburger speakers halen..
je moet xmini's ofzo hebben die blijken het goed te doen; ik zal zo even het linkje zoeken van het review filmpje van techmoan waarin hij duidelijk de verschillen laat zien en HOREN
Update: check dit filmpje maar
oftewel gewoon ff op ebay zoeken naar de xmini 2 speakers
welk ideetjequote:Op zondag 3 juni 2012 15:43 schreef ElmoFan het volgende:
Misschien een ideetje voor de mensen die een quadrocopter willen maken
Niet dat ik aan je twijfel, maar zou iemand dit verder nog kunnen bevestigen? Het is namelijk belangrijk voor mij!quote:Op zondag 3 juni 2012 12:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Appart.
Btw, m'n laatste bestelling via Jack's Zarmark:
[ afbeelding ]
Je kan wel een bericht sturen of ze 't willen bundelen, maar ze doen het niet standaard.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet dat ik aan je twijfel, maar zou iemand dit verder nog kunnen bevestigen? Het is namelijk belangrijk voor mij!
U is blind?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:34 schreef ANCT het volgende:
Als je nou een tablet oid voor ¤100 besteld en met DHL laat verzenden, hoe hoog zijn dan de douanekosten? gewoon alleen 19% btw of komt daar nog iets bij?
Nee, maar ik weet niet hoe hoog de inklaringskosten zijn bij DHL, dat staat ook niet in de OP.quote:
Grappig je vraagstelling duidt daar niet op.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:16 schreef ANCT het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet hoe hoog de inklaringskosten zijn bij DHL, dat staat ook niet in de OP.
DHL, meeste centra in NL, beste local service.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Even half off-topic: welke is beter, UPS, FedEx of DHL voor USA > NL 2-day-overnight van een envelop?
Prijsverschil zit er volgensmij niet echt in dus komt het meer aan op hoeveel bezorgmomenten, betere tracking enzo, iemand ervaring mee?
Tijd om wat nieuws te bestellen!quote:Op maandag 4 juni 2012 01:03 schreef Downstar het volgende:
Ik heb dus ook niks voor mezelf meer uit china qua bestellingen..
enige wat ik nog kan verwachten is de 808 keychain van lolque
We bestellen hier varkentjes van 1 cent, geen scooters volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:33 schreef JohnDDD het volgende:
Mensen waar koop ik die Chinese scooter? En wat zijn de kosten van het laten keuren e.d.?
lees eens bovenaan de pagina...quote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
We bestellen hier varkentjes van 1 cent, geen scooters volgens mij.
Niet doen. Koop ze in NL, beter voor jou, beter voor je camera, iets minder voor je portemonnee. Ervaring is dat ze vaak niet dat halen wat ze zeggen. En ook lees ik nog wel eens iets met ontploffen en dergelijke, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee gelukkig.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef mits het volgende:
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item4ab82dbcf0
Ik zag deze batterijen op Ebay staan, zijn deze een beetje te vertrouwen? Meer in de zin van klopt het aantal mAh met wat er daadwerkelijk in zit? En hoe zijn jullie ervaringen met batterijen? Ik wil ze gaan gebruiken voor mijn camera.
Waag het er maar niet op. De goedkoopste van de goedkoopste accu's gewoon bij de Mediamarkt of iets halen, niet van die vage merkloze Chinese dingen, voor de prijs van haast niks, die maar half van het aantal mAh opbrengen en ook nog eens erg brandonveilig zijn. Niezo goei idee.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef mits het volgende:
Ik zag deze batterijen op Ebay staan, zijn deze een beetje te vertrouwen? Meer in de zin van klopt het aantal mAh met wat er daadwerkelijk in zit? En hoe zijn jullie ervaringen met batterijen? Ik wil ze gaan gebruiken voor mijn camera.
Nog een vraag:
Hoe werkt Zarmark? Moet je dan zelf iets vinden op TaoBao en dan request doen zodat hun het kopen voor je en dan 'doorsturen'?
Voor die prijs mag je er vanuit gaan dat ze nep zijn, waarom koop je niet gewoon oplaadbare batterijen hier bij de aldi ofzo.. die hebben ook setjesn en zijn ook niet al te duur, maar wel verzekerd van kwaliteit!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef mits het volgende:
Nog een vraag:
Hoe werkt Zarmark? Moet je dan zelf iets vinden op TaoBao en dan request doen zodat hun het kopen voor je en dan 'doorsturen'?
Welke is het geworden?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:28 schreef betyar het volgende:
Zo tablet eindelijk binnen, 23 euro extra voor de btw en inklaringskosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |