SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Je wilt toch ergens anders heen? Daar hoef je niet met je baas mee te overleggen voor je er uberhaupt mee bezig bent, het is toch minder prettig werken als je baas weet dat je eigenlijk liever ergens anders zat en dat het dan niet lukt ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
zoeken vooral maar om eerlijk te zijn ben er niet echt actief mee nog.
Ook omdat ik eerst nog even een praatje moet hebben op mn huidige werk
Dierenmishandeling:quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand nou nog een spel, met een soort maatschappelijk thema. Milieuvervuiling, discriminatie, dierenmishandeling of whatever. Ik weet niets.
http://flashgamesspot.com/nl/play/green-fighter-environmental-game-save-your-plane/flash-game/quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand nou nog een spel, met een soort maatschappelijk thema. Milieuvervuiling, discriminatie, dierenmishandeling of whatever. Ik weet niets.
Nee juist niet, wil graag blijven werken waar ik nu zit, maar wel met een contract en niet op oproepbasisquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wilt toch ergens anders heen? Daar hoef je niet met je baas mee te overleggen voor je er uberhaupt mee bezig bent, het is toch minder prettig werken als je baas weet dat je eigenlijk liever ergens anders zat en dat het dan niet lukt ofzo.
Flower, maar das alleen op de PS3.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
Pinguinslaan, jeugdsentimentquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dierenmishandeling:
http://www.methodshop.com/games/play/yeti/yeti1.shtml of angry birds
Ik wil je ook wel bruin makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Godver nergens starters te vinden voor de zonnebank
Denk je dat ze je die gaan geven? Zo ja, waarom heb je het niet eerder gevraagd? Een paar maanden geleden klaagde je er namelijk ook al over.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nee juist niet, wil graag blijven werken waar ik nu zit, maar wel met een contract en niet op oproepbasis
Krijg er namelijk wel lekker betaald en geen baan voor m'n leven lang maar zou het er wel een jaartje mee kunnen doen hoor
(na die 6 jaar als oproepkracht of nouja laatste half jaar gewoon full-time maar het werk raakt een beetje op nu)
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken om naar het buitenland te gaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Barbusse het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in NL zit met de huidige werkgelegendheid en al die verplichte veels te dure kosten....
Waarom niet? Het hangt ervan af wat je opleiding is en zo, maar Nederlanders zijn nog steeds behoorlijk gewild hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken om naar het buitenland te gaan
Een nieuwe taal leren spreken lijkt me best lastig, hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen nooit naar een land gaan waarvan ik de taal niet sprak. Maar een taal is snel te leren.
niet denken, gewoon doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken om naar het buitenland te gaan
Behalve Malteesquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen nooit naar een land gaan waarvan ik de taal niet sprak. Maar een taal is snel te leren.
Swahili wel ja. Maar als je Frans en/of Latijn hebt gehad is Spaans een koekie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een nieuwe taal leren spreken lijkt me best lastig, hoor.
Freedom to move FTWquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
niet denken, gewoon doen.
zeker als je niet gebonden bent (ik was dat wel)!
Amperquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of jij dat spreekt
Ook spreken? Ik spreek amper engelsquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Swahili wel ja. Maar als je Frans en/of Latijn hebt gehad is Spaans een koekie.
Raar taaltje ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AmperEen semitische taal met voornamelijk romaanse grammaticaregels, ga er maar eens aan zitten
coole werkgever!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Freedom to move FTWIk heb een aanbieding voor een baan bij EA games in Madrid btw, tempting tempting
Als mensen rekening houden met je beperkte spreekcapaciteiten en een beetje op laag tempo en duidelijk verstaanbaar praten dan? Maar op Malta spreekt iedereen ook gewoon engels, dus het is een stuk minder noodzakelijk dan.quote:
ben jij retarded ofzo? Iedereen in NL spreekt Engels.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ook spreken? Ik spreek amper engels
Zijn toch aardig wat dingen die ik nog moet regelen dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Het hangt ervan af wat je opleiding is en zo, maar Nederlanders zijn nog steeds behoorlijk gewild hoor.
Ik hoorde eens een verhaal over een man die een vrouw in haar mond scheet en daar een plant in liet groeien. Ze ademde die tijd gewoon door haar neusquote:
Ik zit hier nu 2 1/2 jaar. Ben niet echt op zoek, maar bekijk wel altijd de mogelijkhedenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
coole werkgever!
gave stad!
toch zou ik het niet doen.Sowieso Spanje stort binnenkort in. En Madrid is gewoon duur.
ben je op zoek naar een move? hoe lang zit je daar nu?
Niet iedereen, het valt tegenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ben jij retarded ofzo? Iedereen in NL spreekt Engels.
Leuke feestjes, die D66-congressen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hoorde eens een verhaal over een man die een vrouw in haar mond scheet en daar een plant in liet groeien. Ze ademde die tijd gewoon door haar neus
Waarheen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn toch aardig wat dingen die ik nog moet regelen dan.
Maar denk wel dat het er uiteindelijk van gaat komen
True, vrijwel iedereen hier spreekt Engels. Gelukkig maar. Maar als bijvoorbeeld naar Duitsland of Spanje zou gaan, leer je de taal veel sneller dan in NL. Daarnaast bieden redelijk wat werkgevers gratis taalcursussen aan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als mensen rekening houden met je beperkte spreekcapaciteiten en een beetje op laag tempo en duidelijk verstaanbaar praten dan? Maar op Malta spreekt iedereen ook gewoon engels, dus het is een stuk minder noodzakelijk dan.
En met een taal leren bedoel ik ook niet native speaker worden, maar gewoon je een beetje fatsoenlijk kunnen redden, gewoon omdat je dan minder afhankelijk bent van anderen.
snap ik. maar 3 jaar lijkt me echt de max op zo'n eiland.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit hier nu 2 1/2 jaar. Ben niet echt op zoek, maar bekijk wel altijd de mogelijkhedenSowieso wil ik wel dat m'n meisje meegaat
Waarom als ik vragen mag?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarheen?
Als ik zou emigreren zou het waarschijnlijk naar Oost-Europa zijn.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuke feestjes, die D66-congressen.
Ja, maar dat komt omdat je geniaal bentquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Bullyquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
De UK is iets voor haar, daar heeft ze ook gestudeerd/gewerkt. Maar das voor mij een no-goquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
snap ik. maar 3 jaar lijkt me echt de max op zo'n eiland.
wil zij ook elders heen? waarheen?
iedereen van 15-35 toch wel??quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet iedereen, het valt tegenmaar ik vind het schandalig idd wanneer mensen geen fatsoenlijk woordje Engels kunnen
Ik zei laatst nog wat daarover maar werd gelijk afgezekenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat je geniaal bent
Tevens, DG heeft weer zitten janken in het feedback topic zie ik?
En tevens hoi
Dat geldt ook voor Loka?quote:
ik 1 keer. afrader. politiek sowieso.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]nog nooit bij zo'n congres geweest
Ach, nu met die nieuwe regels heeft DG ineens ook niks meer te doen, nu moet hij normaal meechatten en zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zei laatst nog wat daarover maar werd gelijk afgezeken
Israel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De UK is iets voor haar, daar heeft ze ook gestudeerd/gewerkt. Maar das voor mij een no-goVerder maakt het haar niet zoveel uit, maar als men Engels kan zal ze dat wel als een groot voordeel zien.
Malta lijkt me wel ietsquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarheen?
Als ik zou emigreren zou het waarschijnlijk naar Oost-Europa zijn.
Israel; no fucking way. Ik heb gewerkt met die paranoia klapjosti'squote:
ze wilden het even aankijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat ze je die gaan geven? Zo ja, waarom heb je het niet eerder gevraagd? Een paar maanden geleden klaagde je er namelijk ook al over.
WTF? Jij kent mensen uit 2 landen (ben je er geweest???) en denkt dat "de mentaliteit" je wel trekt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken mensen uit Polen en Tsjechië. Mentaliteit daar trekt me wel.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, nu met die nieuwe regels heeft DG ineens ook niks meer te doen, nu moet hij normaal meechatten en zo
Dit bedoel je?quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
Ik weet niet, misschien moet ik eens een test doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ben jij retarded ofzo? Iedereen in NL spreekt Engels.
In Tsjechië ben ik geweest ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF? Jij kent mensen uit 2 landen (ben je er geweest???) en denkt dat "de mentaliteit" je wel trekt?
Retard.
Ik ook. Dat zijn spiritus zuipende josti's.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken mensen uit Polen en Tsjechië. Mentaliteit daar trekt me wel.
How's it hanging my dawg?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien moet ik eens een test doen.
Maar ik kan best engels, alleen niet bepaald vloeiend.
huh? paranoide, waarin? en het lijkt me niet tof, bommen in de bus (al had ik dat in Madrid en hier ook).quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Israel; no fucking way. Ik heb gewerkt met die paranoia klapjosti's![]()
Australie misschien
Trinidad, of beter, heel midden- en zuid Amerika
Mijn Engels is goed, maar je kunt horen dat ik uit NL kom. Niks om me voor te schamen vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien moet ik eens een test doen.
Maar ik kan best engels, alleen niet bepaald vloeiend.
Waar zit jij nu?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
huh? paranoide, waarin? en het lijkt me niet tof, bommen in de bus (al had ik dat in Madrid en hier ook).
kom hierheen dan. Spaans leer je zo. en de groei is ongelooflijkm
En waarom heb je dat maanden terug niet gewoon al gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
ze wilden het even aankijken
(tuurlijk lekker van me geprofiteerd zonder over uren ed en nu is het rustig en kan ik min of meer in de stront zakken denk, sowieso ga ik er aankomende week over praten want dit gaat zo niet langer, ik moet wel een beetje zekerheid hebben)
Misschien omdat toen de maat voor hem nog niet vol wasquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom heb je dat maanden terug niet gewoon al gedaan?
Heel Oost-Europa??? Oekrainers zijn juist helemaal niet open.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Tsjechië ben ik geweest ja.
Van wat ik heb gezien zijn de meerderheid hele open mensen.
Toen postte hij ook al zoiets erover, vandaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien omdat toen de maat voor hem nog niet vol was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Is het waar dat je huid sneller verouderd als je geen zonnebrand gebruikt?
Ik dacht dat men dat hier wel wist; Colombia. Het tofste land dat ik ken (44).quote:
Zo'n vaart zal het in Nederland wel niet lopen toch? Ik gebruik nooit zonnebrand en ik verbrand ook nooitquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Is het waar dat je huid sneller verouderd als je geen zonnebrand gebruikt?Nee, het is exact andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je houd verouderd langzamer als je zonnebrand gebruikt.
Moest voor een project naar Tel Aviv. Fuckers lieten me tweemaal een leugendetectortest - ja, dat lees je goed - doen, omdat ze zeker wouden zijn dat ik geen vertrouwelijke data door zou verkopen. Ten eerste, de data waar ze het over hadden had ik helemaal geen toegang tot. Ten tweede, het project was geiniteerd vanuit mijn initiatief. Ten derde, niet Israeliers 4 dagen links laten liggen terwijl ze te gast zijn is gewoon ronduit asociaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
huh? paranoide, waarin? en het lijkt me niet tof, bommen in de bus (al had ik dat in Madrid en hier ook).
kom hierheen dan. Spaans leer je zo. en de groei is ongelooflijkm
Heb je de sos daar al getest?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat men dat hier wel wist; Colombia. Het tofste land dat ik ken (44).
Ik heb het toch niet over Oekraine.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heel Oost-Europa??? Oekrainers zijn juist helemaal niet open.
En ben je alleen in Praag geweest of ook een nieuwe id-kaart in Slabowice gaan ophalen?
WTF, ergens wonen is ff wat anders dan open ontvangen worden in de hoofdstad...
Maakt niet uit, gaat om de blootstelling aan UV straling die je niet blokkeert omdat je je nooit insmeert.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het in Nederland wel niet lopen toch? Ik gebruik nooit zonnebrand en ik verbrand ook nooit
Eens, helaas.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moest voor een project naar Tel Aviv. Fuckers lieten me tweemaal een leugendetectortest - ja, dat lees je goed - doen, omdat ze zeker wouden zijn dat ik geen vertrouwelijke data door zou verkopen. Ten eerste, de data waar ze het over hadden had ik helemaal geen toegang tot. Ten tweede, het project was geiniteerd vanuit mijn initiatief. Ten derde, niet Israeliers 4 dagen links laten liggen terwijl ze te gast zijn is gewoon ronduit asociaal.
Nee, de volgende keer dat ik te maken krijg met dat volk verwacht ik minimaal een blowjob van Natalie Portman voordat ik er ook maar over begin te denken om met ze samen te werken. Kutvolk.
So what? Nou dat ergens de toerist uithangen heel wat anders is dan ergens wonen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over Oekraine.
En ja, dat was in een stedelijke omgeving, so what. Ik vond het daar een stuk prettiger verblijven dan in bijvoorbeeld Portugal.
True, maar je merkt wel een beetje de sfeer, je kan het volgens mij best goed inschatten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
So what? Nou dat ergens de toerist uithangen heel wat anders is dan ergens wonen.
okok... je hebt een punt. vooral als je er moet werken...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moest voor een project naar Tel Aviv. Fuckers lieten me tweemaal een leugendetectortest - ja, dat lees je goed - doen, omdat ze zeker wouden zijn dat ik geen vertrouwelijke data door zou verkopen. Ten eerste, de data waar ze het over hadden had ik helemaal geen toegang tot. Ten tweede, het project was geiniteerd vanuit mijn initiatief. Ten derde, niet Israeliers 4 dagen links laten liggen terwijl ze te gast zijn is gewoon ronduit asociaal.
Nee, de volgende keer dat ik te maken krijg met dat volk verwacht ik minimaal een blowjob van Natalie Portman voordat ik er ook maar over begin te denken om met ze samen te werken. Kutvolk.
Deed het al maanden terug (2) en toen wilde ze het dus aankijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom heb je dat maanden terug niet gewoon al gedaan?
Is het zo raar dat ik ergens geweest ben waar het me wel tof lijkt om te wonen? En wonen doe je toch ook meestal in een stedelijke omgeving.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
So what? Nou dat ergens de toerist uithangen heel wat anders is dan ergens wonen.
Beste is om ergens gewoond te hebben, deelgenomen te hebben aan het dagelijks leven. Liefst voor een langere tijd en niet een weekje of zo. Gewoon naar de lokale supermarkt gaan en zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, maar je merkt wel een beetje de sfeer, je kan het volgens mij best goed inschatten.
Veroudert je huid wel sneller hequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
Vanavond maar weer zonnebanken, ik ben echt nog net niet doorschijnend.
Waarom is met mijn meisje komen een risico?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
okok... je hebt een punt. vooral als je er moet werken...
Brazil en Colombia zijn booming. Maar samen met je meisje komen is een risico...
Ik heb geen idee, ben nooit ergens gaan wonen na er eerst als toerist te zijn geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, maar je merkt wel een beetje de sfeer, je kan het volgens mij best goed inschatten.
in 2010, 1 keer. om te weten wat het was. in stijl; op straat in het centrum (redelijk link en zeker arm). Hoef dat kutspul niet. De lokale wiet is niet zo best maar doet zijn werk. De koffie en de vrouwen zijn de beste producten hier.quote:
Ik ga normaal nooit onder de zonnebank en kom nauwelijks in de zon. Dus het kan geen kwaad. Tevens smeer ik met factor 50.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veroudert je huid wel sneller he
Je bent gister toch ook geweestquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
Vanavond maar weer zonnebanken, ik ben echt nog net niet doorschijnend.
Zeg ik dat het raar is dan? Ik zeg alleen dat er verschil in zit en dat het antwoord op je 'so what' eigenlijk ook al in mata's voorgaande reactie te vinden was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het zo raar dat ik ergens geweest ben waar het me wel tof lijkt om te wonen? En wonen doe je toch ook meestal in een stedelijke omgeving.
Als ze het goed vindt dat je af en toe wat anders snoept niet. Je bent er nog niet geweest, maar ik verzeker je dat de dames onweerstaanbaar zijn hier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom is met mijn meisje komen een risico?
Ah overzo, wat ga je nu doen dan? Denk dat ze je anders zo weer afschepen met hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Deed het al maanden terug (2) en toen wilde ze het dus aankijken
Nou ok ben de beroerste niet dus maar gedaan, maar kom nu op het punt dat er wel wat moet gebeuren daar of anders moet ik weg
Ik heb een eigen zonnebank en lig er nog geen tien minuten onder. Kan best.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent gister toch ook geweest
Bij onze zonnebankstudio moet er 3 dagen tussen zitten
Ik vond het heerlijk. Alles wat ik had paste in 1 koffer toen hier kwam. Was ook nog nooit eerder hier geweest, dat was juist een reden om voor Malta te kiezen. Nieuw leven, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ben nooit ergens gaan wonen na er eerst als toerist te zijn geweest.
Maar het valt veel mensen niet voor niets in het begin tegen als ze ergens naartoe geëmigreerd zijn om daar vanaf scratch opnieuw te beginnen.
Pas als je er elke dag onder ligt en je niet insmeert met de juiste zonnebankproduktenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veroudert je huid wel sneller he
Alleen in de stad geweest zijn en niet op het echte platteland maakt je beeld van in zo'n stad wonen toch niet onrealistischer? Vandaar mijn vraag wat dat nu weer uitmaakte.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zeg ik dat het raar is dan? Ik zeg alleen dat er verschil in zit en dat het antwoord op je 'so what' eigenlijk ook al in mata's voorgaande reactie te vinden was.
Mijn meisje vind dat niet zo erg, mits ze mee mag doen. Ik zie het probleem dus nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze het goed vindt dat je af en toe wat anders snoept niet. Je bent er nog niet geweest, maar ik verzeker je dat de dames onweerstaanbaar zijn hier.
Ik zeg ook niet dat het niet kan hè, alleen dat er vaak best een verschil tussen zit zoals mata ook aangaf.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk. Alles wat ik had paste in 1 koffer toen hier kwam. Was ook nog nooit eerder hier geweest, dat was juist een reden om voor Malta te kiezen. Nieuw leven, nieuwe kansen.
Ik heb sinds gister ook een eigen zonnebank.... Van een vriend van me broer gekregen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een eigen zonnebank en lig er nog geen tien minuten onder. Kan best.
Openminded van haarquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn meisje vind dat niet zo erg, mits ze mee mag doen. Ik zie het probleem dus niet
je zegt Het Oostblok. En Portugezen minder open dan Tsjechen? Volgens mij zit jij een beetje vol met scheve vooroordelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over Oekraine.
En ja, dat was in een stedelijke omgeving, so what. Ik vond het daar een stuk prettiger verblijven dan in bijvoorbeeld Portugal.
True true. Het heeft dan ook meer te maken met je eigen instelling denk ik. Sta je open voor deze andere leefomgeving of niet? Dat maakt dat je ergens met plezier woont lijkt me. Of dat nu Parijs of Kinshasa is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan hè, alleen dat er vaak best een verschil tussen zit zoals mata ook aangaf.
En jij was niet eens eerst de toerist wezen uithangen maar bent meteen die kant op vertrokken voor reals, dan is er ook geen eventueel contrast tussen vakantie en leven.
Je zegt dingen die ik niet heb gezegdquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
je zegt Het Oostblok. En Portugezen minder open dan Tsjechen? Volgens mij zit jij een beetje vol met scheve vooroordelen.
Maar ja, je bent nog een jonkie.
Ik begrijp ook niet echt waarom mensen zo reageerdenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen in de stad geweest zijn en niet op het echte platteland maakt je beeld van in zo'n stad wonen toch niet onrealistischer? Vandaar mijn vraag wat dat nu weer uitmaakte.
Wij hebben niet zo'n hele sterke, vandaar dat ik daar rustig iedere dag tien minuten onder durf te gaan liggen. En ik smeer me in. En van een paar keer zonnebank ga je niet dood, tenzij dat ding op je stortquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister ook een eigen zonnebank.... Van een vriend van me broer gekregen.
Maar goed, kan nergens die stomme starters vinden. Dus ik ga nog maar naar SundaysHb nog 100 euro zontegoed
Bij Sundays lig ik nu 22 minuten onder de 1 na sterkste. Maar ben al aardig bruin
Ik tel mijn zegeningen iedere dagquote:
Ik trek toch nergens de vergelijking met het platteland?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen in de stad geweest zijn en niet op het echte platteland maakt je beeld van in zo'n stad wonen toch niet onrealistischer? Vandaar mijn vraag wat dat nu weer uitmaakte.
overal. iets marketings of bedrijfskundigs moet wel te vinden zijn. En Brazilie en Nederland doen veel zaken (250 NLse bedrijven daar geloof ik, artikeltje nu.nl gisteren).quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Waarin ligt de groei in zuid-Amerika eigenlijk precies, Mata? Ik heb namelijk geen geologie gestudeerd
Jazeker, het is net wat je er van maakt lijkt me.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True true. Het heeft dan ook meer te maken met je eigen instelling denk ik. Sta je open voor deze andere leefomgeving of niet? Dat maakt dat je ergens met plezier woont lijkt me. Of dat nu Parijs of Kinshasa is.
Braziliequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
overal. iets marketings of bedrijfskundigs moet wel te vinden zijn. En Brazilie en Nederland doen veel zaken (250 NLse bedrijven daar geloof ik, artikeltje nu.nl gisteren).
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben niet zo'n hele sterke, vandaar dat ik daar rustig iedere dag tien minuten onder durf te gaan liggen. En ik smeer me in. En van een paar keer zonnebank ga je niet dood, tenzij dat ding op je stort.
Ik zeg ook heel niet dat ze het niet een leuk land mag vinden lijken om in te wonen, ik snap alleen mata's punt heel goed dat je je ergens best op kan verkijken als je er alleen nog op vakantie bent geweest. En ja, er zijn mensen die denken dat het net een grote vakantie gaat worden als ze emigreren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet echt waarom mensen zo reageerden. Sowieso, in een ander land wonen lijkt me vooral in het begin heel zwaar, vooral als je er niet al eerder langere tijd geweest bent en/of de taal niet volledig onder de knie hebt.
Als mensen dan denken dat het net als op vakantie zal zijn, vind ik dat wel naief, maar dan kan je nog best stellen dat bepaalde landen je leuk lijken om in te wonen.
Ja, ga verdomme nog verder weg zittenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BrazilieMoet ik wel even Portugees leren
Maar even checken wat de mogelijkheden zijn
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik trek toch nergens de vergelijking met het platteland?
Het maakt uit omdat je als toerist niet te maken krijgt met het moeten aanvragen van je legitimatie (mata's voorbeeld dus) of andere zaken moet regelen waar je gewoon absoluut niet mee te maken krijgt als toerist zijnde. Verder ben je er dan op vakantie, beetje chillen ditdat. Maar het kan nog wel eens heel anders zijn als je gewoon moet werken daar, en je dagelijkse inkopen moet doen en de loodgieter moet bellen die dingen compleet anders aanpakt dan je gewend bent etc. etc.
Dat maakt het uit.
Ja, sorryquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ga verdomme nog verder weg zitten.
Geen idee, ben er ook nog maar net (en ben straks alweer weg)quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
Hola, nog spannende dingen gebeurd terwijl deze hardwerkende ambtenaar aan het werk was?
Ook niet voor een vakantie naar Malta?quote:
Contradicto in terminis.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
Hola, nog spannende dingen gebeurd terwijl deze hardwerkende ambtenaar aan het werk was?
Je was me voorquote:
Naar Brazillie voor een vakantie naar Malta... Dat moet je even uitleggenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet voor een vakantie naar Malta?
Ik woon toch niet in Brazilie? Ik gaf alleen maar aan dat ik ging kijken wat de mogelijkheden waren daar. Heeft niks met jou naar Malta komend te maken hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar Brazillie voor een vakantie naar Malta... Dat moet je even uitleggen.
Ik volg het niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon toch niet in Brazilie? Ik gaf alleen maar aan dat ik ging kijken wat de mogelijkheden waren daar. Heeft niks met jou naar Malta komend te maken hoor.
Daar zijn ik en mijn meisje nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer. Ik ga wel op vakantie naar Malaga.
Klopt. Maar daar zijn wel een huisje, de zee, een zwembad en mijn lief.quote:
Ik zal je nog eens uitnodigenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar zijn wel een huisje, de zee, een zwembad en mijn lief.
hebben jullie nog een beetje goedkope tickets kunnen vindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer. Ik ga wel op vakantie naar Malaga.
Ben er bang voor jah, maar ik stel het "praatje" steeds maar weer uit, maar moet het echt gaan doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah overzo, wat ga je nu doen dan? Denk dat ze je anders zo weer afschepen met hetzelfde verhaal.
Lijkt me eerlijk gezegd dat je weinig te verliezen hebt. Doen dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ben er bang voor jah, maar ik stel het "praatje" steeds maar weer uit, maar moet het echt gaan doen.
400 nog wat retour voor twee personen inclusief 23 kilo bagage.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben jullie nog een beetje goedkope tickets kunnen vinden
Ik moet wel, alle dramaqueens zijn verdwenen uit dit topicquote:
Oh dat is écht niet duurquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
400 nog wat retour voor twee personen inclusief 23 kilo bagage.
Ik wil m'n kroontje wel even opzetten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet wel, alle dramaqueens zijn verdwenen uit dit topic
dat valt wel mee tochquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
400 nog wat retour voor twee personen inclusief 23 kilo bagage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |