abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112265189

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende Meeting
Vacature.

Bereken hier jouw ASS:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hopen dat het nu goed gaat
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112265233
Gaat 'ie weer :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_112265237
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef kree het volgende:

[..]

zoeken vooral maar om eerlijk te zijn ben er niet echt actief mee nog.
Ook omdat ik eerst nog even een praatje moet hebben op mn huidige werk
Je wilt toch ergens anders heen? Daar hoef je niet met je baas mee te overleggen voor je er uberhaupt mee bezig bent, het is toch minder prettig werken als je baas weet dat je eigenlijk liever ergens anders zat en dat het dan niet lukt ofzo.
pi_112265269
Ah, een drommel-TT.
pi_112265270
Weet iemand nou nog een spel, met een soort maatschappelijk thema. Milieuvervuiling, discriminatie, dierenmishandeling of whatever. Ik weet niets.
pi_112265280
@ Drommel; geologie, MSc.
@ Drommel 2; eerst openstaande schulden, dan es goed sparen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112265394
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand nou nog een spel, met een soort maatschappelijk thema. Milieuvervuiling, discriminatie, dierenmishandeling of whatever. Ik weet niets.
Dierenmishandeling:
http://www.methodshop.com/games/play/yeti/yeti1.shtml of angry birds
pi_112265396
quote:
http://flashgamesspot.com/nl/play/green-fighter-environmental-game-save-your-plane/flash-game/
:P
pi_112265401
Godver nergens starters te vinden voor de zonnebank :(
pi_112265404
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je wilt toch ergens anders heen? Daar hoef je niet met je baas mee te overleggen voor je er uberhaupt mee bezig bent, het is toch minder prettig werken als je baas weet dat je eigenlijk liever ergens anders zat en dat het dan niet lukt ofzo.
Nee juist niet, wil graag blijven werken waar ik nu zit, maar wel met een contract en niet op oproepbasis :)
Krijg er namelijk wel lekker betaald en geen baan voor m'n leven lang maar zou het er wel een jaartje mee kunnen doen hoor ;)
(na die 6 jaar als oproepkracht of nouja laatste half jaar gewoon full-time maar het werk raakt een beetje op nu)
Do what you love, love what you do!
pi_112265430
quote:
Flower, maar das alleen op de PS3.
pi_112265431
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dierenmishandeling:
http://www.methodshop.com/games/play/yeti/yeti1.shtml of angry birds
Pinguinslaan, jeugdsentiment O+
pi_112265447
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Godver nergens starters te vinden voor de zonnebank :(
Ik wil je ook wel bruin maken :D
pi_112265492
Wat ben ik blij dat ik niet in NL zit met de huidige werkgelegendheid en al die verplichte veels te dure kosten....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_112265496
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef kree het volgende:

[..]

Nee juist niet, wil graag blijven werken waar ik nu zit, maar wel met een contract en niet op oproepbasis :)
Krijg er namelijk wel lekker betaald en geen baan voor m'n leven lang maar zou het er wel een jaartje mee kunnen doen hoor ;)
(na die 6 jaar als oproepkracht of nouja laatste half jaar gewoon full-time maar het werk raakt een beetje op nu)
Denk je dat ze je die gaan geven? Zo ja, waarom heb je het niet eerder gevraagd? Een paar maanden geleden klaagde je er namelijk ook al over.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:05:58 #16
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112265532
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Barbusse het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in NL zit met de huidige werkgelegendheid en al die verplichte veels te dure kosten....
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken om naar het buitenland te gaan
pi_112265552
Iets uitgebreidere spelletjes zegmaar.
pi_112265576
Ik zou alleen nooit naar een land gaan waarvan ik de taal niet sprak. Maar een taal is snel te leren.
pi_112265606
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waarom niet? Het hangt ervan af wat je opleiding is en zo, maar Nederlanders zijn nog steeds behoorlijk gewild hoor.
pi_112265610
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen nooit naar een land gaan waarvan ik de taal niet sprak. Maar een taal is snel te leren.
Een nieuwe taal leren spreken lijkt me best lastig, hoor.
pi_112265614
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

niet denken, gewoon doen.

zeker als je niet gebonden bent (ik was dat wel)!
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112265627
quote:
Behalve Maltees :')
pi_112265648
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wou net vragen of jij dat spreekt :P
pi_112265663
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Een nieuwe taal leren spreken lijkt me best lastig, hoor.
Swahili wel ja. Maar als je Frans en/of Latijn hebt gehad is Spaans een koekie.

pi_112265672
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

niet denken, gewoon doen.

zeker als je niet gebonden bent (ik was dat wel)!
Freedom to move FTW O+ Ik heb een aanbieding voor een baan bij EA games in Madrid btw, tempting tempting :@
pi_112265700
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik wou net vragen of jij dat spreekt :P
Amper :@ Een semitische taal met voornamelijk romaanse grammaticaregels, ga er maar eens aan zitten :')
pi_112265707
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Swahili wel ja. Maar als je Frans en/of Latijn hebt gehad is Spaans een koekie.
Ook spreken? Ik spreek amper engels :')
pi_112265763
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Amper :@ Een semitische taal met voornamelijk romaanse grammaticaregels, ga er maar eens aan zitten :')
Raar taaltje ja.
pi_112265766
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Freedom to move FTW O+ Ik heb een aanbieding voor een baan bij EA games in Madrid btw, tempting tempting :@
coole werkgever!
gave stad!

toch zou ik het niet doen.Sowieso Spanje stort binnenkort in. En Madrid is gewoon duur.

ben je op zoek naar een move? hoe lang zit je daar nu?

pi_112265794
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als mensen rekening houden met je beperkte spreekcapaciteiten en een beetje op laag tempo en duidelijk verstaanbaar praten dan? Maar op Malta spreekt iedereen ook gewoon engels, dus het is een stuk minder noodzakelijk dan.

En met een taal leren bedoel ik ook niet native speaker worden, maar gewoon je een beetje fatsoenlijk kunnen redden, gewoon omdat je dan minder afhankelijk bent van anderen.
pi_112265798
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ook spreken? Ik spreek amper engels :')
ben jij retarded ofzo? Iedereen in NL spreekt Engels.

donderdag 31 mei 2012 @ 15:11:54 #32
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112265810
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom niet? Het hangt ervan af wat je opleiding is en zo, maar Nederlanders zijn nog steeds behoorlijk gewild hoor.
Zijn toch aardig wat dingen die ik nog moet regelen dan.
Maar denk wel dat het er uiteindelijk van gaat komen
pi_112265815
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik hoorde eens een verhaal over een man die een vrouw in haar mond scheet en daar een plant in liet groeien. Ze ademde die tijd gewoon door haar neus
pi_112265829
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

coole werkgever!
gave stad!

toch zou ik het niet doen.Sowieso Spanje stort binnenkort in. En Madrid is gewoon duur.

ben je op zoek naar een move? hoe lang zit je daar nu?
Ik zit hier nu 2 1/2 jaar. Ben niet echt op zoek, maar bekijk wel altijd de mogelijkheden :) Sowieso wil ik wel dat m'n meisje meegaat :@
pi_112265838
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet iedereen, het valt tegen :') maar ik vind het schandalig idd wanneer mensen geen fatsoenlijk woordje Engels kunnen :')
pi_112265866
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik hoorde eens een verhaal over een man die een vrouw in haar mond scheet en daar een plant in liet groeien. Ze ademde die tijd gewoon door haar neus
Leuke feestjes, die D66-congressen.

pi_112265880
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zijn toch aardig wat dingen die ik nog moet regelen dan.
Maar denk wel dat het er uiteindelijk van gaat komen
Waarheen?
Als ik zou emigreren zou het waarschijnlijk naar Oost-Europa zijn.
pi_112265910
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Myraela het volgende:
Maatschappelijk ?
Pesten?

Bully?
pi_112265917
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als mensen rekening houden met je beperkte spreekcapaciteiten en een beetje op laag tempo en duidelijk verstaanbaar praten dan? Maar op Malta spreekt iedereen ook gewoon engels, dus het is een stuk minder noodzakelijk dan.

En met een taal leren bedoel ik ook niet native speaker worden, maar gewoon je een beetje fatsoenlijk kunnen redden, gewoon omdat je dan minder afhankelijk bent van anderen.
True, vrijwel iedereen hier spreekt Engels. Gelukkig maar. Maar als bijvoorbeeld naar Duitsland of Spanje zou gaan, leer je de taal veel sneller dan in NL. Daarnaast bieden redelijk wat werkgevers gratis taalcursussen aan.
pi_112265933
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zit hier nu 2 1/2 jaar. Ben niet echt op zoek, maar bekijk wel altijd de mogelijkheden :) Sowieso wil ik wel dat m'n meisje meegaat :@
snap ik. maar 3 jaar lijkt me echt de max op zo'n eiland.

wil zij ook elders heen? waarheen?

pi_112265940
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarheen?
Waarom als ik vragen mag?
pi_112265951
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leuke feestjes, die D66-congressen.
_O- nog nooit bij zo'n congres geweest :@
pi_112265967
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

dat heb ik gepost in het vorige topic :7
pi_112265995
quote:
Ja, maar dat komt omdat je geniaal bent :P

Tevens, DG heeft weer zitten janken in het feedback topic zie ik? :')

En tevens hoi :W
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:16:14 #45
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112266000
Hoi allemaal!

Wat een dag. Ben kapot. (Heloef modus)

Emigreren is misschien wel wat voor later. Het leukste tot nu om te zijn, vond ik Schotland.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112266006
quote:
Bully
Fallout
Pokemon (dierenmishandeling)
pi_112266007
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

snap ik. maar 3 jaar lijkt me echt de max op zo'n eiland.

wil zij ook elders heen? waarheen?
De UK is iets voor haar, daar heeft ze ook gestudeerd/gewerkt. Maar das voor mij een no-go :') Verder maakt het haar niet zoveel uit, maar als men Engels kan zal ze dat wel als een groot voordeel zien.
pi_112266015
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Niet iedereen, het valt tegen :') maar ik vind het schandalig idd wanneer mensen geen fatsoenlijk woordje Engels kunnen :')
iedereen van 15-35 toch wel??

de PhDs in Dld die ik ken, spreken slechter engels dan NLse vmboers... :|W

pi_112266016
quote:

[..]

Grote gespierde mannen
pi_112266039
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, maar dat komt omdat je geniaal bent :P

Tevens, DG heeft weer zitten janken in het feedback topic zie ik? :')

En tevens hoi :W
Ik zei laatst nog wat daarover maar werd gelijk afgezeken :')
pi_112266043
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef rival het volgende:

[..]

dat heb ik gepost in het vorige topic :7
Dat geldt ook voor Loka? :')
pi_112266054
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

_O- nog nooit bij zo'n congres geweest :@
ik 1 keer. afrader. politiek sowieso.

pi_112266081
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik zei laatst nog wat daarover maar werd gelijk afgezeken :')
Ach, nu met die nieuwe regels heeft DG ineens ook niks meer te doen, nu moet hij normaal meechatten en zo :P
pi_112266129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De UK is iets voor haar, daar heeft ze ook gestudeerd/gewerkt. Maar das voor mij een no-go :') Verder maakt het haar niet zoveel uit, maar als men Engels kan zal ze dat wel als een groot voordeel zien.
Israel?
Australie?
Trinidad?

pi_112266133
quote:

[..]

Ik ken mensen uit Polen en Tsjechië. Mentaliteit daar trekt me wel.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:20:12 #56
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112266198
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarheen?
Malta lijkt me wel iets
pi_112266203
quote:
12s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Israel?
Australie?
Trinidad?
Israel; no fucking way. Ik heb gewerkt met die paranoia klapjosti's :{w
Australie misschien
Trinidad, of beter, heel midden- en zuid Amerika O+
pi_112266206
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Denk je dat ze je die gaan geven? Zo ja, waarom heb je het niet eerder gevraagd? Een paar maanden geleden klaagde je er namelijk ook al over.
ze wilden het even aankijken :')
(tuurlijk lekker van me geprofiteerd zonder over uren ed en nu is het rustig en kan ik min of meer in de stront zakken denk, sowieso ga ik er aankomende week over praten want dit gaat zo niet langer, ik moet wel een beetje zekerheid hebben ;) )
pi_112266237
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

WTF? Jij kent mensen uit 2 landen (ben je er geweest???) en denkt dat "de mentaliteit" je wel trekt?

Retard. 8)7

pi_112266239
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ach, nu met die nieuwe regels heeft DG ineens ook niks meer te doen, nu moet hij normaal meechatten en zo :P
quote:
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
Dit bedoel je?
pi_112266269
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik weet niet, misschien moet ik eens een test doen.
Maar ik kan best engels, alleen niet bepaald vloeiend.
pi_112266284
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

WTF? Jij kent mensen uit 2 landen (ben je er geweest???) en denkt dat "de mentaliteit" je wel trekt?

Retard. 8)7
In Tsjechië ben ik geweest ja.
Van wat ik heb gezien zijn de meerderheid hele open mensen.
pi_112266299
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

[..]

Dit bedoel je?
En dit:
quote:
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
pi_112266308
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ook. Dat zijn spiritus zuipende josti's.
De mentaliteit daar trekt mij niet zo.
pi_112266312
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

How's it hanging my dawg?
pi_112266315
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Israel; no fucking way. Ik heb gewerkt met die paranoia klapjosti's :{w
Australie misschien
Trinidad, of beter, heel midden- en zuid Amerika O+
huh? paranoide, waarin? en het lijkt me niet tof, bommen in de bus (al had ik dat in Madrid en hier ook).

kom hierheen dan. Spaans leer je zo. en de groei is ongelooflijkm

pi_112266331
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Mijn Engels is goed, maar je kunt horen dat ik uit NL kom. Niks om me voor te schamen vind ik. :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:23:26 #68
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112266335
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

huh? paranoide, waarin? en het lijkt me niet tof, bommen in de bus (al had ik dat in Madrid en hier ook).

Waar zit jij nu?
pi_112266376
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:20 schreef kree het volgende:

[..]

ze wilden het even aankijken :')
(tuurlijk lekker van me geprofiteerd zonder over uren ed en nu is het rustig en kan ik min of meer in de stront zakken denk, sowieso ga ik er aankomende week over praten want dit gaat zo niet langer, ik moet wel een beetje zekerheid hebben ;) )
En waarom heb je dat maanden terug niet gewoon al gedaan?
pi_112266392
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Misschien omdat toen de maat voor hem nog niet vol was
pi_112266429
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

In Tsjechië ben ik geweest ja.
Van wat ik heb gezien zijn de meerderheid hele open mensen.
Heel Oost-Europa??? Oekrainers zijn juist helemaal niet open.

En ben je alleen in Praag geweest of ook een nieuwe id-kaart in Slabowice gaan ophalen?

WTF, ergens wonen is ff wat anders dan open ontvangen worden in de hoofdstad...

pi_112266434
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien omdat toen de maat voor hem nog niet vol was
Toen postte hij ook al zoiets erover, vandaar.
pi_112266465
Is het waar dat je huid sneller verouderd als je geen zonnebrand gebruikt? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112266481
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja.
pi_112266505
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waar zit jij nu?
Ik dacht dat men dat hier wel wist; Colombia. Het tofste land dat ik ken (44).

pi_112266510
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja.
Zo'n vaart zal het in Nederland wel niet lopen toch? Ik gebruik nooit zonnebrand en ik verbrand ook nooit :')
pi_112266524
quote:

SPOILER
Nee, het is exact andersom.
Je houd verouderd langzamer als je zonnebrand gebruikt.
pi_112266535
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Moest voor een project naar Tel Aviv. Fuckers lieten me tweemaal een leugendetectortest - ja, dat lees je goed - doen, omdat ze zeker wouden zijn dat ik geen vertrouwelijke data door zou verkopen. Ten eerste, de data waar ze het over hadden had ik helemaal geen toegang tot. Ten tweede, het project was geiniteerd vanuit mijn initiatief. Ten derde, niet Israeliers 4 dagen links laten liggen terwijl ze te gast zijn is gewoon ronduit asociaal.

Nee, de volgende keer dat ik te maken krijg met dat volk verwacht ik minimaal een blowjob van Natalie Portman voordat ik er ook maar over begin te denken om met ze samen te werken. Kutvolk.
pi_112266538
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik dacht dat men dat hier wel wist; Colombia. Het tofste land dat ik ken (44).
Heb je de sos daar al getest?
pi_112266559
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heel Oost-Europa??? Oekrainers zijn juist helemaal niet open.

En ben je alleen in Praag geweest of ook een nieuwe id-kaart in Slabowice gaan ophalen?

WTF, ergens wonen is ff wat anders dan open ontvangen worden in de hoofdstad...
Ik heb het toch niet over Oekraine.
En ja, dat was in een stedelijke omgeving, so what. Ik vond het daar een stuk prettiger verblijven dan in bijvoorbeeld Portugal.
pi_112266604
quote:

[..]

Zo'n vaart zal het in Nederland wel niet lopen toch? Ik gebruik nooit zonnebrand en ik verbrand ook nooit :')
Maakt niet uit, gaat om de blootstelling aan UV straling die je niet blokkeert omdat je je nooit insmeert.
pi_112266623
quote:
8s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Moest voor een project naar Tel Aviv. Fuckers lieten me tweemaal een leugendetectortest - ja, dat lees je goed - doen, omdat ze zeker wouden zijn dat ik geen vertrouwelijke data door zou verkopen. Ten eerste, de data waar ze het over hadden had ik helemaal geen toegang tot. Ten tweede, het project was geiniteerd vanuit mijn initiatief. Ten derde, niet Israeliers 4 dagen links laten liggen terwijl ze te gast zijn is gewoon ronduit asociaal.

Nee, de volgende keer dat ik te maken krijg met dat volk verwacht ik minimaal een blowjob van Natalie Portman voordat ik er ook maar over begin te denken om met ze samen te werken. Kutvolk.
Eens, helaas.
pi_112266666
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En ja, dat was in een stedelijke omgeving, so what. Ik vond het daar een stuk prettiger verblijven dan in bijvoorbeeld Portugal.
So what? Nou dat ergens de toerist uithangen heel wat anders is dan ergens wonen.
pi_112266694
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

So what? Nou dat ergens de toerist uithangen heel wat anders is dan ergens wonen.
True, maar je merkt wel een beetje de sfeer, je kan het volgens mij best goed inschatten.
pi_112266705
quote:
8s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

okok... je hebt een punt. vooral als je er moet werken...

Brazil en Colombia zijn booming. Maar samen met je meisje komen is een risico... 8-)

pi_112266709
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Deed het al maanden terug (2) en toen wilde ze het dus aankijken ;)
Nou ok ben de beroerste niet dus maar gedaan, maar kom nu op het punt dat er wel wat moet gebeuren daar of anders moet ik weg
pi_112266710
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Is het zo raar dat ik ergens geweest ben waar het me wel tof lijkt om te wonen? En wonen doe je toch ook meestal in een stedelijke omgeving.
pi_112266731
Waarin ligt de groei in zuid-Amerika eigenlijk precies, Mata? Ik heb namelijk geen geologie gestudeerd :P
pi_112266737
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

True, maar je merkt wel een beetje de sfeer, je kan het volgens mij best goed inschatten.
Beste is om ergens gewoond te hebben, deelgenomen te hebben aan het dagelijks leven. Liefst voor een langere tijd en niet een weekje of zo. Gewoon naar de lokale supermarkt gaan en zo
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:32:05 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112266746
Vanavond maar weer zonnebanken, ik ben echt nog net niet doorschijnend :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112266769
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
Veroudert je huid wel sneller he :P
pi_112266778
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

okok... je hebt een punt. vooral als je er moet werken...

Brazil en Colombia zijn booming. Maar samen met je meisje komen is een risico... 8-)
Waarom is met mijn meisje komen een risico? :')
pi_112266788
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ben nooit ergens gaan wonen na er eerst als toerist te zijn geweest. :P
Maar het valt veel mensen niet voor niets in het begin tegen als ze ergens naartoe geëmigreerd zijn om daar vanaf scratch opnieuw te beginnen.
pi_112266804
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

Heb je de sos daar al getest?
in 2010, 1 keer. om te weten wat het was. in stijl; op straat in het centrum (redelijk link en zeker arm). Hoef dat kutspul niet. De lokale wiet is niet zo best maar doet zijn werk. De koffie en de vrouwen zijn de beste producten hier.

donderdag 31 mei 2012 @ 15:33:35 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112266814
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ga normaal nooit onder de zonnebank en kom nauwelijks in de zon. Dus het kan geen kwaad. Tevens smeer ik met factor 50.
pi_112266825
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
Je bent gister toch ook geweest :@

Bij onze zonnebankstudio moet er 3 dagen tussen zitten :o
pi_112266832
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is het zo raar dat ik ergens geweest ben waar het me wel tof lijkt om te wonen? En wonen doe je toch ook meestal in een stedelijke omgeving.
Zeg ik dat het raar is dan? Ik zeg alleen dat er verschil in zit en dat het antwoord op je 'so what' eigenlijk ook al in mata's voorgaande reactie te vinden was.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:34:06 #98
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_112266835
Zonnebank :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_112266862
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom is met mijn meisje komen een risico? :')
Als ze het goed vindt dat je af en toe wat anders snoept niet. Je bent er nog niet geweest, maar ik verzeker je dat de dames onweerstaanbaar zijn hier.

pi_112266874
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef kree het volgende:

[..]

Deed het al maanden terug (2) en toen wilde ze het dus aankijken ;)
Nou ok ben de beroerste niet dus maar gedaan, maar kom nu op het punt dat er wel wat moet gebeuren daar of anders moet ik weg
Ah overzo, wat ga je nu doen dan? Denk dat ze je anders zo weer afschepen met hetzelfde verhaal.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:35:02 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112266878
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Je bent gister toch ook geweest :@

Bij onze zonnebankstudio moet er 3 dagen tussen zitten :o
Ik heb een eigen zonnebank en lig er nog geen tien minuten onder. Kan best.
pi_112266885
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ben nooit ergens gaan wonen na er eerst als toerist te zijn geweest. :P
Maar het valt veel mensen niet voor niets in het begin tegen als ze ergens naartoe geëmigreerd zijn om daar vanaf scratch opnieuw te beginnen.
Ik vond het heerlijk. Alles wat ik had paste in 1 koffer toen hier kwam. Was ook nog nooit eerder hier geweest, dat was juist een reden om voor Malta te kiezen. Nieuw leven, nieuwe kansen. O+
pi_112266890
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Pas als je er elke dag onder ligt en je niet insmeert met de juiste zonnebankprodukten ;)
pi_112266902
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zeg ik dat het raar is dan? Ik zeg alleen dat er verschil in zit en dat het antwoord op je 'so what' eigenlijk ook al in mata's voorgaande reactie te vinden was.
Alleen in de stad geweest zijn en niet op het echte platteland maakt je beeld van in zo'n stad wonen toch niet onrealistischer? Vandaar mijn vraag wat dat nu weer uitmaakte.
pi_112266923
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als ze het goed vindt dat je af en toe wat anders snoept niet. Je bent er nog niet geweest, maar ik verzeker je dat de dames onweerstaanbaar zijn hier.
Mijn meisje vind dat niet zo erg, mits ze mee mag doen. Ik zie het probleem dus niet :9
pi_112266938
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vond het heerlijk. Alles wat ik had paste in 1 koffer toen hier kwam. Was ook nog nooit eerder hier geweest, dat was juist een reden om voor Malta te kiezen. Nieuw leven, nieuwe kansen. O+
Ik zeg ook niet dat het niet kan hè, alleen dat er vaak best een verschil tussen zit zoals mata ook aangaf.
En jij was niet eens eerst de toerist wezen uithangen maar bent meteen die kant op vertrokken voor reals, dan is er ook geen eventueel contrast tussen vakantie en leven.
pi_112266982
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb een eigen zonnebank en lig er nog geen tien minuten onder. Kan best.
Ik heb sinds gister ook een eigen zonnebank.... Van een vriend van me broer gekregen.

Maar goed, kan nergens die stomme starters vinden. Dus ik ga nog maar naar Sundays :D Hb nog 100 euro zontegoed :)

Bij Sundays lig ik nu 22 minuten onder de 1 na sterkste. Maar ben al aardig bruin :P
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:37:21 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112266985
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mijn meisje vind dat niet zo erg, mits ze mee mag doen. Ik zie het probleem dus niet :9
Openminded van haar O+.
pi_112266987
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

je zegt Het Oostblok. En Portugezen minder open dan Tsjechen? Volgens mij zit jij een beetje vol met scheve vooroordelen.

Maar ja, je bent nog een jonkie.

pi_112267028
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet kan hè, alleen dat er vaak best een verschil tussen zit zoals mata ook aangaf.
En jij was niet eens eerst de toerist wezen uithangen maar bent meteen die kant op vertrokken voor reals, dan is er ook geen eventueel contrast tussen vakantie en leven.
True true. Het heeft dan ook meer te maken met je eigen instelling denk ik. Sta je open voor deze andere leefomgeving of niet? Dat maakt dat je ergens met plezier woont lijkt me. Of dat nu Parijs of Kinshasa is.
pi_112267031
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

je zegt Het Oostblok. En Portugezen minder open dan Tsjechen? Volgens mij zit jij een beetje vol met scheve vooroordelen.

Maar ja, je bent nog een jonkie.
Je zegt dingen die ik niet heb gezegd :)
pi_112267055
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Alleen in de stad geweest zijn en niet op het echte platteland maakt je beeld van in zo'n stad wonen toch niet onrealistischer? Vandaar mijn vraag wat dat nu weer uitmaakte.
Ik begrijp ook niet echt waarom mensen zo reageerden :'). Sowieso, in een ander land wonen lijkt me vooral in het begin heel zwaar, vooral als je er niet al eerder langere tijd geweest bent en/of de taal niet volledig onder de knie hebt.
Als mensen dan denken dat het net als op vakantie zal zijn, vind ik dat wel naief, maar dan kan je nog best stellen dat bepaalde landen je leuk lijken om in te wonen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:38:57 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112267061
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb sinds gister ook een eigen zonnebank.... Van een vriend van me broer gekregen.

Maar goed, kan nergens die stomme starters vinden. Dus ik ga nog maar naar Sundays :D Hb nog 100 euro zontegoed :)

Bij Sundays lig ik nu 22 minuten onder de 1 na sterkste. Maar ben al aardig bruin :P
Wij hebben niet zo'n hele sterke, vandaar dat ik daar rustig iedere dag tien minuten onder durf te gaan liggen. En ik smeer me in. En van een paar keer zonnebank ga je niet dood, tenzij dat ding op je stort :P.
pi_112267068
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Openminded van haar O+.
Ik tel mijn zegeningen iedere dag O+
pi_112267076
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik trek toch nergens de vergelijking met het platteland?
Het maakt uit omdat je als toerist niet te maken krijgt met het moeten aanvragen van je legitimatie (mata's voorbeeld dus) of andere zaken moet regelen waar je gewoon absoluut niet mee te maken krijgt als toerist zijnde. Verder ben je er dan op vakantie, beetje chillen ditdat. Maar het kan nog wel eens heel anders zijn als je gewoon moet werken daar, en je dagelijkse inkopen moet doen en de loodgieter moet bellen die dingen compleet anders aanpakt dan je gewend bent etc. etc.
Dat maakt het uit.
pi_112267083
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Waarin ligt de groei in zuid-Amerika eigenlijk precies, Mata? Ik heb namelijk geen geologie gestudeerd :P
overal. iets marketings of bedrijfskundigs moet wel te vinden zijn. En Brazilie en Nederland doen veel zaken (250 NLse bedrijven daar geloof ik, artikeltje nu.nl gisteren).

pi_112267132
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

True true. Het heeft dan ook meer te maken met je eigen instelling denk ik. Sta je open voor deze andere leefomgeving of niet? Dat maakt dat je ergens met plezier woont lijkt me. Of dat nu Parijs of Kinshasa is.
Jazeker, het is net wat je er van maakt lijkt me.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:40:40 #118
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112267145
Helleuh :W
With the stars as her umbrella
pi_112267148
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

overal. iets marketings of bedrijfskundigs moet wel te vinden zijn. En Brazilie en Nederland doen veel zaken (250 NLse bedrijven daar geloof ik, artikeltje nu.nl gisteren).
Brazilie O+ Moet ik wel even Portugees leren :') Maar even checken wat de mogelijkheden zijn :9
pi_112267150
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wij hebben niet zo'n hele sterke, vandaar dat ik daar rustig iedere dag tien minuten onder durf te gaan liggen. En ik smeer me in. En van een paar keer zonnebank ga je niet dood, tenzij dat ding op je stort :P.
_O- Hahaha ja dat ding is behoorlijk zwaar :D
pi_112267164
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
*O*
pi_112267180
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
Miauwtje! :W
pi_112267187
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet echt waarom mensen zo reageerden :'). Sowieso, in een ander land wonen lijkt me vooral in het begin heel zwaar, vooral als je er niet al eerder langere tijd geweest bent en/of de taal niet volledig onder de knie hebt.
Als mensen dan denken dat het net als op vakantie zal zijn, vind ik dat wel naief, maar dan kan je nog best stellen dat bepaalde landen je leuk lijken om in te wonen.
Ik zeg ook heel niet dat ze het niet een leuk land mag vinden lijken om in te wonen, ik snap alleen mata's punt heel goed dat je je ergens best op kan verkijken als je er alleen nog op vakantie bent geweest. En ja, er zijn mensen die denken dat het net een grote vakantie gaat worden als ze emigreren.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:41:45 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112267202
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Brazilie O+ Moet ik wel even Portugees leren :') Maar even checken wat de mogelijkheden zijn :9
Ja, ga verdomme nog verder weg zitten :(.
pi_112267209
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik trek toch nergens de vergelijking met het platteland?
Het maakt uit omdat je als toerist niet te maken krijgt met het moeten aanvragen van je legitimatie (mata's voorbeeld dus) of andere zaken moet regelen waar je gewoon absoluut niet mee te maken krijgt als toerist zijnde. Verder ben je er dan op vakantie, beetje chillen ditdat. Maar het kan nog wel eens heel anders zijn als je gewoon moet werken daar, en je dagelijkse inkopen moet doen en de loodgieter moet bellen die dingen compleet anders aanpakt dan je gewend bent etc. etc.
Dat maakt het uit.
_O_

Douchen -> werken. :W

pi_112267220
En jij mag zeker meedoen, Samzz :9
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:42:07 #127
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112267226
Hola, nog spannende dingen gebeurd terwijl deze hardwerkende ambtenaar aan het werk was? :D
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:42:56 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112267263
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef Barbusse het volgende:
En jij mag zeker meedoen, Samzz :9
Ik wil niet naar Brazillie ;(.
pi_112267265
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, ga verdomme nog verder weg zitten :(.
Ja, sorry :@ Maar niks is zeker, dat is zeker 8-)
pi_112267276
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
Hola, nog spannende dingen gebeurd terwijl deze hardwerkende ambtenaar aan het werk was? :D
Geen idee, ben er ook nog maar net (en ben straks alweer weg)
pi_112267296
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil niet naar Brazillie ;(.
Ook niet voor een vakantie naar Malta? ;(
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:43:48 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112267313
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
Contradicto in terminis.
pi_112267340
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Contradicto in terminis.
Je was me voor :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:44:26 #134
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112267345
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Contradicto in terminis.
Ik ben de uitzondering die... *)
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:44:40 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112267353
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ook niet voor een vakantie naar Malta? ;(
Naar Brazillie voor een vakantie naar Malta... Dat moet je even uitleggen :D.
pi_112267427
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Naar Brazillie voor een vakantie naar Malta... Dat moet je even uitleggen :D.
Ik woon toch niet in Brazilie? Ik gaf alleen maar aan dat ik ging kijken wat de mogelijkheden waren daar. Heeft niks met jou naar Malta komend te maken hoor. -O-
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:47:24 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112267472
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik woon toch niet in Brazilie? Ik gaf alleen maar aan dat ik ging kijken wat de mogelijkheden waren daar. Heeft niks met jou naar Malta komend te maken hoor. -O-
Ik volg het niet meer :'). Ik ga wel op vakantie naar Malaga.
pi_112267493
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daar zijn ik en mijn meisje niet -O-
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:49:13 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112267546
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daar zijn ik en mijn meisje niet -O-
Klopt. Maar daar zijn wel een huisje, de zee, een zwembad en mijn lief.
pi_112267582
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klopt. Maar daar zijn wel een huisje, de zee, een zwembad en mijn lief.
Ik zal je nog eens uitnodigen :'(
pi_112267592
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

hebben jullie nog een beetje goedkope tickets kunnen vinden *O*
pi_112267625
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ah overzo, wat ga je nu doen dan? Denk dat ze je anders zo weer afschepen met hetzelfde verhaal.
Ben er bang voor jah, maar ik stel het "praatje" steeds maar weer uit, maar moet het echt gaan doen. :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:52:08 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112267664
quote:
8s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zal je nog eens uitnodigen :'(
Doe niet zo boos :6.
pi_112267695
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef kree het volgende:

[..]

Ben er bang voor jah, maar ik stel het "praatje" steeds maar weer uit, maar moet het echt gaan doen. :)
Lijkt me eerlijk gezegd dat je weinig te verliezen hebt. Doen dus.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:52:53 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112267697
quote:
19s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hebben jullie nog een beetje goedkope tickets kunnen vinden *O*
400 nog wat retour voor twee personen inclusief 23 kilo bagage.
pi_112267734
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doe niet zo boos :6.
Ik moet wel, alle dramaqueens zijn verdwenen uit dit topic :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:53:49 #147
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112267749
quote:

[..]

Oh dat is écht niet duur :o
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:55:56 #148
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112267835
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moet wel, alle dramaqueens zijn verdwenen uit dit topic :')
Ik wil m'n kroontje wel even opzetten.
pi_112267836
quote:

[..]

dat valt wel mee toch *O*
pi_112267896
Zo weer tig sollicitaties de deur uit *O*
Weer tijd om even te gamen :P

Ik heb Fifa12 gekocht _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')