ging me niet zo zeer om dat jij t wel of niet snapte hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:08 schreef xminator het volgende:
Ik begrijp wel wat een wifi-repeater doet, maar toen ik een UTP-ingang zag dacht ik dat het gewoon een acces-point achtig ding was (iets met chinese product specs niet geloven). Toch bedankt voor je uitgebreide post!
Wat mensen ook zouden kunnen doen, mits ze een router hebben met detachable antennes, nieuwe/betere/grotere antennes kopen. Die kunnen het signaal ook verbeteren!
Chinese specs die niet kloppen, who would have thought..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef Downstar het volgende:
en houd er rekening mee dat vaak goedkope antennes echt nooit hun aangegeven waarde zal behalen!
'ns bedenken waarmee/hoe ik het beste het verschil kan meten.quote:Ik had één 18-dbi antenne besteld, kwam laatst binnen(enorm groot). Enorme verbetering heb ik niet ervaren, heb het in een kamer getest:
Ik had eerst: 61/62 rssi
Heb nu: 58/59 rssi.
3 rssi verbetering dus, stel ik zou alle drie de antennes wijzigen zou het 9 rssi verschil (kunnen) maken.
Hmmm, wie heeft dat gepost?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:24 schreef Iemand91 het volgende:
Over Wifi-antennes; ik heb net een 20dBI geval ontvangen voor onze onderstaande TP-Link; ik verwacht er uiteraard niets van:
- Ik heb maar 1 zo'n antenne besteld i.p.v. 3
- Door MIMO-technologie wil je 3 gelijke antenne's hebben en niet 1 afwijkende
- Chinese specs hè![]()
- Voor beste resultaat moet je ontvanger (laptop bijv.) ook upgraden.
- Router staat onder een bureau met stalen frame dus...
[ afbeelding ]
Op Tweakers had iemand dit resultaat:
[..]
'ns bedenken waarmee/hoe ik het beste het verschil kan meten.![]()
Kan 'm nog altijd aan m'n zender/copter doen; kijken of het daar verschil maakt...
I know, zo doe ik het ook altijd, maar dat wil niet zeggen dat het de beste optie is met dit doelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
die router werkt dat vrijwel het zelfde als een normale accespoint, en vaak zijn routers goedkoper of hebben mensen nog een oude router liggen die kan functioneren als accespoint
Ik had laatst al een gbit switch gekocht, eigenlijk had ik dus veel beter een gigabit access point dingetje kunnen kopen, maar daar ben ik nu te laat mee.op zich kan ik wel dan weer een draadloos routertje op mijn switch bedraad aansluiten, maar is dat wel even goedkoop? Ik heb alles bedraad in mijn huis op mijn tablet na, dus heel goed hoeft het niet te zijn, als het maar goedkoop is en niet veel ruimte inneemt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:43 schreef xminator het volgende:
Ik zou die wifi repeater iig niet kopen. Je kunt beter hiervoor gaan:
http://tweakers.net/pricewatch/280090/tp-link-tl-wr841n.html
22 euro, heeft ook nog netwerkpoorten (voor het geval je ze nodig hebt) plus 2x 5dbi antennes vs 1x 3dbi van die wifi repeater + degelijke garantie e.d. qua prijs hetzelfde maar veel sneller in huis.
Lullige daarvan is dat ik al feedback heb gegeven. Dus dat gaat niet werken. Dan maar proberen nieuwe te vragen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 05:46 schreef monkeybrain het volgende:
Kunt beter zeggen dat je niets hebt ontvangen, dan geef ik je meer kans![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, wie heeft dat gepost?Overigens de beste verbetering krijg je door je router/modem iets beter te plaatsen, dus beter op een tafel dan op de grond.
inssider downloaden, daar kun je het mee testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Iemand91 op 01-06-2012 17:34:41 ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lullige daarvan is dat ik al feedback heb gegeven. Dus dat gaat niet werken. Dan maar proberen nieuwe te vragen?
[..]Moet 'ns namen gaan lezen op Tweakers/Fok!. Kom er steeds meer tegen die actief zijn op beide
...
2.4GHz 20dBi RP-SMA WIFI Booster Wireless Antenna WLAN voor $6.98 (bod)'
Slecht verpakt overigens. En zo'n verschil met de standaard antenne's:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb net eens tests uitgevoerd (met inSIDDer en netwerkcentrum op laptop, en Wifi Analyser op m'n gsm) met de standaard 3dBi antenne's (in woonkamer, boven en 2 verschillende plekken in de tuin) en nu 1 v.d. 3 antenne's vervangen door een Ebay 20dBI exemplaar; het verschil...Mooie aansluiting op mijn verhaal dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., die chinese antennes geven vrijwel nooit verbetering..
Wie zit er nu te wachten op een filmpje van iemand die een iPhone kabel uitpakt?quote:
Geloof me, unboxing videos van die amerikanen hebben duizenden hits..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wie zit er nu te wachten op een filmpje van iemand die een iPhone kabel uitpakt?
Oke... dat eerste slaat dan nergens op...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Cedric
Franconville
En inderdaad, welke mongool gaat een unboxing-video kijken (un-enveloping eigenlijk) van een iPhone-kabeltje![]()
![]()
![]()
ik ben schuldig dat ik wel een unboxing dingen bekijk van de meest duidelijke dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Geloof me, unboxing videos van die amerikanen hebben duizenden hits..
en wat ik bedoel met amerikanen, THIS IS THE TOP OF THE BOX, THE SIDE, THE BOTTOM, UHM UHM... dit dus
Ik kijk soms ook unboxings iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik ben schuldig dat ik wel een unboxing dingen bekijk van de meest duidelijke dingen
Trouwens, voor het eerst dat ik atm gewoon geen enkele bestelling uit heb staan. 't kriebelt nu toch wel weer
idd laat mequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef Downstar het volgende:
wat een gebitch weer over een unboxing filmpje, laat bobje toch lekker man..![]()
ook al is het maar een 3 meter lange kabel..
Nou, mijn huidige kabel (1M) is soort van kapot, soms doet ie t, en soms niet..quote:Enige vraag die ik heb is waarom wil je een kabel van 3 meter hebben??
meestal leg je je telefoon/ipod/tablet toch gewoon op de plek waar je hem oplaad ?
zie het bovenstaandequote:wat is het nut om hem dan 3 meter verder te leggen?
Link?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef Downstar het volgende:
ik ga akkoord met je verklaring haha![]()
ook ik heb niks meer in bestelling staan, maargoed ff die spycam kopen en ik heb weer wat om naar uit te kijken
Ooowh zo ding, dat was toch slechte kwaliteit beeld? En je kreeg toch allemaal nummers in je scherm (datum)?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
deze bijvoorbeeld;
http://www.ebay.com/itm/8(...)&hash=item2c62eff78c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Bij de #16 kan je het zelf programmeren, je hebt veel verschillende kwaliteiten bij die dingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ooowh zo ding, dat was toch slechte kwaliteit beeld? En je kreeg toch allemaal nummers in je scherm (datum)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |