Verwacht jij daar wat van dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu allemaal maar juichen voor Arantxa
Vandaag wel. Razzano moet kunnen, zeker de Razzano die eergisteren 3 uur op de baan heeft gestaan en waar 100 hordes cameraploegen en journalisten op af zijn gegaan.quote:
En wellicht krijgt ze een paar punten cadeau in de vorm van hinderance warningsquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vandaag wel. Razzano moet kunnen, zeker de Razzano die eergisteren 3 uur op de baan heeft gestaan en waar 100 hordes cameraploegen en journalisten op af zijn gegaan.
Nou ik zie Rus wel falen, en dan nog dat kutpubliek erbij, ik ga uit principe niet kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vandaag wel. Razzano moet kunnen, zeker de Razzano die eergisteren 3 uur op de baan heeft gestaan en waar 100 hordes cameraploegen en journalisten op af zijn gegaan.
Ja hoor.quote:
Ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef opgebaarde het volgende:
Gelukkig staan Italiaanse vrouwen bekend om hun uiterlijk, ik zie een Schiavone op de baan...
Om vervolgens weer dood leuk een musical op de baan uit te gaan voeren en te winnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:17 schreef TheArt het volgende:
Het schijnt dat het team van Murray hem na de partij geadviseerd heeft om in de volgende ronde een w.o. te geven.
[..]
Ja hoor.
Schiavonne is mentaal sterk, heeft een uniek aantrekkelijk spel, variatie en een enkelhandige backhand, maar is best wel lelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef opgebaarde het volgende:
Gelukkig staan Italiaanse vrouwen bekend om hun uiterlijk, ik zie een Schiavone op de baan...
ja hoor waarom niet?quote:
Ik vind maar weinig speelsters leuk. Valt me altijd tegen. Martic vind ik wel aardig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Schiavonne is mentaal sterk, heeft een uniek aantrekkelijk spel, variatie en een enkelhandige backhand, maar is best wel lelijk.
Tegenovergestelde van de gemiddelde WTA-blondine dus.
Inderdaad, als je vrouwentennis zou kijken voor het spel, dan is Schiavone een beetje een Henin.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Schiavonne is mentaal sterk, heeft een uniek aantrekkelijk spel, variatie en een enkelhandige backhand, maar is best wel lelijk.
Tegenovergestelde van de gemiddelde WTA-blondine dus.
Juistem, en anders een korte bal geven, en daarna mikken tussen haar ogen. Opgave van de tegenstander is ook winnen.quote:
LOL!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef tja77 het volgende:
Inderdaad, als je vrouwentennis zou kijken voor het spel, dan is Schiavone een beetje een Henin.
Gewoon op haar neus mikken, die kun je niet missen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Juistem, en anders een korte bal geven, en daarna mikken tussen haar ogen. Opgave van de tegenstander is ook winnen.
dat vind ik dan weer gemeen....quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon op haar neus mikken, die kun je niet missen.
Ja sorry, vrouwentennis kijk ik voor de mooie lichtgebruinde bezwete vrouwenlichamen in beweging te zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |