Ik heb het speciaal voor jou veranderd, omdat je het zo lief vraagt.quote:
Bovenaan, want zelf heb je natuurlijk het hardst gewerkt!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:16 schreef Faux. het volgende:
En als je in een groepsopdracht de namen noteert, op welke plek moet je je eigen naam dan zetten vosss?
Dat iets eenvoudig is, wil nog niet zeggen dat je je er niet druk om hoeft te maken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarom je druk maken over iets doodeenvoudigs?
De klacht valt gewoon onder de Nederlandse taalregels.quote:Op maandag 10 september 2012 15:42 schreef Alexjaxx het volgende:
Hah, hoop dat het geen serieuze klacht is en dat mensen hier trollen..
Ik zeg altijd "Ik en <random>" zo en als ik het niet zo zeg dan klinkt het raar, geforceerd en onnatuurlijk. Dat jij je serieus bewust bent dat je iemand dan belangrijker of niet belangrijker vind omdat je hem in een bepaalde volgorde noemt vind ik kut voor je.. Denk dat het me een hoop ergernis bespaart dat ik er totaal niet op let.
Hedde gij op de havo gezeten ofzo?quote:Op maandag 10 september 2012 20:54 schreef FF het volgende:
[..]
De klacht valt gewoon onder de Nederlandse taalregels.
Je noemt jezelf altijd als laatste.
Dat is geen kwestie van beleefdheid van een kwestie van 'horen'.
Net zoals "je zegt" en "zeg je".
Hij heb het toch eg ook over 'horen'quote:Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Hedde gij op de havo gezeten ofzo?
Maar volgens mij was de originele klacht toch over dat het onbeschofd was en individualisme enzo..
Ga alsjeblieft weg.quote:Op maandag 10 september 2012 15:42 schreef Alexjaxx het volgende:
Hah, hoop dat het geen serieuze klacht is en dat mensen hier trollen..
Ik zeg altijd "Ik en <random>" zo en als ik het niet zo zeg dan klinkt het raar, geforceerd en onnatuurlijk. Dat jij je serieus bewust bent dat je iemand dan belangrijker of niet belangrijker vind omdat je hem in een bepaalde volgorde noemt vind ik kut voor je.. Denk dat het me een hoop ergernis bespaart dat ik er totaal niet op let.
VEEL FOK!KERS EN IKquote:Op maandag 10 september 2012 19:33 schreef De_Nater het volgende:
Allereerst wil ik zeggen dat u moed toont om uzelf hier in de krochten van internet te tonen. Ik kan u verzekeren dat ik en veel FOK!kers met mij daar blij mee zijn en u daar heel dankbaar voor zijn.
Ik en mijn medefokkers eisen foto's van eerder genoemde zusjequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Dimens het volgende:
Ik en mijn zusje zijn het eens met deze klacht.
Mijn vriendin en ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef metallicattim het volgende:
Hallo allemaal,
Ik en mijn vriendin staan op het punt om een huisje te kopen, we komen een huisje tegen wat ons bevalt en gaan dus komende zaterdag een bezichtiging doen tijdens het open huis ( een gewone bezichtiging was al niet mogelijk ).
In de advertentie online en in een lokaal bladje staat dat het huis een vraagprijs van 139.000 k.k. heeft, maar na een belletje met onze hypotheekverstrekker die contact heeft gehad met de makelaar, blijkt dat de prijs een "bieden vanaf" prijs is en dat de eigenaar wil hebben dat iedereen die geïntresseerd is op het einde van de bezichtiging (open huis van een uur) een bod achter laat in een gesloten envelop. De hoogste bieder krijgt dan het huis.
Is dit een normale gang van zaken? Wij vinden dit zeer bizar, zeker omdat overal het huis te koop staat als vraagprijs 139.000 k.k. en nergens vermeld staat dat het om een bieden prijs gaat. Ook het gedoe met de enveloppen vinden we vreemd.
Iemand dit wel eens meegemaakt en misschien tips voor ons?
Alvast bedankt,
Grtz Tim
MIJN VRIENDIN EN IKquote:Op woensdag 12 september 2012 08:25 schreef Lohannn het volgende:
12 September, 2012.
Ik en mijn vriendin zijn nu inmiddels bijna vijf maanden samen. Dit gaat over haar, maar voordat ik precies vertel wat er is gebeurt, zou ik graag wat extra willen vertellen.
Mijn vriendin is bijna 16 en ik ben net 22. Dit is iets waar wij vanaf het begin altijd al commentaar op hebben gekregen. Leeftijdsverschil. Mijn vrienden, haar vrienden, haar moeder, haar zus, iedereen leek erop tegen te zijn. Zelfs de mensen van wie ik het niet zou hebben verwacht, de mensen waarvan ik dacht dat ze alles van me zouden accepteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |