SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Ja, veel was toen niet gebalanceerd. En ik speelde het ook verkeerdquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de beta vond je afgrijselijkNet als bij BF3
Heb je je FB prive gemaakt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier Broski, omdat je niet meer op FB kan kijken :
[ afbeelding ]
![]()
Dat zou best wel eens kunnen jaquote:
Brohit is playah jonguhhhquote:
Ik ga niet naar Nelis en zijn asielzoekerscentrumquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou al terug Thuis van je bezoek aan Nelis?
Ook gewoon niet reageren hequote:Op donderdag 31 mei 2012 17:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is Maureen's account gehackt door Rossie?
Vanavond nog een potje fifa dan gisteren was briljantquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Nelis en zijn asielzoekerscentrum![]()
![]()
Als je het antwoord toch al weetquote:
Ben ik niet bij man. Ik moet diehard lernen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanavond nog een potje fifa dan gisteren was briljant
Keihard volpompen die handel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:34 schreef Bozz187 het volgende:
vorig jaar, zat ik zonder motor omdat deze gejat is(kut oostblokkers)
in de periode dat ik zonder motor zat, stond ik bij velperbroek een keer met de auto vooraan bij het stoplicht en kwam er een chick met de motor naast me staan.
vandaag stond ik dit keer met de motor vooraan bij het zelfde stoplicht (voorkruipen als een baas)
komt er een motor achter me staan, dus ik maak ff ruimte dat deze ook vol gas weg kan rijden.
eenmaal naast mij blijkt het die chick te zijn.
en ze zei hoi
sopsopsopquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:34 schreef Bozz187 het volgende:
in de periode dat ik zonder motor zat, stond ik bij velperbroek een keer met de auto vooraan bij het stoplicht en kwam er een chick met de motor naast me staan.
vandaag stond ik dit keer met de motor vooraan bij het zelfde stoplicht (voorkruipen als een baas)
komt er een motor achter me staan, dus ik maak ff ruimte dat deze ook vol gas weg kan rijden.
en ze zei hoi
Nog meer sopsopsop dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en die motor van haar maakte een lekker geluid niet normaal
quote:
Ik had het ook niet 123 over motorsquote:
ohw okequote:Op donderdag 31 mei 2012 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had het ook niet 123 over motors [ afbeelding ]
Best story ever.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:34 schreef Bozz187 het volgende:
en ze zei hoi
Laat je fantasie maar eens gaan knulquote:
mensergerjenietten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat je fantasie maar eens gaan knul [ afbeelding ]
Vind ik daar toch even de drielingzusjes van het zusje van Alex terug.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:39 schreef Bozz187 het volgende:
en google afbeeldingen zoeken op mw2sc is fucking geniaal
quote:
Ik zou geen bordspelletjes doen maar goedquote:
vanwege ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf, waarom heeft iemand deze ooit gepost :
[ afbeelding ]
Ja die heb ik nog gepostquote:
What did you do? Zei je toch dat alcohol niet goed voor je was.quote:
tegen die opmerking zeg ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
What did you do? Zei je toch dat alcohol niet goed voor je was.
Welke website heb je dat van? Vind die plaatjes altijd tering grappig.quote:
Kwam die op Google tegen, gezocht op MW2 SCquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Welke website heb je dat van? Vind die plaatjes altijd tering grappig.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Welke website heb je dat van? Vind die plaatjes altijd tering grappig.
rossdale!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:07 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
DezeDat kan ook maar 1 iemand zijn geweest
Niels volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:07 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
DezeDat kan ook maar 1 iemand zijn geweest
Inderdaadquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We hebben echt een briljante topic reeks
En ook nog eens in de top 30quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We hebben echt een briljante topic reeks
Hahahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Er was er nog een, over de snuggiequote:Op donderdag 31 mei 2012 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij moest ie zo
Gastquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze heeft wel een raar hoofd he Mich en Nick?
Jij zou er doen, daar hebben ik en Mich geen woord over gesproken gelogenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze heeft wel een raar hoofd he Mich en Nick?
IN HIS FACE!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij zou er doen, daar hebben ik en Mich geen woord over gesproken gelogen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zou dr nog steeds doen hoor. Beetje voelen in het broekje dit dat
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:14 schreef Bozz187 het volgende:
epic pica postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mister is geen titel van een gamequote:
Nee, je zou dan zeggen; Die van mister ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mister is geen titel van een game
Je doelt op Alone in the Dark?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, je zou dan zeggen; Die van mister ook.
Check deze bazenpic door mij gepost zijn.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Check deze bazenpic door mij gepost zijn.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit dus, volgens heb jij al vaker over telefoons lopen klagen dat ze zo snel kapot gingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de baas spreekt jongensquote:
Die pak ik ook altijdquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Aan het binnenslurpen.
Ik heb niet eens van die shirtsquote:
Wat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu is het wachten op Mister zijn reactie : Je past niet eens in die shirts
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)cover_ever_ooit.html![]()
dikke rofl.
Stoma incoming..quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik kijk normaal nooit op die 9gag rommel
[ afbeelding ]
Maar deze vond ik wel grappig
Wie kent die niet.quote:
Zit ook wel weer iets in, wel top nummerquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit ook wel weer iets in, wel top nummer
Haha ja kwam hem van de week ook tegenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In deze ook. Kanker nog steeds stuk.
14 maanden pakkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef badboynova het volgende:
12 maanden voor 36.95, of 14 maanden voor 40.99 met een gears 3 code voor speciaal wapen.
moeilijk moeilijk.
Ja ben er straks welquote:
quote:
ej dat is mijn foto!quote:
Was toch al lang bekend?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef KneusTeun het volgende:
toch een nieuwe GoW!?!
http://uk.ign.com/articles/2012/05/31/gears-of-war
Aangezien ik een zwak heb voor Gears en een nieuwe ongetwijfeld wel ga kopen vind ik het wel een beetje debiel dat ze zo'n ophef maakte dat Gears 3 het laatste spel zou zijn, de einde van de trilogie etc maar meteen al wel aan de productie van de volgende beginnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef KneusTeun het volgende:
toch een nieuwe GoW!?!
http://uk.ign.com/articles/2012/05/31/gears-of-war
Niet bij mijquote:
Ik ben alweer weg hoor. Beetje studeren enzo. Beetje voelen zoals Stef zou zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke, Maurice heeft dus duidelijk weer een pak slaag nodig. Kom er aan!
Freek is zelf ook al wegquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg hoor. Beetje studeren enzo. Beetje voelen zoals Stef zou zeggen.
ja die site heb ik toen een keer gepost, maar weet niet of ie er nog wel uberhaupt isquote:
quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef Cliffy het volgende:
> Fixed bug where you couldn’t deploy the mortar anywhere on Grand Bazaar.
Daarom kon je dus niet je mortar plaatsen op Bazaar Mich
Lekker man, bohquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik zit gvd katjang pedis weg te werken, fijn al die meuk
Grote ook goed?quote:
Whatsapp gezien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke kerel wil er nou boy george neuken
nee, grote haanquote:
Absoluut zal eens kijken wat we volgende week kunnen hosselen. Ben altijd wel in voor biertjesquote:
Ja mi mang, het gaat nog wel even duren voordat ik internet hebquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut zal eens kijken wat we volgende week kunnen hosselen. Ben altijd wel in voor biertjes
Vind ik niet leuk, we missen je smaw supportquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja mi mang, het gaat nog wel even duren voordat ik internet heb
wtf zit je al in je nieuwe kiet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja mi mang, het gaat nog wel even duren voordat ik internet heb
Ah wist ik niet man! Beter kerelquote:
Ja, gaat snel allemaal! Morgen tekenen, en dan is het van onsquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah wist ik niet man! Beter kerel!
Wat leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
een batcave zonder internet, is hetzelfde als kelly neuken zonder condoom.quote:
Daar heb je blijkbaar ervaring mee. Please tell me more.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
een batcave zonder internet, is hetzelfde als kelly neuken zonder condoom.
it's really a cave ;')quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daar heb je blijkbaar ervaring mee. Please tell me more.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Dat als het goed is, laten we maar ff weg he !quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, gaat snel allemaal! Morgen tekenen, en dan is het van onsVanaf maandag zit ik er helemaal officieel in als het goed is
Ik heb officieel nog niet getekend, dus kan nog niks wordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat als het goed is, laten we maar ff weg he !
met dat "als het goed er in zitten " bedoeld hij dat de kiet gelijk ingewijd word.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat als het goed is, laten we maar ff weg he !
BBN, Gino Pietermaai van het topicquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
met dat "als het goed er in zitten " bedoeld hij dat de kiet gelijk ingewijd word.
Haha ja maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb officieel nog niet getekend, dus kan nog niks worden
Ga ik niet vanuit, maar toch
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
met dat "als het goed er in zitten " bedoeld hij dat de kiet gelijk ingewijd word.
i'm bustedquote:
Ik heb hem zelf ookquote:
Wtf! Dan moet ik hem ook. Dacht dat iemand hem gewoon gemaakt ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ookDat ding gaat trouwens echt als de brandweer
Nee, dat is de Ford Transit SuperSportVan, zit in de laatste DLCquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf! Dan moet ik hem ook. Dacht dat iemand hem gewoon gemaakt ofzo
Waarom brengen ze al die maps bij MW3 en BF3 als DLC, zou ook gratis moeten zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:16 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom brengen ze al die shit als DLC![]()
Zou gewoon gratis moeten zijn.
In die maps gaat wat meer werk zitten dan 1 auto.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom brengen ze al die maps bij MW3 en BF3 als DLC, zou ook gratis moeten zijn
Tja, doe je niks aan. Ik had de Season Pass, dus ik kreeg de eerste 6 DLC's met kortingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In die maps gaat wat meer werk zitten dan 1 auto.
Mja ook die maps zouden idd gratis moeten zijn
pizza homoquote:
Ah DLC. Ja dan download ik ze wel op de jtagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat is de Ford Transit SuperSportVan, zit in de laatste DLC
Ik kan echt uren naar dit soort ranzige shit kijken.quote:
figuresquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar dit soort ranzige shit kijken.
quote:
lol wtf, ik begon zowat te kokhalzenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar dit soort ranzige shit kijken.
Roep ff als je in act III bent :p dit weekend ga ik even nieuwe pc ophalenquote:
Ik heb het redelijk druk met school, dus zal wel niet heel snel zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Roep ff als je in act III bent :p dit weekend ga ik even nieuwe pc ophalen
Nieuwe mac.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk druk met school, dus zal wel niet heel snel zijn
Wat voor een pc heb je in elkaar gebouwd?
Heb er al 2quote:
Dan moet je ook ff Splinter Cell: Conviction kopen, is nu wel voor een tientje te regelen en heeft coole SP, is volgens mij ook volledig te coopen en heeft nog een paar extra coop modes (terrorist hunt etc)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:01 schreef KoningStoma het volgende:
Ja![]()
De rest is wel erg vet. In tijden niet zo'n leuke SP/coop gedaan.
Relaxt kerel! Gaat hardquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, gaat snel allemaal! Morgen tekenen, en dan is het van onsVanaf maandag zit ik er helemaal officieel als het goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Relaxt kerel! Gaat hardNee,tenzij het over Marloes gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:
http://www.youtube.com/results?search_query=paradise+cityquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En zo begint het met jaren 80 nummers posten.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heel goed Bobbert!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:12 schreef Pixell het volgende:
ik heb me eerste les maar overgeslagen, kon het niet opbrengen
edit: MIJN les, sorry Ross
Hoi Niles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'Chelsea koopt Hulk voor bijna vijftig miljoen euro'
Hazard oke, maar 50 mil voor Hulkquote:Chelsea staat ook op het punt om de transfer van Eden Hazard af te ronden. Voor de Belgische middenvelder, die overkomt van Lille, betalen ‘The Blues’ veertig miljoen euro
Jaren 80 muziek ja.quote:
Wanneer is je huiswarmen?quote:
Sure.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als jij niet uitgenodigd bent is het instant-go.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als jij niet uitgenodigd bent is het instant-go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |