SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Je wilt toch ergens anders heen? Daar hoef je niet met je baas mee te overleggen voor je er uberhaupt mee bezig bent, het is toch minder prettig werken als je baas weet dat je eigenlijk liever ergens anders zat en dat het dan niet lukt ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
zoeken vooral maar om eerlijk te zijn ben er niet echt actief mee nog.
Ook omdat ik eerst nog even een praatje moet hebben op mn huidige werk
Dierenmishandeling:quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand nou nog een spel, met een soort maatschappelijk thema. Milieuvervuiling, discriminatie, dierenmishandeling of whatever. Ik weet niets.
http://flashgamesspot.com/nl/play/green-fighter-environmental-game-save-your-plane/flash-game/quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand nou nog een spel, met een soort maatschappelijk thema. Milieuvervuiling, discriminatie, dierenmishandeling of whatever. Ik weet niets.
Nee juist niet, wil graag blijven werken waar ik nu zit, maar wel met een contract en niet op oproepbasisquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wilt toch ergens anders heen? Daar hoef je niet met je baas mee te overleggen voor je er uberhaupt mee bezig bent, het is toch minder prettig werken als je baas weet dat je eigenlijk liever ergens anders zat en dat het dan niet lukt ofzo.
Flower, maar das alleen op de PS3.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
Pinguinslaan, jeugdsentimentquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dierenmishandeling:
http://www.methodshop.com/games/play/yeti/yeti1.shtml of angry birds
Ik wil je ook wel bruin makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Godver nergens starters te vinden voor de zonnebank
Denk je dat ze je die gaan geven? Zo ja, waarom heb je het niet eerder gevraagd? Een paar maanden geleden klaagde je er namelijk ook al over.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nee juist niet, wil graag blijven werken waar ik nu zit, maar wel met een contract en niet op oproepbasis
Krijg er namelijk wel lekker betaald en geen baan voor m'n leven lang maar zou het er wel een jaartje mee kunnen doen hoor
(na die 6 jaar als oproepkracht of nouja laatste half jaar gewoon full-time maar het werk raakt een beetje op nu)
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken om naar het buitenland te gaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Barbusse het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in NL zit met de huidige werkgelegendheid en al die verplichte veels te dure kosten....
Waarom niet? Het hangt ervan af wat je opleiding is en zo, maar Nederlanders zijn nog steeds behoorlijk gewild hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken om naar het buitenland te gaan
Een nieuwe taal leren spreken lijkt me best lastig, hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen nooit naar een land gaan waarvan ik de taal niet sprak. Maar een taal is snel te leren.
niet denken, gewoon doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken om naar het buitenland te gaan
Behalve Malteesquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen nooit naar een land gaan waarvan ik de taal niet sprak. Maar een taal is snel te leren.
Swahili wel ja. Maar als je Frans en/of Latijn hebt gehad is Spaans een koekie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een nieuwe taal leren spreken lijkt me best lastig, hoor.
Freedom to move FTWquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
niet denken, gewoon doen.
zeker als je niet gebonden bent (ik was dat wel)!
Amperquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of jij dat spreekt
Ook spreken? Ik spreek amper engelsquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Swahili wel ja. Maar als je Frans en/of Latijn hebt gehad is Spaans een koekie.
Raar taaltje ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AmperEen semitische taal met voornamelijk romaanse grammaticaregels, ga er maar eens aan zitten
coole werkgever!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Freedom to move FTWIk heb een aanbieding voor een baan bij EA games in Madrid btw, tempting tempting
Als mensen rekening houden met je beperkte spreekcapaciteiten en een beetje op laag tempo en duidelijk verstaanbaar praten dan? Maar op Malta spreekt iedereen ook gewoon engels, dus het is een stuk minder noodzakelijk dan.quote:
ben jij retarded ofzo? Iedereen in NL spreekt Engels.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ook spreken? Ik spreek amper engels
Zijn toch aardig wat dingen die ik nog moet regelen dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Het hangt ervan af wat je opleiding is en zo, maar Nederlanders zijn nog steeds behoorlijk gewild hoor.
Ik hoorde eens een verhaal over een man die een vrouw in haar mond scheet en daar een plant in liet groeien. Ze ademde die tijd gewoon door haar neusquote:
Ik zit hier nu 2 1/2 jaar. Ben niet echt op zoek, maar bekijk wel altijd de mogelijkhedenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
coole werkgever!
gave stad!
toch zou ik het niet doen.Sowieso Spanje stort binnenkort in. En Madrid is gewoon duur.
ben je op zoek naar een move? hoe lang zit je daar nu?
Niet iedereen, het valt tegenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ben jij retarded ofzo? Iedereen in NL spreekt Engels.
Leuke feestjes, die D66-congressen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hoorde eens een verhaal over een man die een vrouw in haar mond scheet en daar een plant in liet groeien. Ze ademde die tijd gewoon door haar neus
Waarheen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn toch aardig wat dingen die ik nog moet regelen dan.
Maar denk wel dat het er uiteindelijk van gaat komen
True, vrijwel iedereen hier spreekt Engels. Gelukkig maar. Maar als bijvoorbeeld naar Duitsland of Spanje zou gaan, leer je de taal veel sneller dan in NL. Daarnaast bieden redelijk wat werkgevers gratis taalcursussen aan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als mensen rekening houden met je beperkte spreekcapaciteiten en een beetje op laag tempo en duidelijk verstaanbaar praten dan? Maar op Malta spreekt iedereen ook gewoon engels, dus het is een stuk minder noodzakelijk dan.
En met een taal leren bedoel ik ook niet native speaker worden, maar gewoon je een beetje fatsoenlijk kunnen redden, gewoon omdat je dan minder afhankelijk bent van anderen.
snap ik. maar 3 jaar lijkt me echt de max op zo'n eiland.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit hier nu 2 1/2 jaar. Ben niet echt op zoek, maar bekijk wel altijd de mogelijkhedenSowieso wil ik wel dat m'n meisje meegaat
Waarom als ik vragen mag?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarheen?
Als ik zou emigreren zou het waarschijnlijk naar Oost-Europa zijn.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuke feestjes, die D66-congressen.
Ja, maar dat komt omdat je geniaal bentquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Bullyquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
De UK is iets voor haar, daar heeft ze ook gestudeerd/gewerkt. Maar das voor mij een no-goquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
snap ik. maar 3 jaar lijkt me echt de max op zo'n eiland.
wil zij ook elders heen? waarheen?
iedereen van 15-35 toch wel??quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet iedereen, het valt tegenmaar ik vind het schandalig idd wanneer mensen geen fatsoenlijk woordje Engels kunnen
Ik zei laatst nog wat daarover maar werd gelijk afgezekenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat je geniaal bent
Tevens, DG heeft weer zitten janken in het feedback topic zie ik?
En tevens hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |