quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 06:42 schreef Etcetera het volgende:
Tevens goedemorgen. Vandaag, mensen, komen de VLOEREN! En m'n fototoestel zit nu wel in m'n tas
Vloeren zijn goed!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 06:42 schreef Etcetera het volgende:
Tevens goedemorgen. Vandaag, mensen, komen de VLOEREN! En m'n fototoestel zit nu wel in m'n tas
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 06:50 schreef Etcetera het volgende:
Ja! Het eerste wat ik doe als het laminaat erin ligt: glijden
En nu snel aankleden anders mis ik de bus
zonder zeepsop, ze heeft die opstelling met de verwarming midden in de kamer. als ze dat doet ligt dat ding om.quote:
11 uur lijkt mij ook iets teveel van het goede, maar behalve face-to-face contact met mijn relaties vind ik bellen het leukste wat er isquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Nou de dag is begonnen met thuiszorgwerk, 11 uur lang bellen zou ik echt niet trekken
Jakkes, beterschapquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:09 schreef Whiteguy het volgende:
Na mijn rants over het zo min mogelijk gebruiken van medicijnen en middeltjes trouwens, ik heb nu inmiddels drie dingen die ik moet gebruiken voor een ooginfectie die ik afgelopen weekend heb opgelopen.
Kan al de hele week geen lenzen in in mn ene oog en dat is echt zwaar irritant. Zie geen diepte enzo. Heb ook al mn rij examen af moeten zeggen
En nu snel aankleden anders mis ik de bus
ik heb ook zo'n broerquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar al zo'n 15 jaar niet gezien of gesproken.
Gaat hij veel opleveren?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:19 schreef iamredleader het volgende:
Straks met Jair naar de markt, even Amsterdam in, wat kleine huishoudelijke dingetjes, gewone boodschappen doen en lekker uitgebreid koken voor vanavond
Mooie deal!quote:
Brrrr.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, hoorde wel iets over een litteken op mijn hoornvlies oid wat weg moest ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:17 schreef TradeMarkie het volgende:
over verjaardagen gesproken, ik zag dat Diaan en mijn vriendin gelijk jarig zijn, dus als jullie dat voor mij ook nog even onthouden, dan krijg ik dit jaar geen ruzie
wil je het er bij hebben in de OP?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:17 schreef TradeMarkie het volgende:
over verjaardagen gesproken, ik zag dat Diaan en mijn vriendin gelijk jarig zijn, dus als jullie dat voor mij ook nog even onthouden, dan krijg ik dit jaar geen ruzie
Dat jaquote:
dat lijkt me iets overdrevenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wil je het er bij hebben in de OP?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent vijftien en je hebt een egien mening![]()
![]()
Dreigen het huis uit te meppen
Wat een kneus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
Kloptquote:
Leuk!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt
Vanmiddag een bestelling ophalen van een taartenbak-website, kan ik voor mezelf ook een mooie taart knutselen
SnelleWiebelsoempquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:20 schreef Soempie het volgende:
Wat voor taart ga je maken?![]()
Ik heb een buggy gekocht.Met ligstand, dat wel. De kinderwagenbak wordt te klein en vandaag werkte Wiebelsoempie zich bijna over de rand heen.
Moest hem drie keer terug neerleggen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk!!
[..]
SnelleWiebelsoemp![]()
Ideaal zo'n buggy. Die had ik ook al vrij snel voor Twan en ook voor Lennon. Echt super!
Ook wendbaarder en gemakkelijker mee te nemen in de auto.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij ligt nu in bed en ik heb al tig keer trots rondgelopen met de buggy in de tuin en in huis. Zonder baby, gewoon omdat het zo fijn loopt.Straks even kijken of ik met hem richting eendjes kan.
Ahhh, kan ie net lopen, en dan mag het nog niet ivm gips, da's best sneuquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef B.ertha het volgende:
Mijn neefje van bijna 2 kan nu pas eindelijk lopen. Blijkt dat zijn achillespezen te kort zijn, dus nu zit hij 6 weken met beide voetjes in het gips. Maar het komt goed
Ach gossie, wat sneu. Maar wel fijn om te weten dat het dan ook goed is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef B.ertha het volgende:
Mijn neefje van bijna 2 kan nu pas eindelijk lopen. Blijkt dat zijn achillespezen te kort zijn, dus nu zit hij 6 weken met beide voetjes in het gips. Maar het komt goed
Ik noem ze in gedachte altijd Evel Knievel-babies. NOOIT hardopquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:58 schreef Soempie het volgende:
bijvoorbeeld ook met die helmpjes als hoofdjes niet mooi rond zijn
Jaaaaa hier is het weekend ook aangebrokenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:42 schreef iamredleader het volgende:
iedereen een gezond en gezellig weekend gewenst
Rond de 7 graden. Heerlijke temperatuur dus om buiten te slapen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaa hier is het weekend ook aangebroken
Morgen groot feest van mijn tante op een boerderij / landgoed; wordt volgens mij de eerste keer sinds 7 jaar dat ik mn neef en nicht weer zie!
En het plan is dat vriend en ik in een tent gaan slapen, maar volgens mij wordt het hartstikke koud![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
yep maandag ben ik gewoon vrij (die miste ik van de week door Pinksteren) en ga ik denk ik eerst met een stel vrienden lunchen en erna snookeren/ terrashangen.(weersafhankelijk).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:39 schreef Soempie het volgende:
Fijn lub! Heb je al plannen voor die 5 dagen vrij?
Zeker heb er goed zin in. Is de helft van mijn vakantie dit jaar. In Juli nog 4 dagen naar Dublinquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:47 schreef Soempie het volgende:
Die pier (Blankenberge) ziet er wel tof uit. Leuke plannen!
Welke site?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
Vanmiddag een bestelling ophalen van een taartenbak-website, kan ik voor mezelf ook een mooie taart knutselen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 05:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm bleek helemaal niet beter te gaanGisteravond mijn hele onderarm open gekrabd, terwijl ik buiten stond te wachten, als de psychopaat die ik ben. Serieus best wel kut en mijn arm is naar de knoppen en ik voel me zo achterlijk. De fransman en de Bulgaar kregen door dat er iets mis was en hebben me naar huis gesleept, neergezet en gewacht tot ik er eindelijk eens over praatte. Ze waren echt precies wat ik nodig had. Nu weer in een funk. Ik snap niet waarom het zo slecht gaat
waarschijnlijk omdat iedereen zondag of maandag uiteindelijk vertrekt.
Und jetzt inderdaad? In hoeverre blijven er nog mensen achter?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 05:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm bleek helemaal niet beter te gaanGisteravond mijn hele onderarm open gekrabd, terwijl ik buiten stond te wachten, als de psychopaat die ik ben. Serieus best wel kut en mijn arm is naar de knoppen en ik voel me zo achterlijk. De fransman en de Bulgaar kregen door dat er iets mis was en hebben me naar huis gesleept, neergezet en gewacht tot ik er eindelijk eens over praatte. Ze waren echt precies wat ik nodig had. Nu weer in een funk. Ik snap niet waarom het zo slecht gaat
waarschijnlijk omdat iedereen zondag of maandag uiteindelijk vertrekt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:12 schreef MaJo het volgende:
over 6 uur gaat de wekker en is het tijd voor jazz
Lekker een twintig uur durende werkdag voor de boeg maar ik heb er wel zin in
en het schijnt een graad of 18 te worden dus dat is ook mooi
maar nu eerst nog een paar uurtjes slaap pakken
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
C4Nog wat leuks te beleven dit weekend?
Dat had ik eigenlijk moeten weten geloof ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Vanmiddag en vanavond in Wijk bij Duurstede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |