Wat leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
een batcave zonder internet, is hetzelfde als kelly neuken zonder condoom.quote:
Daar heb je blijkbaar ervaring mee. Please tell me more.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
een batcave zonder internet, is hetzelfde als kelly neuken zonder condoom.
it's really a cave ;')quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daar heb je blijkbaar ervaring mee. Please tell me more.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Dat als het goed is, laten we maar ff weg he !quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, gaat snel allemaal! Morgen tekenen, en dan is het van onsVanaf maandag zit ik er helemaal officieel in als het goed is
Ik heb officieel nog niet getekend, dus kan nog niks wordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat als het goed is, laten we maar ff weg he !
met dat "als het goed er in zitten " bedoeld hij dat de kiet gelijk ingewijd word.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat als het goed is, laten we maar ff weg he !
BBN, Gino Pietermaai van het topicquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
met dat "als het goed er in zitten " bedoeld hij dat de kiet gelijk ingewijd word.
Haha ja maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb officieel nog niet getekend, dus kan nog niks worden
Ga ik niet vanuit, maar toch
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
met dat "als het goed er in zitten " bedoeld hij dat de kiet gelijk ingewijd word.
i'm bustedquote:
Ik heb hem zelf ookquote:
Wtf! Dan moet ik hem ook. Dacht dat iemand hem gewoon gemaakt ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ookDat ding gaat trouwens echt als de brandweer
Nee, dat is de Ford Transit SuperSportVan, zit in de laatste DLCquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf! Dan moet ik hem ook. Dacht dat iemand hem gewoon gemaakt ofzo
Waarom brengen ze al die maps bij MW3 en BF3 als DLC, zou ook gratis moeten zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:16 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom brengen ze al die shit als DLC![]()
Zou gewoon gratis moeten zijn.
In die maps gaat wat meer werk zitten dan 1 auto.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom brengen ze al die maps bij MW3 en BF3 als DLC, zou ook gratis moeten zijn
Tja, doe je niks aan. Ik had de Season Pass, dus ik kreeg de eerste 6 DLC's met kortingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In die maps gaat wat meer werk zitten dan 1 auto.
Mja ook die maps zouden idd gratis moeten zijn
pizza homoquote:
Ah DLC. Ja dan download ik ze wel op de jtagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat is de Ford Transit SuperSportVan, zit in de laatste DLC
Ik kan echt uren naar dit soort ranzige shit kijken.quote:
figuresquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar dit soort ranzige shit kijken.
quote:
lol wtf, ik begon zowat te kokhalzenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar dit soort ranzige shit kijken.
Roep ff als je in act III bent :p dit weekend ga ik even nieuwe pc ophalenquote:
Ik heb het redelijk druk met school, dus zal wel niet heel snel zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Roep ff als je in act III bent :p dit weekend ga ik even nieuwe pc ophalen
Nieuwe mac.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk druk met school, dus zal wel niet heel snel zijn
Wat voor een pc heb je in elkaar gebouwd?
Heb er al 2quote:
Dan moet je ook ff Splinter Cell: Conviction kopen, is nu wel voor een tientje te regelen en heeft coole SP, is volgens mij ook volledig te coopen en heeft nog een paar extra coop modes (terrorist hunt etc)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:01 schreef KoningStoma het volgende:
Ja![]()
De rest is wel erg vet. In tijden niet zo'n leuke SP/coop gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |