hmm ziet er nog wel leuk uit ja, snor of brom variant ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:00 schreef revpolen het volgende:
Zit nu op me werk..
maar google maar voor de quad op BASHAN
of voor de scooter ZNEN ZN50QT
Netjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef revpolen het volgende:
snor
als ik snel wil rijden pak ik de auto/motor wel
dit is gewoon voor "erbij" ( zonnige dag Scheveningen ofzo )
In een bruine envelop met extra veel bubblewrap natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Netjes, ben benieuwd hoe hij binnenkomt/is binnen gekomen dan ?
Ja, ik heb er ooit een gekocht. Het was een gele. Kwaliteit was best goed, alleen weet niet meer waar eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:09 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand ervaring met dit soort speakers? EN waar kan ik die het beste halen?
Nah, dan hebben ze in elk geval niet gelogenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef bobbernaut het volgende:
Base on our radar system, our pigeon reported to us that he has already covered 50% of its journey of your item:
maar ik heb m gister binnengekregen?
zelf geen ervaring, maar je moet geen goedkoopje hamburger speakers halen..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:09 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand ervaring met dit soort speakers? EN waar kan ik die het beste halen?
Bij Belcompany hebben ze nu de Puro Speaky's voor 8 euro.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:09 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Zou toch eerder kiezen voor een Syma S107quote:Op zondag 3 juni 2012 09:58 schreef thecuriousone het volgende:
ik ben op zoek naar een heel klein helicoptertje voor een goede prijs om cadeau te geven.
Nu kwam op deze uit:
http://www.banggood.com/W(...)icopter-p-36219.html
Iemand ervaring mee? Iemand een ander, beter voorstel?
Appart.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:57 schreef nickhguitar het volgende:
Hallo,
Als ik op Dealextreme op 1 dag 4 bestellingen zet, worden deze dan (als het mogelijk is) als 1 pakket verzonden, of word elke bestelling apart verzonden?
Mvg,
Nick
Correct, fietsschoenen voor SPD-SL pedaaltjesquote:
tvpquote:Op zondag 3 juni 2012 12:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Appart.
Btw, m'n laatste bestelling via Jack's Zarmark:
[ afbeelding ]
Lees je dm a.u.b, ik had je er nog eentje gestuurd.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
tvpvdrkoopt hij de trappers er ook bij
kan ik mijn fiets ook een upgrade geven.
Trappers en gedeelte wat je onder de schoenen schroeft heb ik zelfquote:Op zondag 3 juni 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
tvpvdrkoopt hij de trappers er ook bij
kan ik mijn fiets ook een upgrade geven.
Bedankt, maar de S107 is een maat groter dan wat ik op het oog heb.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zou toch eerder kiezen voor een Syma S107
(http://www.tomtop.com/s10(...)opter-with-gyro.html lijkt me het goedkoopste )
Ah bedankt man! Dacht al zoiets, maar zag door de bomen het bos niet meer. Zo veel verschillende typesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
zelf geen ervaring, maar je moet geen goedkoopje hamburger speakers halen..
je moet xmini's ofzo hebben die blijken het goed te doen; ik zal zo even het linkje zoeken van het review filmpje van techmoan waarin hij duidelijk de verschillen laat zien en HOREN
Update: check dit filmpje maar
oftewel gewoon ff op ebay zoeken naar de xmini 2 speakers
welk ideetjequote:Op zondag 3 juni 2012 15:43 schreef ElmoFan het volgende:
Misschien een ideetje voor de mensen die een quadrocopter willen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |