Je kan wel een bericht sturen of ze 't willen bundelen, maar ze doen het niet standaard.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet dat ik aan je twijfel, maar zou iemand dit verder nog kunnen bevestigen? Het is namelijk belangrijk voor mij!
U is blind?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:34 schreef ANCT het volgende:
Als je nou een tablet oid voor ¤100 besteld en met DHL laat verzenden, hoe hoog zijn dan de douanekosten? gewoon alleen 19% btw of komt daar nog iets bij?
Nee, maar ik weet niet hoe hoog de inklaringskosten zijn bij DHL, dat staat ook niet in de OP.quote:
Grappig je vraagstelling duidt daar niet op.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:16 schreef ANCT het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet hoe hoog de inklaringskosten zijn bij DHL, dat staat ook niet in de OP.
DHL, meeste centra in NL, beste local service.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Even half off-topic: welke is beter, UPS, FedEx of DHL voor USA > NL 2-day-overnight van een envelop?
Prijsverschil zit er volgensmij niet echt in dus komt het meer aan op hoeveel bezorgmomenten, betere tracking enzo, iemand ervaring mee?
Tijd om wat nieuws te bestellen!quote:Op maandag 4 juni 2012 01:03 schreef Downstar het volgende:
Ik heb dus ook niks voor mezelf meer uit china qua bestellingen..
enige wat ik nog kan verwachten is de 808 keychain van lolque
We bestellen hier varkentjes van 1 cent, geen scooters volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:33 schreef JohnDDD het volgende:
Mensen waar koop ik die Chinese scooter? En wat zijn de kosten van het laten keuren e.d.?
lees eens bovenaan de pagina...quote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
We bestellen hier varkentjes van 1 cent, geen scooters volgens mij.
Niet doen. Koop ze in NL, beter voor jou, beter voor je camera, iets minder voor je portemonnee. Ervaring is dat ze vaak niet dat halen wat ze zeggen. En ook lees ik nog wel eens iets met ontploffen en dergelijke, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee gelukkig.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef mits het volgende:
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item4ab82dbcf0
Ik zag deze batterijen op Ebay staan, zijn deze een beetje te vertrouwen? Meer in de zin van klopt het aantal mAh met wat er daadwerkelijk in zit? En hoe zijn jullie ervaringen met batterijen? Ik wil ze gaan gebruiken voor mijn camera.
Waag het er maar niet op. De goedkoopste van de goedkoopste accu's gewoon bij de Mediamarkt of iets halen, niet van die vage merkloze Chinese dingen, voor de prijs van haast niks, die maar half van het aantal mAh opbrengen en ook nog eens erg brandonveilig zijn. Niezo goei idee.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef mits het volgende:
Ik zag deze batterijen op Ebay staan, zijn deze een beetje te vertrouwen? Meer in de zin van klopt het aantal mAh met wat er daadwerkelijk in zit? En hoe zijn jullie ervaringen met batterijen? Ik wil ze gaan gebruiken voor mijn camera.
Nog een vraag:
Hoe werkt Zarmark? Moet je dan zelf iets vinden op TaoBao en dan request doen zodat hun het kopen voor je en dan 'doorsturen'?
Voor die prijs mag je er vanuit gaan dat ze nep zijn, waarom koop je niet gewoon oplaadbare batterijen hier bij de aldi ofzo.. die hebben ook setjesn en zijn ook niet al te duur, maar wel verzekerd van kwaliteit!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef mits het volgende:
Nog een vraag:
Hoe werkt Zarmark? Moet je dan zelf iets vinden op TaoBao en dan request doen zodat hun het kopen voor je en dan 'doorsturen'?
Welke is het geworden?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:28 schreef betyar het volgende:
Zo tablet eindelijk binnen, 23 euro extra voor de btw en inklaringskosten.
Welkom bij DXquote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef mschol het volgende:
4 weken terug voor et eerst wat bij DealExtreme besteld, levertijd was best redelijk (1,5-2 weken)
maar ik heb dus 2 items die (nog steeds) niet geshipped zijn (2x micro USB), beetje jammer dat de live support nogal lang op zich laat wachten
-edit- ze zijn gewoon offline gegaan![]()
even ter verduidelijking: die 1,5-2 weken levertijd sloeg op een ander deel van de order.. (krimptang, rj45 stekkers en een LSA tang) die wel gewoon volgens de aangegeven shipping time werd verstuurd (en dus al 2 weken binnen is)quote:
laat nog maar even weten of die bevaltquote:
Nou, Gister dus 2 items besteld, 1 op DE en 1 op tinydeal. Allebei zijn ze inmiddels al verzonden!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je kan wel een bericht sturen of ze 't willen bundelen, maar ze doen het niet standaard.
En de kans dat ze je bericht op tijd lezen is niet heel groot, thans Dealextreme hé? Zijn niet zo snel met shippen, maar ook met lezen niet.
je betaaldt meestal gewoon aan de deur. Maar op nep artikelen kan je ook een boete krijgen (300 euro).quote:Op maandag 4 juni 2012 13:57 schreef EVH001 het volgende:
Iemand een idee wat de naheffing van de douane is op een product zoals bijvoorbeeld een voetbalshirt?? Uit China.
mijn scooter komt uit china! ( achterop zit stickertje made in china )quote:Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef Downstar het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd waar Revpolen deze vandaan heeft en wat kosten zijn voor de keuring enzo, hij is toch vaak wel de persoon met duurdere items uit china.. ( denk aan auto touch dvd spelers, radio,navigatie toetstanden enzo haha)
Niet dat ik zo scooter zo snel zou kopen uit china
Ligt aan het bedrag. Het maakt de kans om gepakt te worden wel kleiner.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:50 schreef toastmann het volgende:
Kan je de bijkomende kosten van de duane omzeilen door verschillende bestellingen te doen ?
Wat een BamiBikequote:Op maandag 4 juni 2012 15:29 schreef revpolen het volgende:
http://www.alibaba.com/pr(...)pn=1&pt=10&t=8&cids=
regelrechte clone Speedfight 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |