quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:59 schreef shiznuts het volgende:
http://chucklohr.com/808/
Geen post vandaag. Wel een CC-afrekening van afgelopen maand.Wat is er zo erg aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Eerst met je hand proberen open te maken en daarna de schaar pakkenquote:
Week.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:42 schreef Meriwether het volgende:
Vandaag een order geannuleerd bij Dealextreme omdat het te lang duurde. Hoe lang duurt het ongeveer voordat je het bedrag terugkrijgt op je PayPal? Dan weet ik waar ik ongeveer rekening mee kan houden.
JA JONGE! die lijm eh.. eerlijk chinese turbo super mega lijm...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Eerst met je hand proberen open te maken en daarna de schaar pakken
Élke een beetje zichzelf respecterende chinashopper weet dat je gewoon je chinashopper nagelknipper het beste kan gebruiken!
[..]
Week.
Ja, iPhone ook, Apple sekteleden sporen sowieso niet...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
idd laat me![]()
mwah, ik zie soms ook unboxings op youtube die 20000+ views hebben, en dat is dan ook maar iets simpels als een case voor iphone
¤ 500+ betalen voor een tablet...... IDIOTENquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, iPhone ook, Apple sekteleden sporen sowieso niet...
nouja je hebt zoals vele al zeggen zoveel verschillende versies nu.. ook HD versies die toch wel redelijk beeld leveren nog..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ooowh zo ding, dat was toch slechte kwaliteit beeld? En je kreeg toch allemaal nummers in je scherm (datum)?
Ja, waarom zoveel betalen voor een tablet die fijn werkt, een goed scherm heeft en duizenden geoptimaliseerde apps? Liever een tablet van 150 euro die wat kraakt, een resistive scherm heeft en soms de apps wel erg traag laadt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
¤ 500+ betalen voor een tablet...... IDIOTEN
Resistive schermen worden nog maar nauwelijks geleverd. Elke chinatab van boven de 60 euro heeft een capacitief scherm. Ipads zijn gewoon treurig te hoog geprijsd. Maar goed, vooral blijven geloven dat Apple het beste met je voor heeft hoor.... Is goed voor de economie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, waarom zoveel betalen voor een tablet die fijn werkt, een goed scherm heeft en duizenden geoptimaliseerde apps? Liever een tablet van 150 euro die wat kraakt, een resistive scherm heeft en soms de apps wel erg traag laadt.
Apple heeft anders wel echt een dikke scherm in die motherfucker zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Resistive schermen worden nog maar nauwelijks geleverd. Elke chinatab van boven de 60 euro heeft een capacitief scherm. Ipads zijn gewoon treurig te hoog geprijsd. Maar goed, vooral blijven geloven dat Apple het beste met je voor heeft hoor.... Is goed voor de economie.
Dát, als je nog nooit (of recentelijk) je handen op een chinatab heb gelegd, kun je ook niet weten waar je het over hebt. Er zijn tig redenen te bedenken waarom een chinatab een betere keuze is, zeker op dit moment, maar iedereen is natuurlijk vrij een eigen mening te vormen en zaken aan te schaffen waar hij of zij achterstaat. Je moet alleen wel respecteren dat het niet 'de gouden weg' is en niet van toepassing is op iedereen, alleen op jezelf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Resistive schermen worden nog maar nauwelijks geleverd. Elke chinatab van boven de 60 euro heeft een capacitief scherm. Ipads zijn gewoon treurig te hoog geprijsd. Maar goed, vooral blijven geloven dat Apple het beste met je voor heeft hoor.... Is goed voor de economie.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, waarom zoveel betalen voor een tablet die fijn werkt, een goed scherm heeft en duizenden geoptimaliseerde apps? Liever een tablet van 150 euro die wat kraakt, een resistive scherm heeft en soms de apps wel erg traag laadt.
inderdaad worden er vrijwel geen resistive schermen meer gebruikt in china tabs, en hebben ze inderdaad capacitieve schermen.. Tegen woordig heb je ook al china tabs met dualcore ( en over enkele maanden staat de eerste quadcore al op t lijstje..)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Als dat je ¤ 300 extra waard is, dan moet je het er vooral aan uitgeven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:44 schreef zoz het volgende:
[..]
Apple heeft anders wel echt een dikke scherm in die motherfucker zitten
Voor mij is het niet eens 300 waard. Ik zie het nut van een tablet nog niet echt. Ik ben superblij met mijn 13" Dell vostro v131 met een samsung ssd. Binnen no-time opgestart, draagbaar en een goede batterijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Als dat je ¤ 300 extra waard is, dan moet je het er vooral aan uitgeven.
Apple is als geen ander bedrijf in staat om je te laten denken dat ze het beste product maken. Maar in feite zijn ze alleen maar bezig met jou op te leggen hoe je hun product moet gebruiken. Daarom voor mij nooit een Apple. Veel te duur en je levert al je vrijheid om je product te gebruiken zoals je dat zelf wilt in.
Leuk voor mensen die niets van techniek begrijpen en allemaal achter een mooi schermpje aanhollen. Geldt niet alleen voor tabs, ook voor telefoons en monitoren. Ik zou mijn Dell IPS van nog geen 300 euro nog niet willen ruilen voor een appelscherm van 1500.
maar valt wss wel weer buiten de tablet prijs klasse....(?)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef zoz het volgende:
[..]
Voor mij is het niet eens 300 waard. Ik zie het nut van een tablet nog niet echt. Ik ben superblij met mijn 13" Dell vostro v131 met een samsung ssd. Binnen no-time opgestart, draagbaar en een goede batterij
Valt in de Apple tablet klasse.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
maar valt wss wel weer buiten de tablet prijs klasse....(?)
Heb toch maar de 16 variant bij lolque gekocht, verzekerd van een goede HD versie en snel in huis! en voor een goed prijsje!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:04 schreef Lolque het volgende:
[..]
Bij de #16 kan je het zelf programmeren, je hebt veel verschillende kwaliteiten bij die dingen.
Ligt dus ook aan de firmware.
Ik heb een #11 en een #16 liggen, doe met beide niks meer.
ps. als iemand ze wilt kopen, 26,75 euro heb je ze beide in huis via een pakketje.
zoals ik al vermeld heb, heb ik vrijwel alles al uit china gehaald wat hier is besprokenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:51 schreef shiznuts het volgende:
Goed bezig! Ik heb er een paar liggen ook hier. Ik heb ze eigenlijk voor niks anders gebruikt dan attractieparkritjes.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Syma? Double Horse? SH? MJX? Maakt niet echt uit welke, ze doen allemaal vrijwel hetzelfde (misschien eentje nemen waar ruimschoots onderdelen voor verkrijgbaar zijn). Ligt aan het gebruik voor welk model je moet gaan. Wil je indoors of outdoors? Indoors is IR prima, maar infrarood wil buiten in het daglicht weer niet, dus dan RF (27Mhz vaak) of stapje hoger 2.4Ghz. Wil je buiten vliegen... ze zijn niet echt windproof, hoe groter, hoe stabieler in het algemeen. Wil je het simpel houden kun je een 2CH heli kopen (hoog laag, links rechts om top-as)... voor wat meer controle 3CH, dan heb je voor- en achteruit erbij. Wil je het heel spannend maken, neem je een 4CH Xieda/Great Wall 9958. Eventueel speelgoedfoldertjes uit NL doornemen, staan ook vaak wel Silverlitjes in.
[..]
V991 is ook leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
2CH = Silverlitdinkies = stom
3CH = Syma / MJX / Double Horse (Volitation bijv.) / SH (X8 PRO Exceed, Pioneer MX) / QS8005 / etc = aardig
4CH = Xieda, Great Wall / Walkera = uitdaging, beter windproof, meer controle, gevoeligere inputs
Denk dat je volgende in de categorie dan het beste Double Horse kan zijn.
Kijk ook ff bij Perlikst (Ebay).
Hebben! Waar te koopquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef Downstar het volgende:
update: toch wel een hele coole video van een stel nano Quadrotors
Huh waar moet je die invoeren dan? Moet ik een nieuwe account aanmaken op BIC?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:54 schreef shiznuts het volgende:
Ja, de gmail-truc. Nieuw emailadres gebruiken, ofwel je gmail-adres maar ergens random een punt tussenzetten (krijg je op je adres zonder punt ertussen = gmail-functie).
@ Downstar: "op 1 feb 2012", die kenden we al.
Dit. Maar goed, Ipad 2 fag hier.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dát, als je nog nooit (of recentelijk) je handen op een chinatab heb gelegd, kun je ook niet weten waar je het over hebt. Er zijn tig redenen te bedenken waarom een chinatab een betere keuze is, zeker op dit moment, maar iedereen is natuurlijk vrij een eigen mening te vormen en zaken aan te schaffen waar hij of zij achterstaat. Je moet alleen wel respecteren dat het niet 'de gouden weg' is en niet van toepassing is op iedereen, alleen op jezelf.Voor mij nooit een Apple, ik heb een andere filosofie, maar begrijp dat bejaarden en hipsters er graag eentje hebben. 't Is simpel, 't beeldscherm is prachtig... en, nou ja, that's it.
http://www.horloges.nl/casio/g-shock/quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef nickhguitar het volgende:
Is er ook zo'n online shop waar je G-shock horloges kunt halen?
Mvg,
Nick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt nog wel interessant. Voor zo'n bedrag wil ik misschien ook wel eens een tablet proberenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
inderdaad worden er vrijwel geen resistive schermen meer gebruikt in china tabs, en hebben ze inderdaad capacitieve schermen.. Tegen woordig heb je ook al china tabs met dualcore ( en over enkele maanden staat de eerste quadcore al op t lijstje..)
Tevens komen ze met quadcore GPU chips en standaard al 16 GB geheugen..
Laats bleek uit benchmarks al dat een china tablet ( naar mijn weten de Ramos W17 pro) een bijna identieke benchmarkscore had als een ipad 2.. Ipad 2 zal zo'n 400 euro ofzo kosten nu?
de Ramos W17 haal je voor 120-150 euro in huis
Ik hoop dat de Elf II net zo goed is als die Ramos. Qua specs moet het dicht bijelkaar liggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:33 schreef Xetran het volgende:
Ramos w17 pro komt idd vrij hoog met de benchmarks. Ik heb er zelf ook een(voor maar 100 euro trouwens) en alles draait heel soepelIk wil er wel wat draaien als iemand interesse heeft
Waar heb je hem gekocht dan? En weet je zeker dat het de pro is, want er kwam laatst ook een goedkopere versie langs die niet 'pro' was.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:33 schreef Xetran het volgende:
Ramos w17 pro komt idd vrij hoog met de benchmarks. Ik heb er zelf ook een(voor maar 100 euro trouwens) en alles draait heel soepelIk wil er wel wat draaien als iemand interesse heeft
Aliexpress, hij was ietsje meer maar ik had een -$10 coupon gebruikt. Nee het ging echt om de W17 Proquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:52 schreef ANCT het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht dan? En weet je zeker dat het de pro is, want er kwam laatst ook een goedkopere versie langs die niet 'pro' was.
Het is dat ik binnenkort een galaxy s3 krijg anders had ik er ook een gekochtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:54 schreef Xetran het volgende:
[..]
Aliexpress, hij was ietsje meer maar ik had een -$10 coupon gebruikt. Nee het ging echt om de W17 Pro
Ik heb nog een oude galaxy S, en heb besloten dat ik niet voor de S3 ga. Daarom de Elf II maar besteld om toch ergens mee te kunnen klungelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:55 schreef ANCT het volgende:
[..]
Het is dat ik binnenkort een galaxy s3 krijg anders had ik er ook een gekocht
Hoezo kom je niet buiten dit jaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:57 schreef Xetran het volgende:
Dat is ook wat ik overwoog-
Ik wou de One X halen, maar aangezien ik dit jaar toch niet echt een nieuwe mobiel nodig zal hebben omdat ik niet buiten kom heb ik maar een tijdelijk goedkoper alternatief gekozen.
Is dat ding niet erg klein? Scherm maar 7", da's niet heel veel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:33 schreef Xetran het volgende:
WTF?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef revpolen het volgende:
mijn china verslaving gaat nu te ver..
2 jaar geleden al een china quad.. nu een chinese scooter
huhwat? Pics?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef revpolen het volgende:
mijn china verslaving gaat nu te ver..
2 jaar geleden al een china quad.. nu een chinese scooter
Ja en nu krijg je een mini scootertje die niet door de keuring heen komtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:55 schreef revpolen het volgende:
best lachen dingetje
( helaas vond iemand anders me quad ook leuk... )
heb voor de gein zitten mailen met een reseller in china ( hier heb ik 1100,- er voor moeten betalen ( met kenteken enz.. )
bij die chinees 600 USD en 25 USD shiping kosten.. enkel dat meot ik naar de rdw en laten keuren enz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |