Niet echt, maar dat wil niet zeggen dat het niet mag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef metallicattim het volgende:
Is dit een normale gang van zaken?
Ik denk dat ze gewoon uit een aantal standaard dingen hebben moeten kiezen, en dat "bieden vanaf" geen optie was bij het krantjequote:Wij vinden dit zeer bizar, zeker omdat overal het huis te koop staat als vraagprijs 139.000 k.k. en nergens vermeld staat dat het om een bieden prijs gaat.
Biedt wat jullie er voor over hebben. Als je het niet krijgt is het jammer maar laat je niet verleiden om meer te bieden dan dat omdat je bang bent dat het anders aan je neus voorbij gaat. Er zijn meer huizen te koop, velen zelfs.quote:misschien tips voor ons?
tja, mogelijk is die 139k wel heel erg goedkoop? Met in het achterhoofd "liever omhoog dan omlaag"?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef Lienekien het volgende:
Dit deed men wel vaker toen het een verkopersmarkt was. Dus een beetje vreemd is het wel.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:05 schreef Lienekien het volgende:
Is het niet een constructie waarin je hoopt dat men hoog gaat zitten uit angst ernaast te grijpen?
Mensen die denken dat dit hun droomhuis is en dat ze "nooit meer een ander huis vinden dat zó mooi is"quote:Welke koper laat zich daartoe verleiden in deze tijden?
3x iets met spijker en kop. Iets anders: je hebt je hypotheekadviseur contact op laten nemen met de verkoopmakelaar? Niet slim, die beiden keerlen hebben hetzelfde belang, 2 stuks:quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:05 schreef Lienekien het volgende:
Is het niet een constructie waarin je hoopt dat men hoog gaat zitten uit angst ernaast te grijpen?
Welke koper laat zich daartoe verleiden in deze tijden?
Ze mogen blij zijn als ze überhaupt een bod krijgen.
Wel met een 'vanaf-prijs' maar toch niet per se met 'sealed bids'?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik keek vroeger aardig veel naar De Grote Verhuizing met Phil en Kristy. Kan me herinneren van dat programma dat in Schotland huizen standaard zo verkocht worden.
Volgens mij wel, volgens mij zelfs tot het punt dat de koper het bod wettelijk verplicht moet accepteren als hij het hoogste bod heeft uitgebracht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel met een 'vanaf-prijs' maar toch niet per se met 'sealed bids'?
Het klopt toch niet helemaal wat je zegt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Volgens mij wel, volgens mij zelfs tot het punt dat de koper het bod wettelijk verplicht moet accepteren als hij het hoogste bod heeft uitgebracht.
(zo herinner ik het me tenminste, pin me er niet op vast.)
Dat wilde ik ook zeggen iddquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik keek vroeger aardig veel naar De Grote Verhuizing met Phil en Kristy. Kan me herinneren van dat programma dat in Schotland huizen standaard zo verkocht worden.
Inderdaad. Ik krijg even het gevoel dat de verkopers de jaren na 2007 gemist hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:05 schreef Lienekien het volgende:
Welke koper laat zich daartoe verleiden in deze tijden?
Ze mogen blij zijn als ze überhaupt een bod krijgen.
Waarschijnlijk de verkopend makelaar. Althans, die probeert er een slaatje uit te slaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:05 schreef quo_ het volgende:
Inderdaad. Ik krijg even het gevoel dat de verkopers de jaren na 2007 gemist hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |